Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavondquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:50 schreef TaMieke het volgende:
ik twijfel of ik nu direct na het werk zal gaan sporten of vanavond pas....
Dat kan ook zonder te sporten. Veel beter plan met dit weerquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavond
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavond
Eens, daarom doe ik mijn workout altijd in de ochtendquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder te sporten. Veel beter plan met dit weer
Tyfusheet is het.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het een beetje meer dan net te warm
Vergelijk ze zelf liever met hooligans en wappiesquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Die rellende boeren zijn nu net rellende Nederlands-Marokkaanse jongeren in de Randstad waar ze een gruwelijke hekel aan hebben. Schattig om te zien hoe debiel ze zijn. Beetje politici bedreigen. Opflikkeren.
Nou nou nou.quote:
In je navel?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo leuk om plantjes te zien ontstaan op plekken waar ik twee weken geleden zaadjes heb geplant
Uiteraard. Dat is toch waar iedereen zaadjes plant?quote:
Ik ben het hier mee eensquote:
Pas tegen de avond zag ik.quote:
Zuiden des landsquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik geloof toch echt de hele dag hier.
nog 88 (werk)urenquote:
eerst weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |