Prachtig 😻quote:Op zondag 26 juni 2022 16:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Kanaal Ad (Aad) Looij is van yotube gebanned omdat meneer naakt de keuken ging schoonmaken_!
Kapsalon met rijst rip in peace
Hij is offline, dus ja.quote:
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien. Hij was niet de keuken aan het schoonmaken maar zich helemaal aan het wassen omdat hij naar het ziekenhuis moest de andere dag. De pin zou uit zijn heup gehaald worden.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Kanaal Ad (Aad) Looij is van yotube gebanned omdat meneer naakt de keuken ging schoonmaken_!
Kapsalon met rijst rip in peace
Jep, dag Ad!quote:
Hij had nog een tijdje dat hij gezond ging eten, maar de bruine bollen met kroketten en eigengemaakte frikandellen speciaal lieten zich niet kisten. Zijn witte handdoeken gingen ook al niet de was meer in.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien. Hij was niet de keuken aan het schoonmaken maar zich helemaal aan het wassen omdat hij naar het ziekenhuis moest de andere dag. De pin zou uit zijn heup gehaald worden.
Hij liep dus poedelnaakt door het huis en zat poedelnaakt op de bank. Was wel schaamteloos maar goed, schaamte heeft hij schijnbaar toch geen last van.
Haha nee het werd steeds viezer en viezer. En ongezonder. Ik vond het altijd heel fascinerend om erdoor heen te scrollen. Er gebeurde niets en toch van alles. Hoe hij ook altijd tekeer ging als zijn naam niet met een hoofdletter werd geschreven.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hij had nog een tijdje dat hij gezond ging eten, maar de bruine bollen met kroketten en eigengemaakte frikandellen speciaal lieten zich niet kisten. Zijn witte handdoeken gingen ook al niet de was meer in.
'Wel eens' 'een stukje'quote:Op maandag 27 juni 2022 14:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien.
Klinkt wel vies.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien. Hij was niet de keuken aan het schoonmaken maar zich helemaal aan het wassen omdat hij naar het ziekenhuis moest de andere dag. De pin zou uit zijn heup gehaald worden.
Hij liep dus poedelnaakt door het huis en zat poedelnaakt op de bank. Was wel schaamteloos maar goed, schaamte heeft hij schijnbaar toch geen last van.
Haha, nou nee. Dat is niet te doen, heb ook nog een leven.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
'Wel eens' 'een stukje'
Jarenlang de hele dag Ad Looij volgen![]()
____!
Hijis zo'n beetje net zo oud als ik en ja, als 24 uur per dag op de bank doorbrengt met frikandellen, word je er niet fitter op. En volgens mij kan hij best werken. Dit is iemand die het leven heeft opgegeven.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha nee het werd steeds viezer en viezer. En ongezonder. Ik vond het altijd heel fascinerend om erdoor heen te scrollen. Er gebeurde niets en toch van alles. Hoe hij ook altijd tekeer ging als zijn naam niet met een hoofdletter werd geschreven.
Dit was ook volgens mij de eerste keer sinds heel heel heel erg lang dat hij zich ging wassenJa, hij stak zijn kop wel eens onder de kraan zei hij eens.
Ja dat zeg je precies goed. Hij heeft het leven opgegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hijis zo'n beetje net zo oud als ik en ja, als 24 uur per dag op de bank doorbrengt met frikandellen, word je er niet fitter op. En volgens mij kan hij best werken. Dit is iemand die het leven heeft opgegeven.
Dit was jaren geleden toen er steeds zeik was tussen hem en Braddie toch ook al zo?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Inderdaad, hij is weg! Ik was een trouwe volger, maar nu is hij blijkbaar de weg kwijt. Hij at de laatste tijd ook alleen maar rommel, ik begrijp dan ook niet hoe je op de been blijft met worstenbroodjes, frikandellen, kroketten, kaassoufflees en af en toe een AL-schotel.
Nog lang last gehad van die rotte doner aka teveel glaasjes ranja?quote:
Je bent welkom hier A niffoquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:39 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ewa wanneer gaan we die halve liters klappen en chimeids regelen a niffo
Tja, sinds de opkomst van 'social media' kan iedere geestelijk minder bedeelde z'n verbale diarree op het internet neerplempenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:36 schreef VarkensHart het volgende:
Dit moet wel vermaek voor den dommen zijn, ik en die gozer namelijk niet.
Ik denk dat je eerder het internet in zijn geheel bedoelt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tja, sinds de opkomst van 'social media' kan iedere geestelijk minder bedeelde z'n verbale diarree op het internet neerplempen
Geen contact meer met kinderen. Wil voor het nageslacht toch zijn leven vastleggen. Dat was zijn reden te beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat hij achter een webcam gaat zitten zodat iedereen hem kan zien is mij een compleet raadsel, helemaal na al die problemen met hangjongeren. Waarschijnlijk aamdachtsziek.
Hij plaatst nu zijn filmpjes op FB zag ik van de week.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:28 schreef WouterBoeve het volgende:
Wel jammer dat die weg is, hopelijk komt die ooit terug op YouTube, die GoPro website waar die nu op upload werkt voor geen meter
https://www.thebestsocial(...)odreview-tiktok/amp/quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
samen met braddie zijn dit toch wel de helden van onze samenleving
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |