Ah.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daf 620 Turbo normaalgesproken, het is een WG35B.
Laat inderdaad vrij weinig aan de fantasie over.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:18 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Toch wel vrij heldere uitkomsten.
Ik ben in ieder geval blij dat er duidelijke consensus is. Als die stemmingen maar zo zo zijn komt er alleen maar meer gezanik. Dit is tenminste duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat inderdaad vrij weinig aan de fantasie over.
Daar heb jij helemaal gelijk in en dat is mijn insteek ook, rond de twee derde van de Kamer is voorstander van het voorgestelde beleid, dat lijkt mij een heel duidelijk signaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat er duidelijke consensus is. Als die stemmingen maar zo zo zijn komt er alleen maar meer gezanik.
Ik denk dat hier jammer genoeg ook wel weer een verhaal omheen gespind wordt dat het niet legitiem is omdat het toch alleen maar die verwerpelijke Randstedelijke elites zijn die er voor gestemd hebben...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat er duidelijke consensus is. Als die stemmingen maar zo zo zijn komt er alleen maar meer gezanik. Dit is tenminste duidelijk.
Dat maakt toch niks uit? Dat verandert de boel niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat hier jammer genoeg ook wel weer een verhaal omheen gespind wordt dat het niet legitiem is omdat het toch alleen maar die verwerpelijke Randstedelijke elites zijn die er voor gestemd hebben...
Jep, misschien goed als de figuren die hier en op straat het hardste roepen daar ook eens bij stil staanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat er duidelijke consensus is. Als die stemmingen maar zo zo zijn komt er alleen maar meer gezanik. Dit is tenminste duidelijk.
Makkelijk voor stemmen als je daardoor je eigen hobby's in stand kunt houden he.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jep, misschien goed als de figuren die hier en op straat het hardste roepen daar ook eens bij stil staan
Inderdaad, woningen kunnen bouwen voor mensen die geen woning hebben is wel een leuke hobby, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Makkelijk voor stemmen als je daardoor je eigen hobby's in stand kunt houden he.
Over welke partij en welke hobby’s heb je het? Er is gewoon vrij brede steun.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Makkelijk voor stemmen als je daardoor je eigen hobby's in stand kunt houden he.
Of tegen stemmen en het vervolgens bij iemand anders over de schutting flikkeren ("Het kabinet moet maar in Brussel zorgen dat de milieuwetgeving wordt gewijzigd!").quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, woningen kunnen bouwen voor mensen die geen woning hebben is wel een leuke hobby, natuurlijk.
Nog makkelijker is tegen stemmen zonder oplossingen te bieden als hobby. Of wetenschapsontkenning als hobby.
Ik vertegenwoordig op dit forum ook het Nederlandse volk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:58 schreef EinarBoe het volgende:
In Assen zijn vijftig boeren het provinciehuis binnengedrongen. Ze eisten een gesprek met gedeputeerde Henk Jumelet. Die zegde toe op een later moment met de boeren in gesprek te gaan. Vervolgens verlieten de boeren het provinciehuis weer. Ze zeiden terug te komen als het gesprek toch niet plaatsvindt.
50 boeren. 50. En werd er iets gedaan aan het binnendringen? Nee.
Naast dat 50 natuurlijk een pijnlijk klein aantal is voor een groep die zegt het NEDERLANDSE VOLK te vertegenwoordigen, maar is 50 niet ook gewoon zo weinig dat de politie daadwerkelijk de boel een beetje in toom kan houden?
Dat flikten ze in 2019 in Groningen ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:58 schreef EinarBoe het volgende:
In Assen zijn vijftig boeren het provinciehuis binnengedrongen. Ze eisten een gesprek met gedeputeerde Henk Jumelet. Die zegde toe op een later moment met de boeren in gesprek te gaan. Vervolgens verlieten de boeren het provinciehuis weer. Ze zeiden terug te komen als het gesprek toch niet plaatsvindt.
Naast dat 50 natuurlijk een pijnlijk klein aantal is voor een groep die zegt het NEDERLANDSE VOLK te vertegenwoordigen, maar is 50 niet ook gewoon zo weinig dat de politie daadwerkelijk de boel een beetje in toom kan houden?
En wat was de eis?quote:Op maandag 14 oktober 2019 drongen boze boeren het provinciehuis in Groningen binnen om een gesprek met het provinciebestuur af te dwingen over het stikstofbeleid. Met een tractor werd de deur van het provinciehuis geramd. Ook sneuvelde een glas-in-loodraam en werd het pand besmeurd met eieren. De schade bedroeg meer dan 10.000 euro.
Overigens was die dag het UMCG meer dan een uur niet bereikbaar door de trekkers richting provinciehuis.quote:Tegen drie boeren uit Groningen en Drenthe zijn taakstraffen tot honderd uur geëist vanwege hun rol bij de boerenprotesten in de binnenstad van Groningen op 14 oktober 2019.
Boeren die tegen het stikstofbeleid protesteerden, drongen toen het Provinciehuis binnen door de deur kapot te rijden met een trekker. Op de Vismarkt reed een andere boer dranghekken omver en daarbij raakte hij een politiepaard. Ook liepen omstanders en passerende fietsers gevaar door de vallende hekken.
Dat kan nu ook... en nog veel meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, woningen kunnen bouwen voor mensen die geen woning hebben is wel een leuke hobby, natuurlijk.
Nog makkelijker is tegen stemmen zonder oplossingen te bieden als hobby. Of wetenschapsontkenning als hobby.
Sinds zelfs een partij als de PvdA instemde met een gedrocht als de participatiewet neem ik de 'beslissingen genomen door het volk' niet meer zo serieus, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jep, misschien goed als de figuren die hier en op straat het hardste roepen daar ook eens bij stil staan
Jij lijkt me sowieso niet iemand die in staat is om met anderen samen te werken die ergens iets anders over denken dan jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sinds zelfs een partij als de PvdA instemde met een gedrocht als de participatiewet neem ik de 'beslissingen genomen door het volk' niet meer zo serieus, eigenlijk.
Dat valt wel mee; ik zal bijvoorbeeld niet snel over heel andere zaken gaan beginnen om een punt te maken. Mensen dingen verwijten op basis van vooroordelen, zeg maar, ook zoiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij lijkt me sowieso niet iemand die in staat is om met anderen samen te werken die ergens iets anders over denken dan jij.
Er is al woningnood sinds WO2, de ene keer wat meer dan de andere en dat wordt dus niet opgelost, ook nu niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Nederlandse politie stelt geen ene kut voor joh. Alle vooroordelen over dat slappe volk komen uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:58 schreef EinarBoe het volgende:
Verdienen aan bouwen op onteigende grond is een redelijke hobby inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho ho... wordt natuurgebied.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verdienen aan bouwen op onteigende grond is een redelijke hobby inderdaad.
Zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:18 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Toch wel vrij heldere uitkomsten.
Ja, hoor, dat is echt wat het plan is. En de winst gaan naar het WEF.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verdienen aan bouwen op onteigende grond is een redelijke hobby inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |