abonnement Unibet Coolblue
pi_205163804
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iets defacto van de staat maken / onder beheer van de staat plaatsen is in essentie gewoon een communistische daad. Lekker central plannen en zelfexploitatie van de private sector de das om doen.

Zonder privaat bezit te nationaliseren is communistisch worden uitgesloten.
Volgens die logica zijn dan dus praktisch alle politieke partijen in Nederland communistisch, want het is al tig keer ingezet door allerlei verschillende partijen verdeeld over het hele politieke spectrum voor allerlei verschillende doeleinden.
pi_205163809
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zoals gezegd, we hebben in Nederland dat gewoon goed geregeld en ook de redenen waarvoor, zoek het eens op en lees je eens in?
Ja heel goed geregeld, onteigenen.
Het is een extreem standpunt en onze samenleving zal idd zo ingericht zijn dat we daar secuur mee omgaan.

Maakt het nog niet minder extreem om te onteigenen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 18:00:27 #203
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205163814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Volgens die logica zijn dan dus praktisch alle politieke partijen in Nederland communistisch, want het is al tig keer ingezet door allerlei verschillende partijen verdeeld over het hele politieke spectrum voor allerlei verschillende doeleinden.
Men verzint tegenwoordig graag eigen definities. lijkt het. Nou ja, lijkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205163818
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
En waarom zijn we dan nog steeds niet communistisch met je bullcrap over communisme?
Dat iets een communistische daad/beleid kan zijn maakt nog niet gelijk de gehele samenleving communistisch. gelukkig niet zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 18:01:53 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205163819
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja heel goed geregeld, onteigenen.
Het is een extreem standpunt en onze samenleving zal idd zo ingericht zijn dat we daar secuur mee omgaan.

Maakt het nog niet minder extreem om te onteigenen.
Maar niet communistisch omdat soms het belang van de samenleving voor het individuele belang gaat en dat gaat prima samen met een kapitalistisch systeem als het onze. Dat hebben de afgelopen decennia toch wel bewezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205163823
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iets defacto van de staat maken / onder beheer van de staat plaatsen is in essentie gewoon een communistische daad. Lekker central plannen en zelfexploitatie van de private sector de das om doen.

Zonder privaat bezit te nationaliseren is communistisch worden uitgesloten.

Je comment is dus bullcrap, iedere vorm van communisme is begonnen met onteigenen, per definitie.
Uh nee kerel, de voedselvoorziening onderbrengen bij de Staat als een soort van Nutsbedrijf zou een communistische daad zijn. Daar is echter totaal geen sprake van.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205163824
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Volgens die logica zijn dan dus praktisch alle politieke partijen in Nederland communistisch, want het is al tig keer ingezet door allerlei verschillende partijen verdeeld over het hele politieke spectrum voor allerlei verschillende doeleinden.
Ja als je 2 kleuren ziet - zwart (strikt genomen geen kleur) en wit, dan is dat de uitkomst ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 18:03:21 #208
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205163831
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja als je 2 kleuren ziet - zwart (strikt genomen geen kleur) en wit, dan is dat de uitkomst ja.
Oh, dus het is niet degene die gelijk over communisme schreeuwt die dingen zwart/wit ziet? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205163836
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, dus het is niet degene die gelijk over communisme schreeuwt die dingen zwart/wit ziet? _O-
Waar heb je het over?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205163837
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja als je 2 kleuren ziet - zwart (strikt genomen geen kleur) en wit, dan is dat de uitkomst ja.
Ik leg toch echt alleen je eigen logica bloot vriend :D, als dat dan heel binair overkomt is dat omdat je eigen stelling dat ook was.
pi_205163843
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik leg toch echt alleen je eigen logica bloot vriend :D, als dat dan heel binair overkomt is dat omdat je eigen stelling dat ook was.
Klopt, nationaliseren = meer richting communisme bewegen.
Meer privateseren = meer richting vrije markt economie bewegen.

Maakt je niet bij 1 item nationaliseren gelijk een communistische staat danwel visa versa.

Onteigenen is het inzetten van debiel grof geschut. Dan heb je zwaarwegende argumenten nodig en moet je erg zeker zijn van je zaak.

En als je dan een matige onderbouwing hebt, tjah, dan vind ik dat communistisch op dat punt ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205163848
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
PRO-PA-GAN-DA

100g per hectare, 200g per hectare, geen probleem in Duitsland, Denemarken.

0.9 gram WE GAAN ALLEMAAL DOOD HIER!!!!!!!!!

Maar hang de overheidsspreekbuis maar uit hoor.
Hoeveel ligt er al bij ons per hectare? En hoeveel wordt er opgenomen door planten want als er bij ons meer ligt dan planten opnemen dan kunnen wij wel die 200 gram per hectare erbij gooien maar daar schieten we niets mee op.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205163863
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Klopt, nationaliseren = meer richting communisme bewegen.
Meer privateseren = meer richting vrije markt economie bewegen.

Maakt je niet bij 1 item nationaliseren gelijk een communistische staat danwel visa versa.

Onteigenen is het inzetten van debiel grof geschut. Dan heb je zwaarwegende argumenten nodig en moet je erg zeker zijn van je zaak.
Typ eens onteigeningsprocedure in in Google en je zult in de nieuws resultaten er al snel erachter komen dat het aan de lopende band gebeurd. Dus als het je daadwerkelijk communistisch maakt zijn we die drempel al lang en breed over.
pi_205163877
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Typ eens onteigeningsprocedure in in Google en je zult in de nieuws resultaten er al snel erachter komen dat het aan de lopende band gebeurd. Dus als het je daadwerkelijk communistisch maakt zijn we die drempel al lang en breed over.
...............
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:05 schreef ludovico het volgende:
Maakt je niet bij 1 item nationaliseren gelijk een communistische staat danwel visa versa.
Ik vraag me soms echt af of mensen wel dezelfde taal spreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205163882
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
...............
[..]
Ik vraag me soms echt af of mensen wel dezelfde taal spreken.
Maar waar ligt de grens volgens jou dan wel? Als je 10 items onteigent? 100? 1.000?
pi_205163884
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat gebeurt juist eigenlijk heel zelden, dat is het mooie van zo'n systeem. Zou er wel gestolen worden dan zag je dat toch nergens meer?
Zelden ik ken er toch zat die gestopt zijn met het stalletje langs de weg of het stalletje in een automaat verandert hebben vanwege tuig dat “vergeet” te betalen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205163905
Hebben ze de grens al geblokkeerd? Of durven ze nu niet meer?
pi_205163914
Tijd om die veevoermiljardairs eens aan te pakken. Jammer dat de boertjes zich voor het karretje spannen.
  maandag 27 juni 2022 @ 18:34:02 #219
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_205164029
Hoeveel boeren zijn er al opgepakt?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 27 juni 2022 @ 18:41:37 #220
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205164092
@hooibaal is opgedoken vandaag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 juni 2022 @ 18:41:53 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205164096
Go boeren
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205164152
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
[..]

Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
pi_205164168
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
Zo gaat dat in een bananendemocratie.
pi_205164179
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
Er werden geen militairen ingezet, enkel vrachtwagens van defensie om de wegen richting het binnenhof af te grendelen voor een zooitje halve garen die er tegen alle regels en afspraken in met tractors naartoe probeerde rijden...
pi_205164180
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
Je zou jezelf toch zo enorm opwinden over wat vrachtwagens die ergens worden geparkeerd. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205164195
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
De multinationals hebben hier veel vrienden.
pi_205164202
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
Och jochie toch.
pi_205164235
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef torentje het volgende:

[..]
De multinationals hebben hier veel vrienden.
Is niet zozeer de multinationals, wel eerder de EU die met hun Tricity project Nederland en gedeeltelijk Vlaanderen willen laten opgaan in een Europees Duits-Franse eenheidsstaat. Er wordt geen boer onteigend in Duitsland of Frankrijk hoor.
pi_205164247
Erg tam allemaal, dat kunnen die fransozen toch beter.
Het is koud, het is guur....
pi_205164250
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Is niet zozeer de multinationals, wel eerder de EU die met hun Tricity project Nederland en gedeeltelijk Vlaanderen willen laten opgaan in een Europees Duits-Franse eenheidsstaat. Er wordt geen boer onteigend in Duitsland of Frankrijk hoor.
Is dat nou de nieuwe Great Reset of zo :')?
pi_205164266
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:57 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is dat nou de nieuwe Great Reset of zo :')?
Daar hoor je trouwens nog maar verdacht weinig over tegenwoordig. :? Gaat 'ie niet meer door ofzo? -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205164270
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Militairen inzetten tegen je eigen burgers? Ik dacht zoiets enkel te lezen in schurkenstaten zoals China, Noord-Korea of Cuba maar dus nu ook in Nederland. Het woordje democratie mag men gerust schrappen voor het Koninkrijk der Nederlanden , eerder een soort links-liberale kopie van het fascistische Franco regime. Om te kotsen dit… 🤮
Waarom moet dit nou altijd? Eindigen met een vergelijking waarmee je alles onderuit haalt?

Wat zorgt daar nou voor, dat de emoties er zo uitschieten?
pi_205164402
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je liberaal van hart bent.

Maar links kijkt niet naar objectieve criteria die kijken per punt wat goed voelt.
Daarom ook die haat tegen kernenergie. :')
Ja, links kijkt naar hun eigen hobby's en waar ze een hekel aan hebben. En op basis daarvan willen ze dan gaan prijzen.
pi_205164424
En ze zijn er weer, A9 hebben ze dicht. Popo schijnt aanhoudingen te hebben verricht..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 27 juni 2022 @ 19:14:23 #235
378023 Wotte
wotte!?
pi_205164472
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meer privateseren = meer richting vrije markt economie bewegen.

Vrije markt economie is gewoon een
eufemisme voor deregulering ten faveure van het groot kapitaal :')
pi_205164582
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, rechts kijkt naar hun eigen hobby's en waar ze een hekel aan hebben. En op basis daarvan willen ze dan gaan prijzen.
Fixed.
pi_205164587
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Rebel1978 het volgende:

[..]
Is niet zozeer de multinationals, wel eerder de EU die met hun Tricity project Nederland en gedeeltelijk Vlaanderen willen laten opgaan in een Europees Duits-Franse eenheidsstaat. Er wordt geen boer onteigend in Duitsland of Frankrijk hoor.
Toch hebben die multinationals hier teveel macht, dat kan men toch nooit ontkennen?
pi_205164614
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vrije markt economie is gewoon een
eufemisme voor deregulering ten faveure van het groot kapitaal :')
Weet niet hoor Chef maar regulatie verhoogd instapbarrieres en helpt juist het grootkapitaal.

Vergt nogal wat arbeid om al die regels na te leven namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 27 juni 2022 @ 19:29:15 #239
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205164652
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Weet niet hoor Chef maar regulatie verhoogd instapbarrieres en helpt juist het grootkapitaal.

Vergt nogal wat arbeid om al die regels na te leven namelijk.
Daarom focussen de LTO's ook de hele tijd op regels omtrent technologische vereisten ipv simpele regels zoals 'hou niet teringveel dieren op een klein oppervlakte'. Omdat de boeren altijd alleen maar regels willen die hun gevestigde belangen het beste beschermen.
  maandag 27 juni 2022 @ 19:33:54 #240
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205164703
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar the fuck heb je het over, de boer geeft jou te eten, heb je er last van? Hou dan op met eten.

Boeren zijn niet miljonair omdat ze zoveel verdienen maar omdat het kapitaal generatie op generatie is doorgeschoven.

Met je boerenhaat.
De eerste boer die geeft moet ik nog tegenkomen. En alsof de hoeveelheid voedsel die in Nederland wordt geproduceerd alleen maar voor onze eigen monden is. Enorme overproductie. Nergens voor nodig. Afbouwen die hap. Had al gebeurd moeten zijn. Maar die slappe zakken in Den Haag hebben er een potje treuzelwerk van gemaakt. Daardoor is het onvermijdelijke extra pijnlijk geworden. Het is alsof ze de pleister er extra langzaam vanaf willen trekken. Maar het mot toch gebeuren.
pi_205164729
Rot een eind op met die boeren.

Ja, ik kom uit en woon in de provincie.
Boeren zijn keihard nodig.

Maar wat al die gekken nu uitspoken slaat echt compleet de plank mis en is echt helemaal nergens voor nodig.
Het is gewoon burgertje pesten en misdaden plegen alleen maar om zelf alles maar hosanna te hebben. Om zelf maar niet ergens aan mee te hoeven doen.

Allemaal oppakken en 10 jaar de bak in.
pi_205164790
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:36 schreef bianconeri het volgende:
Rot een eind op met die boeren.

Ja, ik kom uit en woon in de provincie.
Boeren zijn keihard nodig.

Maar wat al die gekken nu uitspoken slaat echt compleet de plank mis en is echt helemaal nergens voor nodig.
Het is gewoon burgertje pesten en misdaden plegen alleen maar om zelf alles maar hosanna te hebben. Om zelf maar niet ergens aan mee te hoeven doen.

Allemaal oppakken en 10 jaar de bak in.
Gooi dan Westerbork weer open joh.

:')
Het is koud, het is guur....
pi_205164798
En 100 oude knotwilgen vernietigd door die kutboeren. Uit protest. Misselijkmakende kankerlui zijn het.

https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205164814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:33 schreef Perox het volgende:

[..]
De eerste boer die geeft moet ik nog tegenkomen. En alsof de hoeveelheid voedsel die in Nederland wordt geproduceerd alleen maar voor onze eigen monden is. Enorme overproductie. Nergens voor nodig. Afbouwen die hap. Had al gebeurd moeten zijn. Maar die slappe zakken in Den Haag hebben er een potje treuzelwerk van gemaakt. Daardoor is het onvermijdelijke extra pijnlijk geworden. Het is alsof ze de pleister er extra langzaam vanaf willen trekken. Maar het mot toch gebeuren.
Zit ook nog eens megasubsidies op. Nederlandse boeren zijn een van de rijksten ter wereld. In andere landen kennen ze nog de term arme boeren maar dat geldt hier allang niet meer.

Allemaal keiharde miljonairsfamilies, meer niet.
pi_205164818
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:43 schreef Nielsch het volgende:
En 100 oude knotwilgen vernietigd door die kutboeren. Uit protest. Misselijkmakende kankerlui zijn het.


https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/
sTaDsE mEnSeN wEtEn NiEt WaT nAtUuR iS!1!1!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 27 juni 2022 @ 19:46:49 #246
378023 Wotte
wotte!?
pi_205164842
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Weet niet hoor Chef maar regulatie verhoogd instapbarrieres en helpt juist het grootkapitaal.

Vergt nogal wat arbeid om al die regels na te leven namelijk.
In mijn optiek wordt over het algemeen het idee van een zogenaamde vrije markt misbruikt om regulering zoveel mogelijk uit de markt de houden. Tenzij het zoals in jouw voorbeeld goed uitkomt voor diegene die de lobby betaald.
pi_205164849
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:43 schreef Nielsch het volgende:
En 100 oude knotwilgen vernietigd door die kutboeren. Uit protest. Misselijkmakende kankerlui zijn het.

https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/

Eikels :r
pi_205164865
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Eikels :r
Het schijnen z'n eigen bomen te zijn. Wat een achterlijke mongool ben je dan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205164882
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:43 schreef Nielsch het volgende:
En 100 oude knotwilgen vernietigd door die kutboeren. Uit protest. Misselijkmakende kankerlui zijn het.

https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/

Laat vooral de domheid van deze ene boer zien, je eigen monumentale bomen omzagen 8)7

Ja, vandaag heb je aandacht in het AD. Morgen is iedereen het weer vergeten en zit je zelf tegen je dode bomen te kijken :')
pi_205164886
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het schijnen z'n eigen bomen te zijn. Wat een achterlijke mongool ben je dan.
Ook dan heb je natuurlijk nog een vergunning nodig in Krimpenerwaard, geldt voor boeren net zo goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')