Nou kom zeg. We drinken allemaal wel eens wat en zeker als je jong bent, het weekend is, en lekker weer. Niks mis om een feestje van je leven te maken. En de familie is ook niet verplicht om te vermelden hoeveel biertjes oid Luuk gedronken had.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja met 15 bier op uit een raam vallen is nog steeds wel iets waar mensen een oordeel over zouden kunnen hebben natuurlijk.
Je kunt op allerlei manieren uit het raam vallen. Evenwicht verliezen. Uitglijden. Geduwd worden. Te ver voorover buigen. Een delier hebben. Enzovoorts.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds niet dat als iemand uit het raam valt, of zou vallen, dat het niet benoemd mag worden.
Het feit dat er geen duiding wordt gegeven waarom iemand van 27 zomaar overlijdt, maakt toch dat mensen vraagtekens gaan zetten.
Ja, en in al die gevallen hadden ze dus gewoon wel iets kunnen roepen wat er ongeveer gebeurd is en wat er dan nog onderzocht wordt. Het is vast niet zo dat er niemand is, die over enige informatie beschikt waardoor de rest van de wereld ook een beetje een idee kan krijgen van wat er is gebeurd. En dan vinden we het allemaal nog steeds erg, wat het ook is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Je kunt op allerlei manieren uit het raam vallen. Evenwicht verliezen. Uitglijden. Geduwd worden. Te ver voorover buigen. Een delier hebben. Enzovoorts.
Als er geen getuigen bij waren, dan is de precieze toedracht niet bekend. Mogelijk wordt die nog onderzocht.
Klopt, om daar terecht te komen moet je flink op snelheid zijn, gegooid worden of springen. Bij per ongeluk vallen kom je op het voetpad terecht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:07 schreef Tengano het volgende:
Dat tentje staat toch vaak over het slachtoffer heen normaal gesproken? Die tent staat bijna drie meter van de voorgevel af. Als je dan echt per ongeluk uit het raam valt kom je volgens mij niet drie meter verder terecht (maar val je loodrecht naar beneden). Bovendieen staat die tent dan ook nog eens rondom het slachtoffer, waardoor hij nog verder dan die drie meter zou liggen dus.
Juist.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Klopt, om daar terecht te komen moet je flink op snelheid zijn, gegooid worden of springen. Bij per ongeluk vallen kom je op het voetpad terecht.
3 meter is ook wat overdreven. Volgens mij kan je toch wel zover van de muur terecht komen als je van zo'n hoogte valt?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:07 schreef Tengano het volgende:
Dat tentje staat toch vaak over het slachtoffer heen normaal gesproken? Die tent staat bijna drie meter van de voorgevel af. Als je dan echt per ongeluk uit het raam valt kom je volgens mij niet drie meter verder terecht (maar val je loodrecht naar beneden). Bovendieen staat die tent dan ook nog eens rondom het slachtoffer, waardoor hij nog verder dan die drie meter zou liggen dus.
Het tentje staat naast de stoep op het parkeergedeelte als ik het goed zie.
Want? Even google maps erbij pakken dan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:13 schreef raptorix het volgende:
Vreemd ik heb het idee dat die foto helemaal niet klopt.
Welk nummer is het?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Want? Even google maps erbij pakken dan.
Ah ik dacht dat 1073 het huisnummer was, maar dat is de postcode.quote:
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? Even google maps erbij pakken dan.
Ja dat kan dan toch heel goed? Correspondeert met de postcode.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.
Albert Cuypstraat 180
Bij die melding wordt nummer 262 genoemd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.
Albert Cuypstraat 180
https://alarmeringen.nl/n(...)at-in-amsterdam.html
quote:Albert Cuypstraat 262, 1073 BR Amsterdam
Dat is ongeveer de lokatie waar het tentje ook staat, nummers zitten daar dicht op elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij die melding wordt nummer 262 genoemd.
[..]
https://goo.gl/maps/c7Rs56MpaypFfdsy8quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:32 schreef Tengano het volgende:
Zou vlak bij The Gift shop moeten zijn, maar ik kan dat op die foto niet zien.
Nee, want er is geen horizontale voortbeweging als je vanuit een raam valt. Je valt dus langs de gevel dan en dat tentje staat op de parkeerplaats. Het zou ook nog kunnen dat er op die parkeerplaats iets ongelukkigs is gebeurd; een verkeersongeval oid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
3 meter is ook wat overdreven. Volgens mij kan je toch wel zover van de muur terecht komen als je van zo'n hoogte valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |