Prachtig 😻quote:Op zondag 26 juni 2022 16:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Kanaal Ad (Aad) Looij is van yotube gebanned omdat meneer naakt de keuken ging schoonmaken_!
Kapsalon met rijst rip in peace
Hij is offline, dus ja.quote:
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien. Hij was niet de keuken aan het schoonmaken maar zich helemaal aan het wassen omdat hij naar het ziekenhuis moest de andere dag. De pin zou uit zijn heup gehaald worden.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Kanaal Ad (Aad) Looij is van yotube gebanned omdat meneer naakt de keuken ging schoonmaken_!
Kapsalon met rijst rip in peace
Jep, dag Ad!quote:
Hij had nog een tijdje dat hij gezond ging eten, maar de bruine bollen met kroketten en eigengemaakte frikandellen speciaal lieten zich niet kisten. Zijn witte handdoeken gingen ook al niet de was meer in.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien. Hij was niet de keuken aan het schoonmaken maar zich helemaal aan het wassen omdat hij naar het ziekenhuis moest de andere dag. De pin zou uit zijn heup gehaald worden.
Hij liep dus poedelnaakt door het huis en zat poedelnaakt op de bank. Was wel schaamteloos maar goed, schaamte heeft hij schijnbaar toch geen last van.
Haha nee het werd steeds viezer en viezer. En ongezonder. Ik vond het altijd heel fascinerend om erdoor heen te scrollen. Er gebeurde niets en toch van alles. Hoe hij ook altijd tekeer ging als zijn naam niet met een hoofdletter werd geschreven.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hij had nog een tijdje dat hij gezond ging eten, maar de bruine bollen met kroketten en eigengemaakte frikandellen speciaal lieten zich niet kisten. Zijn witte handdoeken gingen ook al niet de was meer in.
'Wel eens' 'een stukje'quote:Op maandag 27 juni 2022 14:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik scroll wel eens door zijn filmpjes en deze heb ik toevallig een stukje van gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |