Ben hier aan het opruimen en weggooien en leeghalenquote:
Ik zit op de covid-testlocatie...quote:
Succes!quote:Op zondag 26 juni 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier aan het opruimen en weggooien en leeghalen
Morgen nieuw laminaat dan moet alles weer aan de kant.
Gelijk weer een reden om de boel uit te zoeken en weg te gooien
Nou fijn, dit laminaat is pas nieuw ligt er nog geen 2,5 jaar in. Maar ze hebben het verkeerd gelegd een gedeelte.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Fijn om dan straks en nieuw laminaat te hebben en een opgeruimde kamer
Oh kak dat is een stuk minder jaquote:Op zondag 26 juni 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou fijn, dit laminaat is pas nieuw ligt er nog geen 2,5 jaar in. Maar ze hebben het verkeerd gelegd een gedeelte.
2 jaar heb ik moeten wachten en er achter aan moeten bellen. Nu is het laminaat niet meer verkrijgbaar en wat ze hadden besteld toen is verkleurd.
DUs ben helemaal niet zo blij hoor.
EN dat opruimen komt uit de kasten dat zie je toch niet
Iedereen mag voor zich kiezen waarquote:Op zondag 26 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
@:marcb1974 Zonnig zondag in het......?????
Hier niet in ieder geval, maar ook geen regen
Hmmmmm, das niet helemaal de goede spanningquote:
Niet direct voor vandaag. Gisteren wel een kaartje gekocht voor Theo Maassen over een paar maanden. Ik ben nog nooit eerder bij een cabaretier geweestquote:
Oh ik zit er niet over in, en voel me primaquote:Op zondag 26 juni 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmm, das niet helemaal de goede spanning
Theoquote:Op zondag 26 juni 2022 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet direct voor vandaag. Gisteren wel een kaartje gekocht voor Theo Maassen over een paar maanden. Ik ben nog nooit eerder bij een cabaretier geweest![]()
Dit is zo'n wedstrijd die je speelt nadat je kampioen bent geworden. Het moet, is lekker vrij-uit, maar de echte concentratie is er regelmatig niet.quote:
Ze winnen wederom en dat is wel goed voor het zelfvertrouwenquote:Op zondag 26 juni 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is zo'n wedstrijd die je speelt nadat je kampioen bent geworden. Het moet, is lekker vrij-uit, maar de echte concentratie is er regelmatig niet.
Al doen ze het, op het eerste kwart en in het voorkomen van strafcorners na, vrij goed.
En winnen vanquote:Op zondag 26 juni 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze winnen wederom en dat is wel goed voor het zelfvertrouwen
De Koning gaat naar Oostenrijk las ik.quote:
Ze gaan elk jaar naar Oostenrijkquote:Op zondag 26 juni 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Koning gaat naar Oostenrijk las ik.
Voor het eerst in 60 jaar dat ze die kant op gaan.
Wat is er zo mis met oostenrijk?
Getverquote:
Weet ik ende getver dusquote:
Ha Wimpie komt daar op bezoek marioquote:Op zondag 26 juni 2022 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/wa(...)oostenrijk~a2586674/
zware dag gehad?quote:Op zondag 26 juni 2022 17:55 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Zo lig ik ongeveer voor mijn laptop, zo wel wat eten maken
Timber, Antohny, Martinez en nu weer Tagliaficoquote:
Ik zie het in augustus wel wie waar speelt ... wat weer een circus elk jaarquote:Op zondag 26 juni 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Timber, Antohny, Martinez en nu weer Tagliafico
Laat ie lekker met zijn klauwen van de spelers van zijn oude clubs afblijven.
Ajax zit nu weer met Labyaden hoe heet die rechtsback die niets kan en steeds stuk is
Getsie, Jakkes, Jalliebah, Bleghquote:
Niet te hachelenquote:
Nou zit je gewoon te trollen toch?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft maar dat met de moto gp te maken?
Dat geeft keurig aan hoe ik over Motor racen denk, en dan ben ik nog netjesquote:Op zondag 26 juni 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft maar dat met de moto gp te maken?
Dat jaquote:Op zondag 26 juni 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
NormaLiter zijn het van die bier Dirndles
Dat kan ookquote:Op zondag 26 juni 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
NormaLiter zijn het van die bier Dirndles
Ja maar wel minder biertjesquote:
Lol, die ga ik voor deze keer aanklikkenquote:
Das goed juist, krijg je vaker een verse van haarquote:
Ik geloof het wel, weet niet zeker maar ben toch aan het klikkenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze van Frans Bauer weleens gezien? Ik vind hem geweldig
Hier ga ik niet op klikkenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze van Frans Bauer weleens gezien? Ik vind hem geweldig
Lekker blijven klikken dan, ik vond het hilarisch, mar wel heel tof.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, weet niet zeker maar ben toch aan het klikken
Is redelijk nieuw volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2022 18:47 schreef mario390 het volgende:
dat lied kenn ik niet
mmaar kenn van rammstein veel
Helaas dan, vandaag dan maar wat minder tettenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
maar aan het einde komen er meer en meer
Ja erg grappig van Fransiequote:Op zondag 26 juni 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker blijven klikken dan, ik vond het hilarisch, mar wel heel tof.
In dit soort gevallen ga ik voor zelfbehoud jaquote:
Die is leukquote:Op zondag 26 juni 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon nog een keer een oudje, van de week ook al
Die had ikquote:
lol! Ik was net Duitse muziek aan het luisterenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
@:puzziepie es gibt wieder kletteren an die Wand
Ook alquote:Op zondag 26 juni 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol! Ik was net Duitse muziek aan het luisteren![]()
thnx ik ga kijken
Ja dat werd hier ook recentelijk gedraaidquote:Op zondag 26 juni 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol! Ik was net Duitse muziek aan het luisteren![]()
thnx ik ga kijken
Ik lees hetquote:Op zondag 26 juni 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat werd hier ook recentelijk gedraaid
quote:
Wat mij betreft nog steeds , ik luister graag naar Neue Wellequote:Op zondag 26 juni 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
Die Deutsche Welle .. dat was wel een hype-je
Dat was wat populairder...quote:Op zondag 26 juni 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
ja maar trio en nena uit de jaren 82
kenn ik ook
Watje aan het luisteren bentquote:
Oh die heb ik nog niet ontdektquote:Op zondag 26 juni 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat mij betreft nog steeds , ik luister graag naar Neue Welle
Verzamelnaamquote:
Daar was ik 40 jaar geleden of zo ..quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawohl!
Ik ga over 10 dagen naar Berlijn
Ik was daar toen de muur er nog stond. Later nog een keer geweest 1990 ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawohl!
Ik ga over 10 dagen naar Berlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 26 juni 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar toen de muur er nog stond. Later nog een keer geweest 1990 ofzo.Ik heb de muur en Checkpoint Charlie ook nog gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was met klas 4 havo. Eerst west Berlijn een paar dagen en we kregen echt goor vreten. Dus hup met zijn alle naar de whoppers 's avonds. En in oost kregen we alles van het alles lekkers en ook kratten bier.quote:
Erg leukquote:Op zondag 26 juni 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar was het altijd al eens van plan en toen besloot Coldplay een tour door Europa te gaan doen in 2022, maar niet naar Nederland te komen, dus ga ik (volgens traditie) met mijn dochter naar hun concert in Berlijn en blijf meteen 5 dagen.
Met de trein.
Dat rijmt.
De schoolbus ging er doorheen. We waren wel een keer stil toenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de muur en Checkpoint Charlie ook nog gezien
Deze, staat wel hoog op het lijstje.quote:
Gelukkig zijn we inmiddels wat jaren verderquote:Op zondag 26 juni 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Was met klas 4 havo. Eerst west Berlijn een paar dagen en we kregen echt goor vreten. Dus hup met zijn alle naar de whoppers 's avonds. En in oost kregen we alles van het alles lekkers en ook kratten bier.Propaganda op zijn best.
Ik was ook met de trein .. maar toen gingen we nog door Oost Duitslandquote:Op zondag 26 juni 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar was het altijd al eens van plan en toen besloot Coldplay een tour door Europa te gaan doen in 2022, maar niet naar Nederland te komen, dus ga ik (volgens traditie) met mijn dochter naar hun concert in Berlijn en blijf meteen 5 dagen.
Met de trein.
Dat rijmt.
Heel leukquote:Op zondag 26 juni 2022 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg leuk![]()
Ik ga ook nog wel eens naar Berlijn
Zojuist nog iets mee betaald.quote:
+1quote:
Was dat voor of na Klein Orkest?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ook met de trein .. maar toen gingen we nog door Oost Duitsland
Tja Berlijn is een beetje Rotterdam. Niet echt een centrum. Oh ik was er toen de Rijksdag ingepakt was door Christo. 1995 (ik word oud)quote:Op zondag 26 juni 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we inmiddels wat jaren verder
Berlijn is veel veranderd volgens mij ...quote:Op zondag 26 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Berlijn is een beetje Rotterdam. Niet echt een centrum. Oh ik was er toen de Rijksdag ingepakt was door Christo. 1995 (ik word oud)[ link | afbeelding ]
wat is dat?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Berlijn is een beetje Rotterdam. Niet echt een centrum. Oh ik was er toen de Rijksdag ingepakt was door Christo. 1995 (ik word oud)[ link | afbeelding ]
Mijn zoon is van '95, ik word ook oudquote:Op zondag 26 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar daar kan jij ook niks aan doenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon is van '95, ik word ook oud![]()
En Rotterdam heeft een haske centrum :0
Ah thnxquote:
Nee ik heb het niet gebouwd of gebombardeerdquote:Op zondag 26 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar daar kan jij ook niks aan doen
Ik loop ergens op dat plaatje. Zoek Soury met een gestreept shirtjequote:
Oh?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gebouwd of gebombardeerd
Waldoquote:Op zondag 26 juni 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop ergens op dat plaatje. Zoek Soury met een gestreept shirtje
Challenge acceptedquote:Op zondag 26 juni 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij weetquote:
Die ookquote:
Het lijkt wel alsof die dame bij de fotograaf haar tieten laat zienquote:
Jesus echt he?quote:
een beetje welquote:Op zondag 26 juni 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die dame bij de fotograaf haar tieten laat zien
Ik denk iets rechts schuin achter die tieten showende damequote:Op zondag 26 juni 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig zoeken ook al was je toen ook al 190
De tweede keer was ik met de trein en dat was al een hel op zich.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit hier met een oud fotoalbum uit 1985 met foto’s van Berlijn. Toen was ik er voor het eerst.
In 1995 was ik er ook maar ik heb de Reichstag niet ingepakt gezien.
Ik krijg er steeds meer zin inquote:Op zondag 26 juni 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De tweede keer was ik met de trein en dat was al een hel op zich.
85 was ik er dus ookquote:Op zondag 26 juni 2022 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit hier met een oud fotoalbum uit 1985 met foto’s van Berlijn. Toen was ik er voor het eerst.
In 1995 was ik er ook maar ik heb de Reichstag niet ingepakt gezien.
Echt welquote:Op zondag 26 juni 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nu vooral blij dat we in februari hebben besloten om niet te gaan vliegen.
Toevalligerwijze gaan we in augustus ook met de auto op vakantie in plaats van te gaan vliegen, heerlijkquote:
Naast die bink in zn strakke broek die aan het opscheppen staat te doenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk iets rechts schuin achter die tieten showende dame
Heb je je haar in een staart op de foto?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, maar we hadden ook pech. Het was een trein waar je in kon slapen maar het was (ik noem maar wat 12 uur) en nogal vertraagd. En het was een bumbie ride. We kwamen gesloopt aan.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nu vooral blij dat we in februari hebben besloten om niet te gaan vliegen.
Ik denk dat de treinen tegenwoordig ook wel iets comfortabeler zijn dan in 4 jaar geleden.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, maar we hadden ook pech. Het was een trein waar je in kon slapen maar het was (ik noem maar wat 12 uur) en nogal vertraagd. En het was een bumbie ride. We kwamen gesloopt aan.
Zit je nou serieus te kijken of je me spot. Deze foto is van googelquote:Op zondag 26 juni 2022 19:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je je haar in een staart op de foto?
Ik ga met de trein en fietsen, primaquote:Op zondag 26 juni 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevalligerwijze gaan we in augustus ook met de auto op vakantie in plaats van te gaan vliegen, heerlijk
Nou, misschien hebben we elkaar wel gezien.quote:
En je mag niet te vroeg komen ...quote:Op zondag 26 juni 2022 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga met de trein en fietsen, prima
Alles liever dan de Hel van Schiphol
quote:Op zondag 26 juni 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je nou serieus te kijken of je me spot. Deze foto is van googel
Uh 1995quote:Op zondag 26 juni 2022 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de treinen tegenwoordig ook wel iets comfortabeler zijn dan in 4 jaar geleden.
Dat klilnkt helemaal oud
Trutquote:Op zondag 26 juni 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 26 juni 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt beter, Eindhoven schijnt ook al een hel te zijn. En vandaag het reisschema wat meer in beeld gekregen, helemaal blij mee en nu al in in. Wat zijn jouw plannen? Vanuit Spanje fietsen?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga met de trein en fietsen, prima
Alles liever dan de Hel van Schiphol
Doch...quote:
Ik vroeg me wel af of je je haar donker had geverfd.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
Hé dat gestreepte shirtje had wel een belletje moeten doen rinkelen.
Wisten wij veel dat je nooit streepjes droegquote:Op zondag 26 juni 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
Hé dat gestreepte shirtje had wel een belletje moeten doen rinkelen.
Komt uit een horrorfilm zeker.quote:
Lengte strepen moet Soury ook niet doen, dan lijkt ze 2.80 m.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wisten wij veel dat je nooit streepjes droeg
Kan wel hoor. Heb ik ookquote:
Komt op hetzelfde neer.quote:
quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
In 1995 liep ik met lang haar door Berlijn.
In een gestreept shirt?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
In 1995 liep ik met lang haar door Berlijn.
We zijn nu zover dat er iemand door je TV komt kruipen in Berlijn met een gestreept shirtje en het is een fucking fokkerquote:
Ik kijk wat andersquote:Op zondag 26 juni 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn nu zover dat er iemand door je TV komt kruipen in Berlijn met een gestreept shirtje en het is een fucking fokker
de heeft en meid geheiratetquote:Op zondag 26 juni 2022 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh .. waarvan .. ja vrouwenvoetbal ..
Die heb ik niet bij de hand. Ik zit hier met een album uit 1985.quote:
Ik neem mijn gestreepte truitje mee.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn nu zover dat er iemand door je TV komt kruipen in Berlijn met een gestreept shirtje en het is een fucking fokker
Misschien moet je het album uit '95 hebbenquote:Op zondag 26 juni 2022 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij de hand. Ik zit hier met een album uit 1985.
Best mogelijk, weet ik niet meer. In elk geval sta ik niet op die foto.quote:
quote:
Dan moeten we je op je woord geloven.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Best mogelijk, weet ik niet meer. In elk geval sta ik niet op die foto.
ja niks bijquote:Op zondag 26 juni 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja und, doen sommige Nederlandse meiden ook..
Mijn Berlijn foto's liggen in de berging. Ik ga ze toch eens opzoekenquote:
Ik ben in '85 met de middelbare school naar Parijs geweestquote:Op zondag 26 juni 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn Berlijn foto's liggen in de berging. Ik ga ze toch eens opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 26 juni 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben in '85 met de middelbare school naar Parijs geweestOMG Wie is wie. En ik zag er ook zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mijn permanentje en ik zitten op de hogere richel van de Arc de Triomphe.quote:
Leuke fotoquote:Op zondag 26 juni 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn permanentje en ik zitten op de hogere richel van de Arc de Triomphe.
quote:Op zondag 26 juni 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben in '85 met de middelbare school naar Parijs geweestGrappige foto, de haarstijlen zijn herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Grappig hč.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappige foto, de haarstijlen zijn herkenbaar
Leuke foto! Het is wel Duitsland of misschien Oostenrijk denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
Niet in Berlijn, wel uit hetzelfde album:
[ afbeelding ]
Ja. Spangenberg of daar in de buurt.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke foto! Het is wel Duitsland of misschien Oostenrijk denk ik.
Wij gingen naar Londen en naar Romequote:Op zondag 26 juni 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
Parijs was ik ook met school, wel iets eerder
Uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
Parijs was ik ook met school, wel iets eerder
Dat is ook leukquote:Op zondag 26 juni 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Wij gingen op schoolreisje naar de Apenheul.
Rolletje rang mee broodjes en sinasappelsapquote:Op zondag 26 juni 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Wij gingen op schoolreisje naar de Apenheul.
Ik mocht naar Luxemburg en Bruinissequote:
Ik ging naar een luxe gymnasium in Adam Zuidquote:Op zondag 26 juni 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mocht naar Luxemburg en Bruinisse
Ah ja, dat zal helpen.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ging naar een luxe gymnasium in Adam Zuid
Ik woonde tegenover een hertenkampquote:Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hier vlakbij zit een grote speeltuin, met 3 geiten en wat andere kleine dieren.
In mijn jeugd zat ik daar heel vaak, had een abo.
Voor mijn nichtje, die aan de andere kant van rotterdan woonde, was dat de locatie voor het schoolreisje op de lagere school
Ook leukquote:Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde tegenover een hertenkamp
[ afbeelding ]
Ja daar ga ik verder niet klikkenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik ging dus hierheen https://www.speeltuindekievit.nl/
Wat een bagger website
Is veilig, alleen ouder dan bejaard in opmaak.quote:
Oh ja dat kon ik vroeger ook ..quote:Op zondag 26 juni 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is veilig, alleen ouder dan bejaard in opmaak.
Aquadelta?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mocht naar Luxemburg en Bruinisse
Zeilen ja, dus niet het vakantieparkquote:Op zondag 26 juni 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aquadelta?
Meer had je niet in Bruinisse
Plassende geiten?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hier vlakbij zit een grote speeltuin, met 3 geiten en wat andere kleine dieren.
In mijn jeugd zat ik daar heel vaak, had een abo.
Voor mijn nichtje, die aan de andere kant van rotterdan woonde, was dat de locatie voor het schoolreisje op de lagere school
Kan me voorstellen dat ze dat ook wel eens deden.quote:
Ik dacht dat je het over Plaswijckpark had, dus ik wilde een hilarische woordgrap makenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze dat ook wel eens deden.
Want?
Nee, Plaswijck is weer wat andersquote:Op zondag 26 juni 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Plaswijckpark had, dus ik wilde een hilarische woordgrap maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |