Deze stemming had het niet gehaald met de huidige peilingen. Veelzeggend.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Over welke partij en welke hobby’s heb je het? Er is gewoon vrij brede steun.
Op partijen als de PVV, BBB, FVD, JA21 en Van Haga na. Behalve BBB zijn het partijen die de toekomst van de boeren geen reet interesseert maar die puur voor electoraal gewin gaan. Zoek voor de grap eens op hoe vaak ze bij debatten over landbouw zijn.
Urban jungle iddquote:
Zo'n ding heeft de gemiddelde boer/loonwerker ook wel op z'n erf staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
KMar had btw wel deze sjovel klaar staan op de Prinsessegracht:
[ afbeelding ]
Uh niet echt hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft de gemiddelde boer/loonwerker ook wel op z'n erf staan.
Damn straight dat dat het plan is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hoor, dat is echt wat het plan is. En de winst gaan naar het WEF.
*proest* Ofwel je bent boer ofwel je begrijpt niet wat dat voor de andere 17 miljoen Nederlanders betekent.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Damn straight dat dat het plan is.
Dat de boeren 60% van Benelux-city (of hoe heet die grote utopische stad aan de Noordzee?) In handen hebben kan natuurlijk niet.
Ja en Klaus Schwaab wordt burgemeester.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Damn straight dat dat het plan is.
Dat de boeren 60% van Benelux-city (of hoe heet die grote utopische stad aan de Noordzee?) In handen hebben kan natuurlijk niet.
Ik vind het eerder naïef om te denken dat er straks wel legio betaalbare huur/koopwoningen zullen zijn, dat gaan de vastgoedboeren nooit toestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef Nielsch het volgende:
Alle pro-boeren vinden het neem ik aan best dat er voor hun kinderen en kleinkinderen geen huizen meer gebouwd worden? En dat die dus gewoon bij hen in huis komen wonen?
Dan hoeven we ook niet zoveel huizen bij te bouwen en kunnen er wat extra boeren blijven.
Complottheorieën zijn achterlijk omdat ze op niets dan eigen illusies zijn gebaseerd. Menen dat deze beslissing bepaalde partijen héél goed uitkomt, gekoppeld aan bepaalde ideologieën bij de grootste partijen, met goed gedocumenteerde 'resultaten uit het verleden' én een blik op de toekomstplannen van voornoemde partijen is er hier geen sprake van een complottheorie - hoe graag men dat ook als zodanig wil framen, al dan niet met aanvullende verwijten van xenofobie - maar van een meer dan redelijk vermoeden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hoor, dat is echt wat het plan is. En de winst gaan naar het WEF.
Kunnen best gebouwd worden. Misschien dat ze zelfs betaalbare starterswoningen gaan bouwen, zou een unicum zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef Nielsch het volgende:
Alle pro-boeren vinden het neem ik aan best dat er voor hun kinderen en kleinkinderen geen huizen meer gebouwd worden? En dat die dus gewoon bij hen in huis komen wonen?
Dan hoeven we ook niet zoveel huizen bij te bouwen en kunnen er wat extra boeren blijven.
Ik woon er midden tussenin dus weet echt wel wat daar staat hoor.quote:
Nee hoor, het is nog steeds achterlijke onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Complottheorieën zijn achterlijk omdat ze op niets dan eigen illusies zijn gebaseerd. Menen dat deze beslissing bepaalde partijen héél goed uitkomt, gekoppeld aan bepaalde ideologieën bij de grootste partijen, met goed gedocumenteerde 'resultaten uit het verleden' én een blik op de toekomstplannen van voornoemde partijen is er hier geen sprake van een complottheorie - hoe graag men dat ook als zodanig wil framen, al dan niet met aanvullende verwijten van xenofobie - maar van een meer dan redelijk vermoeden.
Waarom moet dit per se op landbouwgrond?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef Nielsch het volgende:
Oh, vertel... waarom? En waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog steeds achterlijke onzin.
De feiten die er liggen en niet op mijn stokpaardjes en idee fixes.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, vertel... waarom? En waarop baseer je dat?
Ja, wélke feiten? Die op papier?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De feiten die er liggen en niet op mijn stokpaardjes en idee fixes.
Jazeker! Midden op de Veluwequote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er uberhaupt nog plattelandsbewoners in dit topic?
Woon aan het buitengebied, 50 meter van mijn huis begint bos.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er uberhaupt nog plattelandsbewoners in dit topic?
Mooi.quote:
En kun je me ook uitleggen waarom ons enige werelderfgoed, te weten de Waddenzee( lees: natuur), volgekwakt wordt met windmolens, oh barmhartige natuurfreak?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Ofwel je bent boer ofwel je begrijpt niet wat dat voor de andere 17 miljoen Nederlanders betekent.
Als ik de laatste peiling check zou deze stemming het nog steeds dik gehaald hebben hé. Dus je lult.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Deze stemming had het niet gehaald met de huidige peilingen. Veelzeggend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |