Vind dat eigenlijk een stuk aannemelijker dan dat iemand zomaar uit een raam valt. Maar ben benieuwd:)quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stuur je straks nog even een extra bron. Verder zijn alle andere verhalen (fietsongeluk ofzo) zo vergezocht dat het eigenlijk ook gewoon de enige optie is.
Bizar wel. Hoeveel pech wil je dan hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:33 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Collega van mij kwam van een begrafenis. Met zijn pak aan zijn stuur. Pak in voorwiel, ketst met zijn kop op de stoeprand. -> nieuwe begrafenis.
Een Chet Bakertjequote:Op woensdag 29 juni 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch? Gewoon uit het raam gevallen van een paar hoog dus.
quote:
Met je dronken kop op het dak klimmen, is in de literatuur beschreven door de geniale Bordewijk. Dat werd dan door de Leidse studenten van zijn tijd (> 100 jaar geleden) "bergbeklimmen" genoemd. Wel waren deze studenten zo slim om zich met een lang touw allemaal aan elkaar vast te binden, zodat een val door de anderen kon worden opgevangen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok. Dat helpt. Dus het zou ook zoiets kunnen zijn als op je dak klimmen (met een tas met bier in je hand) op een warme zwoele nacht en de zonsopgang willen aanschouwen. Als je daar vanaf roetsjt dan kom je makkelijke drie meter verder vanaf de gevel op de straat neer.
(Ik fantaseer weer even...)
En dronken met een e-bike is ook alles behalve veilig.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:33 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Collega van mij kwam van een begrafenis. Met zijn pak aan zijn stuur. Pak in voorwiel, ketst met zijn kop op de stoeprand. -> nieuwe begrafenis.
Het was een ongeluk, er is niemand verdacht. Jammer van die gast. Jongquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dronken met een e-bike is ook alles behalve veilig.
Anyway, ik weet het niet meer![]()
Ik was niet van plan om buurtonderzoek te gaan doen. Als jij het te weinig bewijs vindt, prima.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dronken met een e-bike is ook alles behalve veilig.
Anyway, ik weet het niet meeren ik vertrouw erop dat dat buurtonderzoek van @:PietjePuk2000 nog wat gaat opleveren.
Er flikkeren wel wat meer mensen in de grachten pissend en verzuipen. Hij had een naam dus nieuws. Er donderen ook mensen uit ramen. NEXTquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om buurtonderzoek te gaan doen. Als jij het te weinig bewijs vindt, prima.
Ja lekker don't care weer. Ik spreek jou nog wel een keer als je van vier hoog uit het raam flikkert.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
Er flikkeren wel wat meer mensen in de grachten pissend en verzuipen. Hij had een naam dus nieuws. Er donderen ook mensen uit ramen. NEXT
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja lekker don't care weer. Ik spreek jou nog wel een keer als je van vier hoog uit het raam flikkert.
Ja, dat zou Luuk twee weken geleden ook zeggen.quote:
Past goed bij de nieuwe nihilistische omroep.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:21 schreef Wicky15 het volgende:
Dit topic gaat echt helemaal nergens over.
Whehehe........pleasequote:Op woensdag 29 juni 2022 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Past goed bij de nieuwe nihilistische omroep.
Want? Enige plek waar we ongeveer hebben kunnen achterhalen wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:21 schreef Wicky15 het volgende:
Dit topic gaat echt helemaal nergens over.
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? Enige plek waar we ongeveer hebben kunnen achterhalen wat er gebeurd is.
En zo niet wat dan? Gozer is dood.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.
Huh? Dat doe je zelf toch ook.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:47 schreef Tengano het volgende:
Ik snap alleen nooit dat users die over zo'n topic willen mekkeren, wel graag willen posten![]()
Maar dat zal wel een of andere oorzaak hebben
Wat heeft dat met de dood van die Luuk te makenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Baas boven baas
https://www.telegraaf.nl/(...)-dagen-tijd-uit-raam
Ik dacht het niet. Ik vind dit topic wel ok namelijk, en ik heb ook bijdragen geleverd (richting de 40 posts zelfs).quote:
95 procent van de Fok-topics zijn niet belangrijk en toch plaatsen mensen bijdragen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk? Komt vanzelf wel een keer naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |