Zo te horen ben jij ook niet echt een leuke collega.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:08 schreef Penelope22 het volgende:
Vandaag vertelde hij weer uitgebreid over zijn kutdates. Hij had waterijsjes gehaald nounou poe poe
Hij date met minderjarigen ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:08 schreef Penelope22 het volgende:
Vandaag vertelde hij weer uitgebreid over zijn kutdates. Hij had waterijsjes gehaald nounou poe poe
Haat je waterijsjes of zo? Ben je zo'n magnumvadsigert?quote:
En waar lees jij precies dat ik waterijsjes haat?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:09 schreef Pharkus het volgende:
Haat je waterijsjes of zo? Ben je zo'n magnumvadsigert?
IJsjesdate, beste date.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:12 schreef Penelope22 het volgende:
Ijsjes zijn lekker maar pauper op een eerste date. Hij heeft ook 5 studies niet afgemaakt lol
Als je haar topics eens bekijkt zie je wel wie de irritante zielepiet is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij ook niet echt een leuke collega.
Dit is wel een bevestiging van mijn vermoeden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:03 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als je haar topics eens bekijkt zie je wel wie de irritante zielepiet is.
Typisch weer even een ander afzeiken om je wat beter over jezelf te voelen. Hoe gaat het met je dieet ts?
Ja idd, achterlijke mislukkeling die zich voor even beter wilt gaan voelen over de rug van een ander. Zwak mens is het.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is wel een bevestiging van mijn vermoeden.
Pot ketelquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja idd, achterlijke mislukkeling die zich voor even beter wilt gaan voelen over de rug van een ander. Zwak mens is het.
Terechte conclusie, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja idd, achterlijke mislukkeling die zich voor even beter wilt gaan voelen over de rug van een ander. Zwak mens is het.
Over jezelf in de 3e persoon praten….quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Precies. Doe ik ook altijd en louter succes mee geboekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |