Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebbenquote:
CTB?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebben
Of je doet eerst zelftest en als die positief is naar de GGD. Zo zal ik het ook wel doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebben
En dan ook aan de tafelpoot binden en een bak water onder tafelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.
klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Corona Toegangs Bewijs, gok ik.
Coronatoegangsbewijsquote:
Ja, ik had dus een positieve zelftest vorige week. En nu baal ik dat ik niet ook naar de GGD ben geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je doet eerst zelftest en als die positief is naar de GGD. Zo zal ik het ook wel doen.
Feestje bij jou thuis dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen joh
Jazeker maar nu nog niet. Eerst paar daagjes thuis even de boel op orde brengenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging jij niet een paar dagen naar het strand?
Oh, schiet dan een beetje op.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog heul lang want mijn huis is nog niet netjes.
Echt niet ik doe heul langzaam! Hoe was je date trouwens?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, schiet dan een beetje op.
volgende week vrijdag de tweede.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt niet ik doe heul langzaam! Hoe was je date trouwens?
Party-pooperquote:
FTFYquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgende week vrijdag de tweede.
Eerste was erg gezellig. Zo'n 8,5 km gewandeld over het strand en met elkaar gesproken. Daarna nog bijna twee uur bij haar thuis op de bank geketst.
Leeuuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgende week vrijdag de tweede.
Eerste was erg gezellig. Zo'n 8,5 km gewandeld over het strand en met elkaar gesproken. Daarna nog bijna twee uur bij haar thuis op de bank gekletst.
Jammer. Maar komt vast welquote:
Playing hard to get jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |