Ben hier aan het opruimen en weggooien en leeghalenquote:
Ik zit op de covid-testlocatie...quote:
Succes!quote:Op zondag 26 juni 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier aan het opruimen en weggooien en leeghalen
Morgen nieuw laminaat dan moet alles weer aan de kant.
Gelijk weer een reden om de boel uit te zoeken en weg te gooien
Nou fijn, dit laminaat is pas nieuw ligt er nog geen 2,5 jaar in. Maar ze hebben het verkeerd gelegd een gedeelte.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Fijn om dan straks en nieuw laminaat te hebben en een opgeruimde kamer
Oh kak dat is een stuk minder jaquote:Op zondag 26 juni 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou fijn, dit laminaat is pas nieuw ligt er nog geen 2,5 jaar in. Maar ze hebben het verkeerd gelegd een gedeelte.
2 jaar heb ik moeten wachten en er achter aan moeten bellen. Nu is het laminaat niet meer verkrijgbaar en wat ze hadden besteld toen is verkleurd.
DUs ben helemaal niet zo blij hoor.
EN dat opruimen komt uit de kasten dat zie je toch niet
Iedereen mag voor zich kiezen waarquote:Op zondag 26 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
@:marcb1974 Zonnig zondag in het......?????
Hier niet in ieder geval, maar ook geen regen
Hmmmmm, das niet helemaal de goede spanningquote:
Niet direct voor vandaag. Gisteren wel een kaartje gekocht voor Theo Maassen over een paar maanden. Ik ben nog nooit eerder bij een cabaretier geweestquote:
Oh ik zit er niet over in, en voel me primaquote:Op zondag 26 juni 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmm, das niet helemaal de goede spanning
Theoquote:Op zondag 26 juni 2022 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet direct voor vandaag. Gisteren wel een kaartje gekocht voor Theo Maassen over een paar maanden. Ik ben nog nooit eerder bij een cabaretier geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |