Die discussie heb je toch echt aangehaald door haar een profiteur te noemen, dat sloeg echt als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben blij met je positieve mensbeeld.Maar wat mij betreft wel einde discussie hoor, is de moeite niet waard.
Het klopte wel aardig met zijn moodboard toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het ging er gewoon om dat hij aan het acteren was dat hij het zo mooi vond en niet oprecht blij was. Dat zag jij toch ook?
Dat zag je ook bij dat mannelijke stel uit het Noorden laatst. Daar moest het denk ik uit de tenen van Roos komen om er nog wat leuks van te maken. Alles wat wit grijs en zwart. Lekker inspiratieloos, veilig en saai.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het klopte wel aardig met zijn moodboard toch?
En ik begreep eens uit een interview dat Roos tijdens het hele proces vrij uitgebreid met de deelnemers spreekt over hun smaak en voorkeuren. Veel meer dan wij zien. Ze geeft tenslotte hun geld uit, dus daar zal heus wel wat tijd aan worden besteed.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zag je ook bij dat mannelijke stel uit het Noorden laatst. Daar moest het denk ik uit de tenen van Roos komen om er nog wat leuks van te maken. Alles wat wit grijs en zwart. Lekker inspiratieloos, veilig en saai.
Maar... ze deed het wel. Nergens was er een kleurrijk Roos-grapje of iets te vinden.
Als je werkelijk alles, zelf een interieurprogramma op tv, lieert aan ‘er elke avond overheen mogen’, dan ben je of een enorm simpele tokkie, of een jaar of 14.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Het was echt godsgruwelijk lelijk, maar als hij er elke avond overheen mag kan hij blijkbaar goed faken dat hij het mooi vind.
En of je nou op een roze of een witte plee zit te schijten, dat maakt dan ook weer niet uit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je werkelijk alles, zelf een interieurprogramma op tv, lieert aan ‘er elke avond overheen mogen’, dan ben je of een enorm simpele tokkie, of een jaar of 14.
Keuken is verkocht en ik werd ook niet vrolijk van die badkamer, van die nieuwe badkamer ook niet trouwens. Ik had die keuken laten wrappen, maar ik vond de groene showroomkeuken ook een erg mooie oplossingquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:50 schreef xzaz het volgende:
Zon keuken vervangen en badkamer is echt kapitaalvernietiging
Ik geloof niet dat je daar de arbeid mee terugverdient. Had meer het idee dat Marktplaats de nieuwe sponsor was, want als ze het bad op termijn niet meer wilden, kon dat ook op internet.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je daar de arbeid mee terugverdient. Had meer het idee dat Marktplaats de nieuwe sponsor was, want als ze het bad op termijn niet meer wilden, kon dat ook op internet.
Zou je vooraf mogen zeggen dat je geen traprenovatie wilt?
Of in ieder geval niet van die upstairstroep erop.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:43 schreef loveli het volgende:
Zou je vooraf mogen zeggen dat je geen traprenovatie wilt?
Het ergste is nog die variant 'leather look'.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of in ieder geval niet van die upstairstroep erop.
Was dat vorige week dat er een prima houten trap in zat? Was een wat ouder huis. Halve maantjes eraf, keer schuren en opnieuw in de verf en het ziet er weer prima uit. Maar nee, ze plakken er weer van die perfect ogende plaktreden op
En die lampjes erin. Zal vast leuk staan en soms misschien best praktisch zijn, tot ze kapot gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het ergste is nog die variarnt 'leather look'.
Bij een van afleveringen hebben ze een groot deel van het budget juist gestoken in dingen als spouwmuurisolatie.quote:
Das best duur en budget voor Bob was aardig laag. Blijft een tv programma waarbij looks belangrijker zijn dan 3sec beeld van een knakker die vlokken in een spouwmuur blaast.quote:
Mijn ouders zijn op dit moment bezig met aanpassingen in de badkamer. Huis is uit 1988, mijn ouders zijn tweede bewoners (sinds 1996), en hebben al die tijd nooit iets aan de badkamer gedaan (er zit een kwalitatief goede badkamer in). Nu worden ze oud, dus wil mijn vader een inloopdouche hebben, in plaats van dat ze in een douchebak moeten stappen. No way dat mijn ouders nog de hele badkamer opnieuw gaan inrichten. Een volgende bewoner gooit het er toch waarschijnlijk allemaal uit en doet het naar zijn smaak. Mijn ouders wonen er waarschijnlijk nog hoogstens 10 jaar (of korter, ook afhankelijk van of ze een keer een andere wonning vinden die behoorlijk bejaarden-proof is). Dus nu gaan ze alleen de douche-omgeving opnieuw inrichten, en komt er een nieuwe vloer in (de huidige is lek), over de bestaande tegels heen. Weinig kosten, weer prima voor zolang als zij er wonen. Sowieso is hun hele inrichting behoorlijk outdated, dus een nieuwe bewoner gaat toch alles strippenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was ik aan het kijken naar een koopappartement. Op de foto's op Funda stond er een krakkemikkig oud keukentje in met één of ander vergaan zeilvloertje. "Kan er zo uit en dan zet ik er wat nieuws in," dacht ik.
Toen ik een bezichtiging had aangevraagd had de verkopende makelaar er een gloednieuwe keuken in gezet, en een nieuwe tegelvloer laten leggen. Gitzwarte hoogglans vloertegels, hoogglans witte kastjes, zo'n standaard treurnis antraciet werkblad, vierkante witte tegeltjes tot aan het plafond. Nieuwe gaskookplaat, nieuwe spoelbak.
Mijn aller-, allereerste gedachte toen ik dat zag was "dit gaat er allemaal uit zonder dat ik het ooit zal gebruiken".
Uiteindelijk ging het appartement aan m'n neus voorbij
De essentie van Kopen zonder Kijken is dat de wereld vol zit met mensen niet door de ouwe meuk van anderen kunnen kijken. Dan zien ze niet alleen ouwe keuken, maar vrezen ze ook voor alle ellende die ze nog meer tegen gaan komen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op dit moment bezig met aanpassingen in de badkamer. Huis is uit 1988, mijn ouders zijn tweede bewoners (sinds 1996), en hebben al die tijd nooit iets aan de badkamer gedaan (er zit een kwalitatief goede badkamer in). Nu worden ze oud, dus wil mijn vader een inloopdouche hebben, in plaats van dat ze in een douchebak moeten stappen. No way dat mijn ouders nog de hele badkamer opnieuw gaan inrichten. Een volgende bewoner gooit het er toch waarschijnlijk allemaal uit en doet het naar zijn smaak. Mijn ouders wonen er waarschijnlijk nog hoogstens 10 jaar (of korter, ook afhankelijk van of ze een keer een andere wonning vinden die behoorlijk bejaarden-proof is). Dus nu gaan ze alleen de douche-omgeving opnieuw inrichten, en komt er een nieuwe vloer in (de huidige is lek), over de bestaande tegels heen. Weinig kosten, weer prima voor zolang als zij er wonen. Sowieso is hun hele inrichting behoorlijk outdated, dus een nieuwe bewoner gaat toch alles strippen(en ik kan die persoon niet ongelijk geven
)
Niet goed opgelet, de sponsor heeft de spouw volgespoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |