quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kmar heeft hier materieel voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel met stormram:En de volgende dag komt de boer ook met een wiellader, graafmachine of bulldozer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat snelweg blokkeren is het wachten op een doorgesnoven crimineel met haast die gaat schieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wachten tot er een terug gaat schieten.
Dat pad van escalatie moeten we echt niet op.
Als je zo redeneert kan je ze beter hun gang laten gaan ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En de volgende dag komt de boer ook met een wiellader, graafmachine of bulldozer...
Veel van die trekkers hebben geen kentekenplaat of deze is (expres natuurlijk) afgeplakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aanhoudingen verrichten, mensen van hun bed lichten. Noodverordening en klaar
Dat feest is over 3 dagen afgelopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Veel van die trekkers hebben geen kentekenplaat of deze is (expres natuurlijk) afgeplakt.
Ja, want een boer gaat zich aan de kentekenplicht houden bij een illegaal protest.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat feest is over 3 dagen afgelopen.
We leven hier niet in een vrijstaat voor gewelddadige boeren. Als zij zich zo misdadig en gewelddadig gaan gedragen dan mag en moet er vanuit de politie met gepast geweld tegen worden opgetreden. Justitie zal moeten zorgen voor strafrechtelijke vervolging met passende celstraffen voor het inzetten van trekkers als wapen tegen de politie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik niemand op een idee brengen noch aanmoedigen, maar zo’n politiebusje is niet opgewassen tegen een trekker hoor. Dat worden inderdaad taferelen die jij beschrijft, dan komt de burgeroorlog van Gert-Jan snel dichterbij.
Als je deze route al op wil dan moet je gewoon de volgende dag op het erf langsgaan en daar je ding doen.
Daarvan hebben we 6 stuks, in het hele land.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is er genoeg, paar van die waterkanonvoertuigen is al genoeg
Dan heeft de politie een extra reden om de trekker in beslag te nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, want een boer gaat zich aan de kentekenplicht houden bij een illegaal protest.
Prima. Maar volgens mij is het hier ook geen wild-west, in de rondte schieten is echt het allerlaatste wat je moet doen. Dan heb je echt alleen maar verliezers.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
We leven hier niet in vrijstaat voor gewelddadige boeren. Als zij zich zo misdadig en gewelddadig gaan gedragen mag en moet er vanuit de politie met gepast geweld tegen worden opgetreden. Justitie zal moeten zorgen voor strafrechtelijke vervolging met passende celstraffen voor het inzetten van trekkers als wapen tegen de politie.
Als je genoeg geweld achter de hand hebt is elke staat een vrijstaat voor iedereen die dat wil.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
We leven hier niet in een vrijstaat voor gewelddadige boeren.
Beetje late reactie, maar WTF?!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ja Van Zanen, ontruimen maar!
Serieus 6 voor heel Nederland? Niet eens 1 per provincie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daarvan hebben we 6 stuks, in het hele land.
Dan kom je nog eerder bij die KMAR-YPR’s uit…
Beetje late reactie, maar WTF?!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ja Van Zanen, ontruimen maar!
Sowieso een koe willen slachten hieromquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We gaan toch geen koe slachten midden in Den Haag?
Je wordt gekker met de dag.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met scherp op de banden schieten, ze zien maar hoe ze thuiskomen.
nou, lijkt me dan toch wel legitiem om het leger in te zetten tegen deze terroristen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verwacht grootschalige en langdurige blokkades bij distributiecentra van supermarkten.
Ik zou iig een paar extra blikken soep inslaan en wat extra brood in de vriezer proppen, want zonder aanvoer zijn supermarkten in 2 tot 3 dagen leeg(en als mensen gaan hamsteren, zijn ze in een ochtend leeg...)
Thank me later.
Als je met politiebusjes een trekker stoet tegen wil houden en zo'n trekker duwt je auto weg, dan lijkt mij op de banden schieten best een gepaste maatregel.quote:
Je realiseert je hopelijk wel dat je toch stevig kaliber nodig gaat hebben tegen die tractorbanden? Van een 9mm of een 5,56 gaan ze echt niet leeg lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je met politiebusjes een trekker stoet tegen wil houden en zo'n trekker duwt je auto weg, dan lijkt mij op de banden schieten best een gepaste maatregel.
Wat een onzin. Het was MKZ en het moest stoppen voor de welzijn van de bevolking. De cirkel was hard maar het was alleen het feit dat de boeren geen inkomsten uit de koeien konden krijgen was erg niet omdat ze snel werden afgemaakt. Dat gebeurd namelijk altijd bij een boerderij tenzij het geen koe is.quote:
De overheid pretendeert tenminste niet van dieren te houden, in tegenstelling tot de boeren. Diezelfde boeren die tig van die beesten op elkaar proppen in een stal en (als ze tenminste niet levend verbranden door een stalbrand) vervolgens die beesten óf lachend naar de slachter brengen waar ze in kokend water worden verdronken óf maar weer eens laten bezwangeren omdat ze anders geen melk geven (uiteraard wordt het kalf direct weggehaald en vernietigd als het een mannetje is).quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:44 schreef Leandra het volgende:
De boeren moeten weten dat de overheid niet met hen begaan is, maar ook niet met hun vee.
Want er rijdt geen ander verkeer op de snelweg. En de kans dat je mis schiet is ook nihil.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je met politiebusjes een trekker stoet tegen wil houden en zo'n trekker duwt je auto weg, dan lijkt mij op de banden schieten best een gepaste maatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |