1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet? Ik werk met heel veel plezier op een naschoolse opvang. Echt een kutbaan qua uren en salaris, al mag ik niet klagen, maar het werkplezier is zo groot dat ik niets anders zou willen.
2. Sport je?
Nee, maar ik werk op een naschoolse opvang. Tijdens die 3 uur per dag zit ik eigenlijk geen moment stil
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Niet zo vaak eigenlijk. Ik ben echt een huismus. Maar ik vind in de zomer het wel leuk naar festivalletjes te gaan. Omdat ik op mijn werk heel sociaal ben heb ik daar in mijn vrije tijd niet zoveel behoefte aan. Wat ik het allerliefste doe is reizen. Dat doe ik zo vaak mogelijk al waren de laatste reisjaren een beetje schraal door Corona. Mijn lievelingsland is Albanie maar er zijn eigenlijk geen landen die ik niet tof vind om te bezoeken.

4. Heb je huisdieren? Yep, een kat. Flappie heet ie.
5. Heb je kinderen? Nee en dat vind ik fijn, zeker met mijn werk.
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders? Ik woon alleen, geen relatie, ook niet naar op zoek.
Leuk topic.