abonnement Unibet Coolblue
pi_205183110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind dat eigenlijk een stuk aannemelijker dan dat iemand zomaar uit een raam valt. Maar ben benieuwd:)
Voila, hier hebben we de Youtube-commenter (want dit moet haast wel dezelfde Tim zijn) met achternaam op Facebook en met iets meer informatie.



@raptorix Al overtuigd?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 19:27:18 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205183148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voila, hier hebben we de Youtube-commenter (want dit moet haast wel dezelfde Tim zijn) met achternaam op Facebook en met iets meer informatie.

[ afbeelding ]

@:raptorix Al overtuigd?
Kun je de link er ook even bijzetten svp?
pi_205183184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kun je de link er ook even bijzetten svp?
Had ik al gedaan maar dan moet je hem zelf even tussen de 200 reacties uit vissen.

https://m.facebook.com/10(...)t_id=717403739565480
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 19:31:37 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205183189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Had ik al gedaan maar dan moet je hem zelf even tussen de 200 reacties uit vissen.

https://m.facebook.com/10(...)t_id=717403739565480
Geen probleem. En dankjewel.
pi_205183754
En nu dan een vrij pijnlijk stukje definitief bewijs. @raptorix @Elan @Tengano In het baggerkanaal Roddelpraat hebben Dennis en Jan Roos dit verhaal uitgebreid besproken. Vanaf een minuut of 29.

Rond minuut 35 geeft Jan Roos inderdaad aan dat Luuk van een gebouw is gevallen. Dennis vult het verhaal verder aan. Feestje op een dakterras op het Albert Cuyp. Dronken van het dak gevallen. Het is een noodlottig ongeluk, hij is niet geduwd. "Nee maar als je het zelf doet is het natuurlijk geen ongeluk" aldus Jan Roos. Daarmee toch suggererend dat hij zelf zou zijn gesprongen.


Kortom, een prima stukje onderzoek van Pietjepuk2000 mag ik toch wel zeggen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:25:36 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205183855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En nu dan een vrij pijnlijk stukje definitief bewijs. @:Raptorix @:Elan @:Tengano In het baggerkanaal Roddelpraat hebben Dennis en Jan Roos dit verhaal uitgebreid besproken. Vanaf een minuut of 29.

Rond minuut 35 geeft Jan Roos inderdaad aan dat Luuk van een gebouw is gevallen. Dennis vult het verhaal verder aan. Feestje op een dakterras op het Albert Cuyp. Dronken van het dak gevallen. Het is een noodlottig ongeluk, hij is niet geduwd. "Nee maar als je het zelf doet is het natuurlijk geen ongeluk" aldus Jan Roos. Daarmee toch suggererend dat hij zelf zou zijn gesprongen.


Kortom, een prima stukje onderzoek van Pietjepuk2000 mag ik toch wel zeggen.
Deze video was tot nu toe wel het meest overtuigend over wat er nou gebeurd zou zijn.

Thanks ;)
pi_205183907
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Deze video was tot nu toe wel het meest overtuigend over wat er nou gebeurd zou zijn.

Thanks ;)
Zeker maar de reconstructie had ik zelf op basis van puzzelstukjes al vrijwel helemaal gemaakt. ;) Zo zie je maar weer dat wat comments her en der toch toch wel betrouwbaar kunnen zijn. Zolang ze maar geen complottheorieën verspreiden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:32:38 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205183937
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zeker maar de reconstructie had ik zelf op basis van puzzelstukjes al vrijwel helemaal gemaakt. ;) Zo zie je maar weer dat wat comments her en der toch toch wel betrouwbaar kunnen zijn. Zolang ze maar geen complottheorieën verspreiden.
Goed speurwerk Piet 8-)
pi_205183956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En nu dan een vrij pijnlijk stukje definitief bewijs. @:Raptorix @:Elan @:Tengano In het baggerkanaal Roddelpraat hebben Dennis en Jan Roos dit verhaal uitgebreid besproken. Vanaf een minuut of 29.

Rond minuut 35 geeft Jan Roos inderdaad aan dat Luuk van een gebouw is gevallen. Dennis vult het verhaal verder aan. Feestje op een dakterras op het Albert Cuyp. Dronken van het dak gevallen. Het is een noodlottig ongeluk, hij is niet geduwd. "Nee maar als je het zelf doet is het natuurlijk geen ongeluk" aldus Jan Roos. Daarmee toch suggererend dat hij zelf zou zijn gesprongen.


Kortom, een prima stukje onderzoek van Pietjepuk2000 mag ik toch wel zeggen.
Ah dus iemand valt van een dakterras, en niemand staat er vervolgens om heen, en de politie doet geen onderzoek, nee klinkt als goed verhaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:35:41 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205183980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:33 schreef raptorix het volgende:
Ah dus iemand valt van een dakterras, en niemand staat er vervolgens om heen, en de politie doet geen onderzoek, nee klinkt als goed verhaal.
Dit is wel een heel sterk argument :@
pi_205183981
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Goed speurwerk Piet 8-)
Piet heeft geen enkel speurwerk gedaan, zelfs de meest simpele dingen kan hij niet vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:39:20 #262
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205184020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:35 schreef raptorix het volgende:
Piet heeft geen enkel speurwerk gedaan, zelfs de meest simpele dingen kan hij niet vinden.
Hij heeft een prima bijdrage geleverd aan materiaal wat op internet te vinden is. En dat kan ik waarderen. Ik kan zelf namelijk niet eens op Facebook. Ik heb mezelf ooit afgemeld en had er geen zin meer in.

Met het verhaal van Roddelpraat erbij maakt dat alles geloofwaardig totdat jij daar toch weer even doorheen prikt. -> Een feestje op een dakterras. Luuk valt naar beneden en de rest van de menigte blijft doorfeesten en niemand gaat naar beneden om te kijken hoe het met Luuk is. Geen menigte op straat dus. Dat is toch wel een open eindje inderdaad...
pi_205184050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij heeft een bijdrage geleverd aan materiaal wat op internet te vinden is. En dat kan ik waarderen.

Met het verhaal van Roddelpraat erbij maakt het dat alles geloofwaardig totdat jij daar toch weer even doorheen prikt. -> Een feestje op een dakterras. Luuk valt naar beneden en de rest van de menigte blijft doorfeesten en niemand gaat naar beneden om te kijken hoe het met Luuk is. Geen menigte op straat dus. Dat is toch wel een open eindje...
Wat dacht je zelf, stel je nu voor dat het waar zou zijn dat er een feestje was op het dakterras, en iemand stort naar beneden, dood, dat de recherche dan niet een uitvoerig onderzoek zou opzetten of er mogelijk opzet in het spel zo zijn? Al eerder gepost in dit topic dat in zo een geval mensen direct verhoord en of in hechtenis worden genomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205184087
En figuren als Roos praten de boel maar na, zal me niet verbazen als ze hier zouden zitten meelezen, Jan Roos treurig figuur, toen ik kritiek op hem had of 1 van zijn vriendjes probeerde hij me direct te doxen. Helemaal prima, gelijk mijn volledige adres en naam er onder gepost dat als hij een probleem met mij heeft hij het mag komen uitvechten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205184130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij heeft een prima bijdrage geleverd aan materiaal wat op internet te vinden is. En dat kan ik waarderen. Ik kan zelf namelijk niet eens op Facebook. Ik heb mezelf ooit afgemeld en had er geen zin meer in.

Met het verhaal van Roddelpraat erbij maakt dat alles geloofwaardig totdat jij daar toch weer even doorheen prikt. -> Een feestje op een dakterras. Luuk valt naar beneden en de rest van de menigte blijft doorfeesten en niemand gaat naar beneden om te kijken hoe het met Luuk is. Geen menigte op straat dus. Dat is toch wel een open eindje inderdaad...
Nee dat is geen prima argument. Natuurlijk is iedereen meteen naar beneden gestormd maar het was midden in de nacht en de politie zal de boel snel hebben afgezet. Toen de ochtend aanbrak stond die tent er natuurlijk al en was er weinig meer te zien.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:49:01 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205184131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:41 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht je zelf, stel je nu voor dat het waar zou zijn dat er een feestje was op het dakterras, en iemand stort naar beneden, dood, dat de recherche dan niet een uitvoerig onderzoek zou opzetten of er mogelijk opzet in het spel zo zijn? Al eerder gepost in dit topic dat in zo een geval mensen direct verhoord en of in hechtenis worden genomen.
quote:
I am still puzzled about this 'accident' like you call it. So you're saying he just fell off. But what did you people just do after this had happened? Because no one has seen you people outside after he had fallen off the roof terrace.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 29-06-2022 21:35:58 ]
pi_205184150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee dat is geen prima argument. Natuurlijk is iedereen meteen naar beneden gestormd maar het was midden in de nacht en de politie zal de boel snel hebben afgezet. Toen de ochtend aanbrak stond die tent er natuurlijk al en was er weinig meer te zien.
En ook maar niemand heeft daar maar een foto'tje van dat er mensen staan te rouwen/schreeuwen.
Laat ik zo zeggen, jij bent op een feestje met 15 man, en je flikkert naar beneden, enorme paniek natuurlijk, geschreeuw paniek, politie die komt, trauma helikopter, maar uiteraard gaat iedereen vrolijk een halfuurtje later naar huis binnen om verder aan het bier/slaap te gaan, geloof je het zelf?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:53:46 #268
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205184168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:
En ook maar niemand heeft daar maar een foto'tje van dat er mensen staan te rouwen/schreeuwen.
Laat ik zo zeggen, jij bent op een feestje met 15 man, en je flikkert naar beneden, enorme paniek natuurlijk, geschreeuw paniek, politie die komt, trauma helikopter, maar uiteraard gaat iedereen vrolijk een halfuurtje later naar huis binnen om verder aan het bier/slaap te gaan, geloof je het zelf?
Tegenwoordig heeft iedereen een telefoon en maakt iedereen foto's, en filmpjes en flikkert dat gelijk op twitter en op Instagram. En dit lijkt mij een event wat de moeite waard is om dat even vast te leggen, maar daar is niets, maar dan ook niets van te vinden. Dat maakt het ook zo misterieus vind ik, zeker als het lijkt dat er ook niks over gezegd mag worden.
pi_205184180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tegenwoordig heeft iedereen een telefoon en maakt iedereen foto's, en filmpjes en flikkert dat gelijk op twitter. Dit lijkt mij een event wat de moeite waard is om dat even vast te leggen, maar daar is niets, maar dan ook niets van te vinden. Dat maakt het ook zo misterieus vind ik.
Nou ja die ene vrouw op FB maakt een foto, dat kan ik me nog voorstellen, zo gaat dat in Amsterdam, woon in een vergelijkbare buurt (Oud-West), maar de kans dat er niemand bij aanwezig was acht ik klein.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:57:39 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205184203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:55 schreef raptorix het volgende:
Nou ja die ene vrouw op FB maakt een foto, dat kan ik me nog voorstellen, zo gaat dat in Amsterdam, woon in een vergelijkbare buurt (Oud-West), maar de kans dat er niemand bij aanwezig was acht ik klein.
Wij hebben hier ook een keer brand gehad in de buurt, tot twee keer toe. Midden in de nacht en dan gaat wel iedereen naar buiten. Mag toch aannemen dat mensen daar ook het eea hebben meegkregen, maar Piet weigert volgens mij om ter plaatse onderzoek te gaan doen.
pi_205184239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wij hebben hier ook een keer brand gehad in de buurt, tot twee keer toe. Midden in de nacht en dan gaat wel iedereen naar buiten. Mag toch aannemen dat mensen daar ook het eea hebben meegkregen, maar Piet weigert volgens mij om ter plaatse onderzoek te gaan doen.
Ik woon er 15 minuten vanaf, maar ik vind beetje raar om ter plekke te gaan als FOK COV Kernlid heb ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205184245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
En ook maar niemand heeft daar maar een foto'tje van dat er mensen staan te rouwen/schreeuwen.
Laat ik zo zeggen, jij bent op een feestje met 15 man, en je flikkert naar beneden, enorme paniek natuurlijk, geschreeuw paniek, politie die komt, trauma helikopter, maar uiteraard gaat iedereen vrolijk een halfuurtje later naar huis binnen om verder aan het bier/slaap te gaan, geloof je het zelf?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tegenwoordig heeft iedereen een telefoon en maakt iedereen foto's, en filmpjes en flikkert dat gelijk op twitter en op Instagram. En dit lijkt mij een event wat de moeite waard is om dat even vast te leggen, maar daar is niets, maar dan ook niets van te vinden. Dat maakt het ook zo misterieus vind ik, zeker als het lijkt dat er ook niks over gezegd mag worden.
Jullie maken het echt veel te complex jongens. :')

1. Er is nergens gezegd dat iedereen na het ongeval weer aan het bier ging. @raptorix Daar heb je 0 bewijs voor aangedragen.
2. Natuurlijk ga je geen foto's maken (laat staan doorsturen) als je een van je beste vrienden recht voor je op de grond dood ziet gaan. Dan overheerst de paniek.
3. Het is midden in de nacht, dat verklaart waarom eventuele andere omstanders niet in de gelegenheid zijn geweest om er al te veel reuring aan te geven. (Maar er was wel wat reuring, want er zijn foto's geeld op Facebook.)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 21:22:04 #273
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205184417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jullie maken het echt veel te complex jongens. :')

1. Er is nergens gezegd dat iedereen na het ongeval weer aan het bier ging. @:Raptorix Daar heb je 0 bewijs voor aangedragen.
2. Natuurlijk ga je geen foto's maken (laat staan doorsturen) als je een van je beste vrienden recht voor je op de grond dood ziet gaan. Dan overheerst de paniek.
3. Het is midden in de nacht, dat verklaart waarom eventuele andere omstanders niet in de gelegenheid zijn geweest om er al te veel reuring aan te geven. (Maar er was wel wat reuring, want er zijn foto's geeld op Facebook.)
Nee, het zijn altijd omstanders die foto's en films maken. Assholes die er niets mee te maken hebben, het geen reet kan schelen dat jij daar dood ligt te gaan, maar wel een vet filmpje willen oploaden. En daar zijn er genoeg van.

Als er brandweer, een ziekenauto en een traumahelicopter midden in de nacht in je straat landt, zijn er echt wel mensen die er even uit komen om te zien wat er aan de hand is :wtf:

En volgens mij is het zo dat er in dat mediawereldje wel bekend is wat er gebeurd is, maar iedereen houdt gewoon zijn mond. En eigenlijk maakt juist dat het, laten we zeggen 'verdacht', vreemd or that something's off. Er was niets op aan te merken geweest op een bericht dat Luuk ongelukkigerwijs tijdens een feestje van het dakterras was gevallen.

quote:
"So why was it so important to you to leave the cause of his death unmentioned? Because that's the question that keeps coming back to my mind."


[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 29-06-2022 21:50:51 ]
  woensdag 29 juni 2022 @ 21:31:39 #274
279824 Mansjester
City>United
pi_205184512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Simpel: Waarschijnlijk is hij zelf gesprongen en niet "gevallen". (Maar vaak weten we dat niet eens.) De puzzelstukjes lijken te kloppen.

Dan dekt "tragisch ongeluk" toch behoorlijk de lading lijkt me.
Pietje pukked had het vanaf begin af aan goed hoor,wat een onderzoeker!
pi_205184767
Roddelpraat :')

Alsof als iemand tijdens een feestje van het dak pleurt er A geen filmpje van komt en/of B er geen getuigen ter plekke zijn.

Dennis Schouten leest waarschijnlijk gewoon in dit topic mee. Op dat niveau zit hun 'onderzoeksjournalistiek'.
blablablabla
pi_205184784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, het zijn altijd omstanders die foto's en films maken. Assholes die er niets mee te maken hebben, het geen reet kan schelen dat jij daar dood ligt te gaan, maar wel een vet filmpje willen oploaden. En daar zijn er genoeg van.

Als er brandweer, een ziekenauto en een traumahelicopter midden in de nacht in je straat landt, zijn er echt wel mensen die er even uit komen om te zien wat er aan de hand is :wtf:

En volgens mij is het zo dat er in dat mediawereldje wel bekend is wat er gebeurd is, maar iedereen houdt gewoon zijn mond. En eigenlijk maakt juist dat het, laten we zeggen 'verdacht', vreemd or that something's off. Er was niets op aan te merken geweest op een bericht dat Luuk ongelukkigerwijs tijdens een feestje van het dakterras was gevallen.
[..]
[ afbeelding ]
Idd als iemand van een dak valt hoef je echt niet zo mysterieus te doen. Sterker nog dan komt de politie gewoon direct met een verklaring daaromtrent.
blablablabla
pi_205184995
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Pietje pukked had het vanaf begin af aan goed hoor,wat een onderzoeker!
Dank. Ben zelf ook wel trots moet ik zeggen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:17:55 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205185044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:56 schreef Elan het volgende:
Idd als iemand van een dak valt hoef je echt niet zo mysterieus te doen. Sterker nog dan komt de politie gewoon direct met een verklaring daaromtrent.
Een tussenvorm zou nog kunnen zijn (let op de voorzichtigheid hier) dat hij tijdens dat feestje vrijwillig een duik maakte. Dan klopt het hele verhaal nog steeds, de afstand van dat tentje vanaf de gevel, dat hij vanaf een gebouw kwam en het komt overeen met hoe men dit type gebeurtenis in de media brengt: "hij is 'plotseling' overleden".

Herman Brood had het ook zo kunnen doen. "Nou, tabee mensen."

Suicide hoeft natuurlijk niet altijd een handeling te zijn waarin je helemaal solo en eenzaam bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 29-06-2022 22:23:57 ]
pi_205185063
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:54 schreef Elan het volgende:
Roddelpraat :')

Alsof als iemand tijdens een feestje van het dak pleurt er A geen filmpje van komt en/of B er geen getuigen ter plekke zijn.

Dennis Schouten leest waarschijnlijk gewoon in dit topic mee. Op dat niveau zit hun 'onderzoeksjournalistiek'.
Tja prima Elan. Maar toch denk ik dat je ongelijk hebt. De woorden "feestje", "dronken" en "dakterras" zijn in dit topic namelijk niet gevallen. Dus ik denk echt dat ze het van een andere bron hebben.

Maar je mag gerust andere vergezochte theorieën erin gooien hoor. We hebben foto's van de plek des onheils met een tentje van de politie, we hebben verschillende bronnen die spreken over een val en we hebben een eensluidend verhaal.

Alle gaten die je erin probeert te schieten zijn verder prima te verklaren. Case closed lijkt me.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205185074
Het is geen cluedo hoor :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205185082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:19 schreef TLC het volgende:
Het is geen cluedo hoor :')
Desondanks heb ik de puzzel toch best aardig gelegd. ;)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:28:11 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205185171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
Jullie maken het echt veel te complex jongens. :')

1. Er is nergens gezegd dat iedereen na het ongeval weer aan het bier ging. @:Raptorix Daar heb je 0 bewijs voor aangedragen.
2. Natuurlijk ga je geen foto's maken (laat staan doorsturen) als je een van je beste vrienden recht voor je op de grond dood ziet gaan. Dan overheerst de paniek.
3. Het is midden in de nacht, dat verklaart waarom eventuele andere omstanders niet in de gelegenheid zijn geweest om er al te veel reuring aan te geven. (Maar er was wel wat reuring, want er zijn foto's geeld op Facebook.)
Ik heb getuige geweest van zes flatspringers in 10 jaar tijd, er is daadwerkelijk nooit paniek, aangezien het vrij duidelijk is dat ze niet meer leven. Omstanders leggen er vaak snel een laken overheen en wachten op de hulpdiensten.

Hulpdiensten komen dan vaak ook zonder sirene ter plaatse, en deze doden worden over het algemeen ook nooit gemeld in de media of lokale kranten.

Dat het hier toevallig ook een bnner gaat, en er dus wat meer aandacht voor is. Tja.
pi_205185251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb getuige geweest van zes flatspringers in 10 jaar tijd, er is daadwerkelijk nooit paniek, aangezien het vrij duidelijk is dat ze niet meer leven. Omstanders leggen er vaak snel een laken overheen en wachten op de hulpdiensten.

Hulpdiensten komen dan vaak ook zonder sirene ter plaatse, en deze doden worden over het algemeen ook nooit gemeld in de media of lokale kranten.

Dat het hier toevallig ook een bnner gaat, en er dus wat meer aandacht voor is. Tja.
Inderdaad. Er is nu wel iets meer aandacht voor maar het is vrij logisch dat de valpartij niet uitgebreid door vrienden gedeeld is. En midden in de nacht is er niet zoveel volk op de been verder.

Jan Roos lijkt nog de schijn te wekken van een bewuste sprong maar misschien weet men dat zelf wel niet eens zeker en is het gewoon onduidelijk of het om een bewuste zelfmoord gaat.

Dat hij is gevallen staat natuurlijk wel vast.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:42:51 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205185369
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Inderdaad. Er is nu wel iets meer aandacht voor maar het is vrij logisch dat de valpartij niet uitgebreid door vrienden gedeeld is. En midden in de nacht is er niet zoveel volk op de been verder.

Jan Roos lijkt nog de schijn te wekken van een bewuste sprong maar misschien weet men dat zelf wel niet eens zeker en is het gewoon onduidelijk of het om een bewuste zelfmoord gaat.

Dat hij is gevallen staat natuurlijk wel vast.
Het enige wat echt vast staat is dat hij daar in die nacht op de grond op straat lag. De rest erom heen zijn verhalen en zaken van hear say en posts op Facebook. Waarmee ik doverigens niet je speurwerk wil devalueren. En al die snippets lijken in de richting van een val van een gebouw te duiden. Maar dan staat er wat mij betreft nog niet iets vast en is het ook niet zo dat er dan nergens meer een speld is tussen te krijgen.
pi_205185380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja prima Elan. Maar toch denk ik dat je ongelijk hebt. De woorden "feestje", "dronken" en "dakterras" zijn in dit topic namelijk niet gevallen. Dus ik denk echt dat ze het van een andere bron hebben.

Maar je mag gerust andere vergezochte theorieën erin gooien hoor. We hebben foto's van de plek des onheils met een tentje van de politie, we hebben verschillende bronnen die spreken over een val en we hebben een eensluidend verhaal.

Alle gaten die je erin probeert te schieten zijn verder prima te verklaren. Case closed lijkt me.
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzien :') hoeveel rechtzaken hebben die wel niet aan hun broek gehad vanwege het verkondigen van leugens??
blablablabla
pi_205185394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzien :') hoeveel rechtzaken hebben die wel niet aan hun broek gehad vanwege het verkondigen van leugens??
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:46:21 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205185410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzien :') hoeveel rechtzaken hebben die wel niet aan hun broek gehad vanwege het verkondigen van leugens??
Als ze slim zijn komen ze hier even meelezen en maken ze er zelf een smeuig verhaal van. Want 'smeuigheid' (in de vorm zoals Jan hem kent) is het enige waar hij bij Roddelpraat/Jan Roos om draait.
pi_205185420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.
Dat weet je toch helemaal niet?
blablablabla
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:48:09 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205185428
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.
Zie je nou zelf hoe tegenstrijdig dit klinkt.
pi_205185441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat weet je toch helemaal niet?
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.

Meer dan genoeg bewijs dan lijkt mij.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:53:45 #291
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205185492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.

Meer dan genoeg bewijs dan lijkt mij.
Ze zeiden er inderdaad wel bij dat ze dit eigenlijk niet mochten vertellen. Dat maakt het op een bepaalde manier wel geloofwaardiger.
pi_205185496
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ze zeiden er inderdaad wel bij dat ze dit eigenlijk niet mochten vertellen. Dat maakt het op een bepaalde manier wel geloofwaardiger.
Inderdaad.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205185537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.

Meer dan genoeg bewijs dan lijkt mij.
Haha oke pietje
blablablabla
pi_205186384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.

Meer dan genoeg bewijs dan lijkt mij.
Wat een onzin, ik pinpoint je naar de exacte plek in google maps, en vertel je ook nog eens waar hij zelf woont, maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor, het zal me echt een reet roesten wat de oorzaak is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205186488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 05:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat een onzin, ik pinpoint je naar de exacte plek in google maps, en vertel je ook nog eens waar hij zelf woont, maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor, het zal me echt een reet roesten wat de oorzaak is.
Je leverde zelf inderdaad ook uitstekend aanvullend materiaal. (Wat klopte.) Des te vreemder dat je nu ineens met vage complotterige theorieën komt terwijl het verhaal exact klopt met de reconstructie in het topic.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205186555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je leverde zelf inderdaad ook uitstekend aanvullend materiaal. (Wat klopte.) Des te vreemder dat je nu ineens met vage complotterige theorieën komt terwijl het verhaal exact klopt met de reconstructie in het topic.
Dat heb ik al eerder gezegd, als iemand bij een feestje naar beneden dondert, denk je dan niet dat dat enorme hectiek geeft en recherche exact gaat uitzoeken wat er gebeurt is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205186580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, als iemand bij een feestje naar beneden dondert, denk je dan niet dat dat enorme hectiek geeft en recherche exact gaat uitzoeken wat er gebeurt is?
Nee. En dat is door mij en andere users ook ruimschoots ontkracht. Het was midden in de nacht en het groepje dat hierbij aanwezig was heeft echt geen foto's doorgestuurd uit respect voor het slachtoffer. Oja en er loopt een rechercheonderzoek momenteel aldus een bewoner uit de buurt.

Als jij dat niet genoeg vindt, prima. Maar ik snap daar echt geen bal van.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205186646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee. En dat is door mij en andere users ook ruimschoots ontkracht. Het was midden in de nacht en het groepje dat hierbij aanwezig was heeft echt geen foto's doorgestuurd uit respect voor het slachtoffer. Oja en er loopt een rechercheonderzoek momenteel aldus een bewoner uit de buurt.

Als jij dat niet genoeg vindt, prima. Maar ik snap daar echt geen bal van.
Dan had het echt wel groter nieuws geweest hoor, en had de politie gewoon een verklaring naar buiten gebracht, dit gebeurt namelijk elk jaar wel bijna een keer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187348
Heftige podcast van ongeveer een jaar geleden waarin Luuk zijn gedachten over de dood met ons deelt.

https://anchor.fm/lekkerl(...)-over-de-dood-eq2b5j
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205187465
Dicht.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')