Want? Enige plek waar we ongeveer hebben kunnen achterhalen wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:21 schreef Wicky15 het volgende:
Dit topic gaat echt helemaal nergens over.
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? Enige plek waar we ongeveer hebben kunnen achterhalen wat er gebeurd is.
En zo niet wat dan? Gozer is dood.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.
Huh? Dat doe je zelf toch ook.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:47 schreef Tengano het volgende:
Ik snap alleen nooit dat users die over zo'n topic willen mekkeren, wel graag willen posten![]()
Maar dat zal wel een of andere oorzaak hebben
Wat heeft dat met de dood van die Luuk te makenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Baas boven baas
https://www.telegraaf.nl/(...)-dagen-tijd-uit-raam
Ik dacht het niet. Ik vind dit topic wel ok namelijk, en ik heb ook bijdragen geleverd (richting de 40 posts zelfs).quote:
95 procent van de Fok-topics zijn niet belangrijk en toch plaatsen mensen bijdragen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.
Voila, hier hebben we de Youtube-commenter (want dit moet haast wel dezelfde Tim zijn) met achternaam op Facebook en met iets meer informatie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk een stuk aannemelijker dan dat iemand zomaar uit een raam valt. Maar ben benieuwd:)
Kun je de link er ook even bijzetten svp?quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voila, hier hebben we de Youtube-commenter (want dit moet haast wel dezelfde Tim zijn) met achternaam op Facebook en met iets meer informatie.
[ afbeelding ]
@:raptorix Al overtuigd?
Had ik al gedaan maar dan moet je hem zelf even tussen de 200 reacties uit vissen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kun je de link er ook even bijzetten svp?
Geen probleem. En dankjewel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar dan moet je hem zelf even tussen de 200 reacties uit vissen.
https://m.facebook.com/10(...)t_id=717403739565480
Deze video was tot nu toe wel het meest overtuigend over wat er nou gebeurd zou zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En nu dan een vrij pijnlijk stukje definitief bewijs. @:Raptorix @:Elan @:Tengano In het baggerkanaal Roddelpraat hebben Dennis en Jan Roos dit verhaal uitgebreid besproken. Vanaf een minuut of 29.
Rond minuut 35 geeft Jan Roos inderdaad aan dat Luuk van een gebouw is gevallen. Dennis vult het verhaal verder aan. Feestje op een dakterras op het Albert Cuyp. Dronken van het dak gevallen. Het is een noodlottig ongeluk, hij is niet geduwd. "Nee maar als je het zelf doet is het natuurlijk geen ongeluk" aldus Jan Roos. Daarmee toch suggererend dat hij zelf zou zijn gesprongen.
Kortom, een prima stukje onderzoek van Pietjepuk2000 mag ik toch wel zeggen.
Zeker maar de reconstructie had ik zelf op basis van puzzelstukjes al vrijwel helemaal gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze video was tot nu toe wel het meest overtuigend over wat er nou gebeurd zou zijn.
Thanks
Goed speurwerk Pietquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zeker maar de reconstructie had ik zelf op basis van puzzelstukjes al vrijwel helemaal gemaakt.Zo zie je maar weer dat wat comments her en der toch toch wel betrouwbaar kunnen zijn. Zolang ze maar geen complottheorieën verspreiden.
Ah dus iemand valt van een dakterras, en niemand staat er vervolgens om heen, en de politie doet geen onderzoek, nee klinkt als goed verhaal.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En nu dan een vrij pijnlijk stukje definitief bewijs. @:Raptorix @:Elan @:Tengano In het baggerkanaal Roddelpraat hebben Dennis en Jan Roos dit verhaal uitgebreid besproken. Vanaf een minuut of 29.
Rond minuut 35 geeft Jan Roos inderdaad aan dat Luuk van een gebouw is gevallen. Dennis vult het verhaal verder aan. Feestje op een dakterras op het Albert Cuyp. Dronken van het dak gevallen. Het is een noodlottig ongeluk, hij is niet geduwd. "Nee maar als je het zelf doet is het natuurlijk geen ongeluk" aldus Jan Roos. Daarmee toch suggererend dat hij zelf zou zijn gesprongen.
Kortom, een prima stukje onderzoek van Pietjepuk2000 mag ik toch wel zeggen.
Dit is wel een heel sterk argumentquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:33 schreef raptorix het volgende:
Ah dus iemand valt van een dakterras, en niemand staat er vervolgens om heen, en de politie doet geen onderzoek, nee klinkt als goed verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |