SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Ik heb net gelukkig ook weggeklikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
open de hele tijd sites en dan klik ik ze weer weg
welke zag je nu weer dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net gelukkig ook weggeklikt.
Thuisbezorgd?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen avondeten op. Maar ik kan alleen een boterham maken
wat is dit nou weer usquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin-bondgenoot: Londen zal als eerste worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog
Een nauwe politieke bondgenoot van Poetin heeft gewaarschuwd dat Londen als eerste zal worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog.
Phew. Woon niet in London.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin-bondgenoot: Londen zal als eerste worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog
Een nauwe politieke bondgenoot van Poetin heeft gewaarschuwd dat Londen als eerste zal worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog.
Een t-shirt van 100+ euro. Laten we dat maar even niet doenquote:
Nee joh, gewoon mexicano pindasaus voor Budaquote:
Ach, zo was er deze week ook eentje die Rotterdam bovenaan zijn lijstje had staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Das best prijzig. vast een mooi tshirt dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een t-shirt van 100+ euro. Laten we dat maar even niet doen![]()
Eerst maar eens op vakantie, zal ook wel duur genoeg zijn.
Was er niet ooit zo'n Taliban krijger die Dongeradeel bedreigde? "Denk maar niet dat we alleen grote steden aanvallen! Jullie zijn nergens veilig!" of zo. Weinig meer van gehoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, zo was er deze week ook eentje die Rotterdam bovenaan zijn lijstje had staan.
Laatste tijd weinig geld aan kleding uitgegeven, maar kan beter even naar een (korte) broek kijken denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das best prijzig. vast een mooi tshirt dan?
Ook weer leugens.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Zo, terug van een stuk douchen, nu fietsen
Saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch een kaas tosti maken?
Nu de restjes van de Griekse mixed grill wegwerken?quote:
quote:
quote:
quote:
Een tosti dusquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu een geroosterde boterham. Met kaas
Wel een goed idee, kleding, zondag eens Nederland leegkopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd weinig geld aan kleding uitgegeven, maar kan beter even naar een (korte) broek kijken denk ik.
En daar kun je dat niet krijgen denk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op dit tijdstip zijn alleen de shoarmaboeren nog open.
Buda heeft genoeg aan één sneetje huehuequote:
Ik ook, moet nog allemaal dingen gaan terugsturenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb te veel kleren gekocht de afgelopen weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |