Er is genoeg publiek voor en dat hebben we gezien de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit nog aardig wat publiek als ik het snel zag
Laten we wel zijn, Miedema heeft ONS volledig gedragen op de OS in Tokio en als die pingel gewoon raak geschoten wordt en er niet zoveel ontzag was voor de VS haal je daar gewoon mogelijk een PLAK puur door de kwaliteiten van Meisje Miedema.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Aanvallend kun je wel wat lijden.
Het grote probleem bij dit Oranje is toch de defensie, wat dat betreft zie ik het allemaal weinig uitmaken dus. Tegen elke fatsoenlijke tegenstander gaan ze eraf.
De odds misschien maar de kansen nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Tegen de verhouding in......
De odds zijn dik voor duitslasnd
Ja echt een heel laag rendementquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef SilverEyes het volgende:
Beeresteyn helpt de kansen ook wel vakkundig om zeep.
Is gewoon letterlijk een opvolgen van die van der Sanden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerenstyn werd toen in 2019 nog aardig gehyped maar het is gewoon niet veel hè.
Als ze op het WK die eerste wedstrijd niet winnen van Portugal zie ik het zelfs al heel snel eindigen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, Miedema heeft ONS volledig gedragen op de OS in Tokio en als die pingel gewoon raak geschoten wordt en er niet zoveel ontzag was voor de VS haal je daar gewoon mogelijk een PLAK puur door de kwaliteiten van Meisje Miedema.
Dus ja, die is onvervangbaar. Ik ga er vanuit dat Nederland volledig kansloos is voor de OS.
Ik denk wel dat ze van Portugal winnen hoor, zal niet makkelijk worden maar wij zijn wel beter.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze op het WK die eerste wedstrijd niet winnen van Portugal zienlijk het zelfs al heel snel eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |