Blijkbaar zijn er ook boeren die wel de vluchtstrook blokkeren. Die zijn compleet van het padje.quote:
Zoals ik zeg moeten we wat mij betreft over de hele linie iets doen. Maar dat is geen reden om nu niet door te pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Punt is: de rest gaat niet aangepakt worden. Dat zou namelijk betekenen dat we allemaal wat moeten inleveren qua luxe.
Volkomen correct!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
It takes one to know one. Jij bent er ook als de kippen bij om iemand een linkse woke deuger te noemen.
Pot. Ketel.
Echt hè. Ik heb de man zelden op een genuanceerde post kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
It takes one to know one. Jij bent er ook als de kippen bij om iemand een linkse woke deuger te noemen.
Pot. Ketel.
Ik wed je 1000 euro dat ook na deze 'crisis' dit ge-VVD gewoon weer voortschrijdt. Met bijkomend voordeel dat al dat vrijgekomen land mooi opgenomen kan worden in voornoemd dogma van eeuwige economische groei.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Vluchtstroken zijn zeker niet vrijgelaten. Meerdere video's en filmpjes waar ze over de vluchtstrook rijden of met minimaal 1 trekker of ander landbouwvoertuig / vrachtwagen de vluchtstrook blokkeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens, de vluchtstroken zijn vrijgelaten. Overheidslakei.
Aangezien je overduidelijke bewijzen die het tegendeel aantonen negeert kunnen we ook de rest van jouw berichten gewoon als onwaar en onzinnig beschouwen neem ik aan?quote:
Belangrijke pleinen van binnensteden worden geblokkeerd door milieutieners waar meer mensen wonen dan langs die snelwegen.quote:
Leuke rubriek is dat altijd ja, dat soort termen gebruiken als iemand iets zegt wat niet geheel in ie straatje valt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pot. Ketel.
lol HeatWave, die opmerking over verkeerde kant van de geschiedenis slaat nergens op ivm een stikstofdiscussie. (vind ik)quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen correct!
Linkse deuger vs "iemand die andere mensen wil ombrengen wegens afkomst oid" qua "belediging"
Ik kan er wel mee leven.
Ik zal er iig niet wakker van liggen, van wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aangezien je overduidelijke bewijzen die het tegendeel aantonen negeert kunnen we ook de rest van jouw berichten gewoon als onwaar en onzinnig beschouwen neem ik aan?
Wat is jouw definitie van Extreem rechts dan precies?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol HeatWave, die opmerking over verkeerde kant van de geschiedenis slaat nergens op ivm een stikstofdiscussie. (vind ik)
maar doen alsof iemand tegen je zegt dat je "andere mensen wil ombrengen wegens afkomst" is wel de ultieme slachtofferrol natuurlijk.
Das dus gewoon een jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er iig niet wakker van liggen, van wat jij er van vindt.
Er is nog al een verschil tussen iemand uitmaken voor wokedeugergekkie of voor extreem rechts....quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
It takes one to know one. Jij bent er ook altijd als de kippen bij om iemand een linkse woke deuger te noemen.
Pot. Ketel.
Je lijkt te denken dat ik een soort VVD adept ben, maar ik heb geen idee waarom.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wed je 1000 euro dat ook na deze 'crisis' dit ge-VVD gewoon weer voortschrijdt. Met bijkomend voordeel dat al dat vrijgekomen land mooi opgenomen kan worden in voornoemd dogma van eeuwige economische groei.
Gefeliciteerd, wil je een sticker?quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is nog al een verschil tussen iemand uitmaken voor wokedeugergekkie of voor extreem rechts....
extreem rechts wil toch niet mensen ombrengen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van Extreem rechts dan precies?
Blijkbaar ook "iemand waar ik het mee oneens ben".
Het heeft volgens mij dezelfde mate van walging erachter. Vervang extreemrechts door wappie en je zit wel ongeveer op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is nog al een verschil tussen iemand uitmaken voor wokedeugergekkie of voor extreem rechts....
Niet eens; gewoon een observatie hoe snel mensen het ineens over 'teveel' en 'onhoudbare groei' hebben wanneer het ze zelf niet direct raakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je lijkt te denken dat ik een soort VVD adept ben, maar ik heb geen idee waarom.
Verder blijf je met whataboutism bezig, niet echt nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |