Het oude huis was geen gezicht dus kennelijk kon hij ermee leven.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
Volledig vrouwen inrichting, die gozert is nu officieel the no1 cuck.
Het enige waar Roos goed voor is, is dan ook kielhalen en radbrakenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Roos had uit het buitenland, van vakantie, spullen meegenomen voor dit huis.
Als het je smaak is, is het leuk gedaan.
Oude woning even bekijken. En zijn eigen kledingstijl. Weinig smaak te zien.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rob is een goede acteur. Geen man die dit mooi vindt.
Ik zou het idd zeker niet willen.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef James1988 het volgende:
Een bad in je kleedkamer, wordt dan niet alles wat je in je kasten hebt liggen hartstikke groezelig en klam?
Waar ze eerst woonden? Daar heb ik niet echt op gelet. Weet wel dat ze zichzelf enorme bedragen hadden kunnen besparen.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oude woning even bekijken. En zijn eigen kledingstijl. Weinig smaak te zien.
Lijkt me eerder zo'n lambal die gekleed wordt door z'n vriendinquote:Op maandag 4 juli 2022 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oude woning even bekijken. En zijn eigen kledingstijl. Weinig smaak te zien.
Dat is hun oude bed, kwam wel een nieuwe voor vertelde RoosGodin net.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijk klein bed. Kopen ze dat zelf?
'Ja maar, is zo lekker knus'quote:Op maandag 4 juli 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijk klein bed. Kopen ze dat zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |