Kan je straks wel opzoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:59 schreef Piles het volgende:
Wel irritant dat je de hoofdelijke stemming niet goed kan verstaan.
TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGENquote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:59 schreef StephanL het volgende:
weer al die namenJe weet toch al wat het wordt.
Je vergeet BBBquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN
Wilders: VOOR
TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN TEGEN
Agema: VOOR
Alles wat Wilders doet is een tijdverspillende act. En maar salaris cashen. In dat opzicht snap ik zijn boerensympathie opeens wel, die zijn precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Hoofdelijke stemming om mensen in een later stadium zeker aan te kunnen vallen op hun stem
Soms als ze zitten te slapen en per ongeluk verkeerd stemmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Alsof de nutteloze pluche-plakkers ooit tegen het partijstandpunt gaan stemmen
Nee worden door de voorzitter random getrokken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:03 schreef StephanL het volgende:
We starten met nummer 99
Komen die nummers uit een bingomachine?
Ze heeft van die papiertjes voor zich liggen, dus soort vanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:03 schreef StephanL het volgende:
We starten met nummer 99
Komen die nummers uit een bingomachine?
Via google?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee worden door de voorzitter random getrokken.
Nee gewoon een stapel met nummers.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Via google?Vind het apart. Wist niet dat ze dat deden.
Ik zou wel eens willen weten hoe populair die relschoppers nou echt zijn onder de boeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:08 schreef EinarBoe het volgende:
Ik zou graag alle protestboeren willen vervangen door andere mensen die wel sympathiek zijn. Dan zijn er nog steeds boeren, zoals #teamboeren wil, maar dan zijn het geen hyperagressieve (wannabe-)terroristen, en ze zijn misschien wel bereid om rekening te houden met andere mensen, hun dieren, hun omgeving. Win-win.
Niet onpopulair hoor. Zoveel boeren zijn er niet meer - de meeste zijn al weggeconcurreerd door de relschoppers - dus als je met een paar duizend man staat heb je al een fiks aandeel.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoe populair die relschoppers nou echt zijn onder de boeren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:08 schreef EinarBoe het volgende:
Ik zou graag alle protestboeren willen vervangen door andere mensen die wel sympathiek zijn. Dan zijn er nog steeds boeren, zoals #teamboeren wil, maar dan zijn het geen hyperagressieve (wannabe-)terroristen, en ze zijn misschien wel bereid om rekening te houden met andere mensen, hun dieren, hun omgeving. Win-win.
Typisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoe populair die relschoppers nou echt zijn onder de boeren.
Ssst, niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Draak heeft gevonden dat ik een kloon account heb jongens!!!
Is dat van dezelfde lariekoek als van die figuren die hun Nederlands burgerschap opzeggen en zichzelf als 'soeverein' verklaren?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:16 schreef Nielsch het volgende:
maar volgens de vrouw van de livestriem moet iedereen nu dus een juridisch formulier gaan invullen waarmee je bij je burgemeester aangeeft dat je formeel jouw stem intrekt en dat er vanuit jouw naam niet meer gestemd mag worden in de Tweede Kamer
uiteraardquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:17 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat van dezelfde lariekoek als van die figuren die hun Nederlands burgerschap opzeggen en zichzelf als 'soeverein' verklaren?
Ik zou had verwacht dat er een grammatica opmerking of een kloon opmerking aankwam. Verrassend mild deze.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:16 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Fok!kers beginnen hun zin vaak met ik zou.
Ik doe niet meer mee, dus de stemmen van miljoenen andere Nederlanders zijn daarmee ook ongeldig!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:16 schreef Nielsch het volgende:
maar volgens de vrouw van de livestriem moet iedereen nu dus een juridisch formulier gaan invullen waarmee je bij je burgemeester aangeeft dat je formeel jouw stem intrekt en dat er vanuit jouw naam niet meer gestemd mag worden in de Tweede Kamer
En voor de slachterijen...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:27 schreef StephanL het volgende:
De motie om het stikstofbeleid aan te passen is van tafel geveegd. Wordt nog een drukke week en zomer voor de boeren.
Daarna wordt het druk voor het UWV.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:29 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
En voor de slachterijen...
Daarna wordt het rustig voor de boeren..
Ik zou het journaal beginnen met het weerbericht, dan vat je de kijker direct bij zijn lurven.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:16 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Fok!kers beginnen hun zin vaak met ik zou.
Ik vat ze liever bij de kladden!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zou het journaal beginnen met het weerbericht, dan vat je de kijker direct bij zijn lurven.
Dat fabeltje over het harde werken kunnen ze wel loslaten ondertussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:27 schreef StephanL het volgende:
De motie om het stikstofbeleid aan te passen is van tafel geveegd. Wordt nog een drukke week en zomer voor de boeren.
Dat gaat nog een tijdje duren.....quote:
De slachterijen hoeven echt niet harder te werken. Simpelweg de fokprogramma's van de agrarische sector afschalen is voldoende om op korte termijn de veestapel in te krimpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:29 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
En voor de slachterijen...
Daarna wordt het rustig voor de boeren..
UWV doet geen bijstandsuitkeringen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat gaat nog een tijdje duren.....
Moet ik mijn vermogen eerst opmaken als ik een bijstandsuitkering heb?
Ja, als u te veel vermogen hebt, moet u dit teveel eerst opmaken. U krijgt namelijk geen uitkering als uw vermogen boven een bepaalde grens komt. Die vermogensgrens is ¤ 13.010,- voor een gezin of alleenstaande ouder en ¤ 6.505,- voor een alleenstaande.
Maar: u mag uw vermogen ook weer niet te snel opmaken. U mag alleen uitgaven doen die echt nodig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |