Het wordt pas een probleem als er geen bloed meer in je alcohol zit...quote:Op maandag 27 juni 2022 08:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
Alcohol is geen probleem maar een oplossing
Is goed Pieterdegallier @pieterdegallierquote:Op maandag 27 juni 2022 07:46 schreef Pietiserniet het volgende:
Wat is het alcoholprobleem? Heb je niet genoeg in huis?
Komt nog wel, en als je zo de praktijk hier binnenrijdt op je scootmobiel zou ik het appreciëren als je een flesje sterk onder mijn bureau zou achterlatenquote:
Waar heb je het over debiel.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Komt nog wel, en als je zo de praktijk hier binnenrijdt op je scootmobiel zou ik het appreciëren als je een flesje sterk onder mijn bureau zou achterlaten
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:44 schreef C.L.Werner het volgende:
Stoere bois hier met alcohol
Ga gewoon werken, dan heb je geen tijd om alkohol te drinken niffo
Van KROKET krijg je geen kankerquote:Op maandag 27 juni 2022 09:42 schreef KroketBroodje het volgende:
Van alcohol krijg je KANKER dus beter niet doen
Wat moet hij onder jouw bureau?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Komt nog wel, en als je zo de praktijk hier binnenrijdt op je scootmobiel zou ik het appreciëren als je een flesje sterk onder mijn bureau zou achterlaten
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
je kan toch gewoon drinken terwijl je werkt?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:44 schreef C.L.Werner het volgende:
Stoere bois hier met alcohol
Ga gewoon werken, dan heb je geen tijd om alkohol te drinken niffo
Thuiswerken is daarvoor ideaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je kan toch gewoon drinken terwijl je werkt?
Pure alcohol is dan weer geen oplossing.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
Protip.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
in het zicht kun je ook gewoon vodka in je beker doen, niemand ziet het verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |