Waar?quote:
quote:
Ik weet t nietquote:
Jeetje, waar je je al niet druk om kan maken zeg.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een enorme hoeveelheid filmpjes en samenvattingen op de NOS-site voor een oefenpotje.Ze proberen het echt schaamteloos net zoveel zendtijd te geven als de mannen hè.
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Niemand verplicht je dat allemaal te kijken.
quote:Op maandag 3 juli 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.
Heb je de ESPN-promo's weleens gezien? Als je cringe wilt moet je daar eens naar kijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een enorme hoeveelheid filmpjes en samenvattingen op de NOS-site voor een oefenpotje.Ze proberen het echt schaamteloos net zoveel zendtijd te geven als de mannen hè.
Nee, jij voelt je gepusht en dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.
Ja, geen idee he, Paultje zei toch in het vorige topic dat het er kwam?quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:53 schreef Paul het volgende:
Wisten jullie dat
- Er een Vrouwen WK forum komt?
- Dat hij begin juli open gaat?
- Dat @:speedfight en @:chevycaprice het gaan modereren?
FB / Komt er een WK vrouwen subforum?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
een wk forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''waar we met z'n allen lekker down under gaan'', mooie voor een mogelijke eerste TT van de algemene discussie topic
Duurt lang.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:52 schreef Paul het volgende:
JONGENS SPEEDFIGHT GAAT VANDAAG KLEDING KOPEN VOOR HET WK FORUM VROUWEN
Nog geen pics gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:52 schreef Paul het volgende:
JONGENS SPEEDFIGHT GAAT VANDAAG KLEDING KOPEN VOOR HET WK FORUM VROUWEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |