Wow!!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/FFGlobasnitz/videos/697758654724406
Ah, dan is er een WK dat veel boeiender isquote:
Daar maken we meer kans ...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan is er een WK dat veel boeiender is
Halve finale zou toch wel een minimum moeten zijn.quote:
wat is er dan precies?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig koffie zal daar dan gedronken worden ...
Waa waait de storm?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben storm chasers aan het volgen
Wauw
Ik kan het ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou denk dat ik beter nooit kan darten
Ik keek vroeger altijd stormchasers op tv , ik hou der van .quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog niet geklikt , maar zijn wel vaak spannende reportages
Is altijd wel spannend....quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd stormchasers op tv , ik hou der van .
Jij kijkt van alles tegelijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is altijd wel spannend....
Ik kijk tevens Spaanse Voice Kids en Andere tijden sport
Ik ik lijk wel een vrouw... multitaskingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt van alles tegelijk?
gaat net een tornado alarm af
Ik wou het niet zeggen maar ja!!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ik lijk wel een vrouw... multitasking
Ah, je doet veel op een extreem matige manierquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ik lijk wel een vrouw... multitasking
Sorry er is geen hockey ....quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je doet veel op een extreem matige manier
Nep-tante?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ff kijken of mn nep-tante ook nog langs komt
Grappigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
zelfde naam , maar geen familie ... zo iets ..
Wat vreemdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
zelfde naam , maar geen familie ... zo iets ..
zou toch kunnen ? dacht ik in het begin ook al .. heb er nog maar 1 lopen .... Oops multi- masquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
Het lijkt wel of die chasers dezelfde route rijden
Als ik zo kijk zitten ze niet ver van elkaar af. Misschien hebben ze ook wel contact met elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
zou toch kunnen ? dacht ik in het begin ook al .. heb er nog maar 1 lopen .... Oops multi- mas
vast welquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik zo kijk zitten ze niet ver van elkaar af. Misschien hebben ze ook wel contact met elkaar
Jaquote:
Ah ok ,,, zegt me niksquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaIk vond die Reed Timmer altijd wel lachen vroeger
Het is ook niet meer op tv voor zover ik weet . Veel gaat volgens mij nu via YTquote:
dank zij jouquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook niet meer op tv voor zover ik weet . Veel gaat volgens mij nu via YT
Wat kijk je?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
wow die tegenliggers lijken echt haast te hebben om weg te komen
Welk feestje is dit?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
https://www.apuntmedia.es/directe/directe-tv_136_1392524.html
Lekker. Ik doe met je mee ☕️quote:
Helloquote:
Hoi hoiquote:
Morguhquote:
Hay hayquote:
Morguhquote:
Ha tongemansquote:
Morguhquote:
Ik loop jou eens een keer niet misquote:
Het scheelt niet veel, ik zat te denken om nog ff te gaan bedhangenquote:
Ik doe dat nu nogquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, ik zat te denken om nog ff te gaan bedhangen
Nieuwe wandelroute uitproberenquote:
oeh nicequote:
Waar gaan we heen?quote:[..]
Nieuwe wandelroute uitproberen
Weer wandelroute ten Noordoosten van Utrecht, maar dan net weer een ander stukje dan we eerder altijd dedenquote:
Hoop dat het droog blijftquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weer wandelroute ten Noordoosten van Utrecht, maar dan net weer een ander stukje dan we eerder altijd deden
Leuk! Veel plezier!quote:
Ja we proberen een droog moment uit te zoeken. Belangrijkste vooral is dat het niet onweertquote:
Dat is die nieuwe?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks!
Minions, the rise of Gru.
Dat is het lekkerst, douchen als je zeiknat geregend bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we proberen een droog moment uit te zoeken. Belangrijkste vooral is dat het niet onweertAls het geregend heeft kan ik altijd thuis nog onder de warme douche
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Aan de trailer te zien is ie heel leuk.
Al weer .. sterktequote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:27 schreef mario390 het volgende:
moet in 2 uren in de kerk
messe vor mijn vater
Je vader was liever met je meegegaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:27 schreef mario390 het volgende:
moet in 2 uren in de kerk
messe vor mijn vater
Klinkt wat raar icm de kerkgangquote:
Haha ja koud is het ook lekkerquote:
Ik eet morgen bij muttie. Die heeft nieuwe Opperdoezer rondjes, en ik neem zelf en kilo'tje mee. Lekkerquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet morgen bij muttie. Die heeft nieuwe Opperdoezer rondjes, en ik neem zelf en kilo'tje mee. Lekker
quote:
Ook lekker.. Ik weet het nog niet ... voorlopig nog geen hongerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ook pizza maken maar dan drie kleine calzones.
soms heb je dat vaker op een dagquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
oh mijn goed alweer nach ochetend
scheisen geweest
Ik gooi er altijd bergen toppings op. Als het maar lekker isquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ook pizza maken maar dan drie kleine calzones.
Dat is het voordeel van zelf maken tochquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd bergen toppings op. Als het maar lekker is
Nee stukjes spek, die had ik over dus hoppaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:23 schreef engine het volgende:
En zijn dat kipstukjes? Die heb ik er ook niet op.
Ah spek...ja waarom niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee stukjes spek, die had ik over dus hoppa
Oh ja die was altijd wel sexy natuurlijkquote:
Doet ut nietquote:
Vandaarquote:
Ja.quote:
Kreeft.quote:
Ik ga patatjes makenquote:
Kijk je naar Ziggo nu? Over het wk hockey?quote:
Ja vind ik ook maar ik maak al pizzaquote:
Welten en Matla ? Neequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je naar Ziggo nu? Over het wk hockey?
Best grappig net. Ze kijken samen naar de EK finale 2019. En dan niet weten wie er gescoord hebben.quote:
Dat ziet er smakelijk uitquote:
Lidewij heten .... dan vraag je om blond te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best grappig net. Ze kijken samen naar de EK finale 2019. En dan niet weten wie er gescoord hebben.
Wat Welten dus zelf was
quote:
Eet smakelijk!quote:
Bruin, maar okequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Lidewij heten .... dan vraag je om blond te zijn
Hier net ook al, heerlijkquote:
Wil je dat van hier hebben? Al een uur of 2 bezig en wil er vanaf.quote:
Ja doe maarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dat van hier hebben? Al een uur of 2 bezig en wil er vanaf.
Ik kijk het meestal wel ja .... veel nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso wel ja.. Kijk jij dat veel?
Ook best veel sporten om te kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk het meestal wel ja .... veel niet
Klimwant heb ik ook vaak gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
@:puzziepie En meer klimmen ... (wel op de ES stream)
[ afbeelding ]
Is @D. ook een klimmer?quote:
Dat is op zich al een uitdagingquote:
Nee sorry, houd maar lekker daarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dat van hier hebben? Al een uur of 2 bezig en wil er vanaf.
OK ... hoe plak je dat op elkaar dan ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bovenste deeg wat uitrekken maar zit niet helemaal dicht. Maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... hoe plak je dat op elkaar dan ?
OK.. .. als het maar gesmaakt heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bovenste deeg wat uitrekken maar zit niet helemaal dicht. Maakt niet zoveel uit.
Wauw!!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
@:puzziepie En meer klimmen ... (wel op de ES stream)
[ afbeelding ]
Nee, das duidelijk andere, hier regent het ook nogquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
Getsie die regen van Marc is toch hierheen gekomen
Oh niet op gelet....quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
Getsie die regen van Marc is toch hierheen gekomen
Ik had het niet gezien dus tofquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
om 21:30 weer op tv ... maar denk herhaling
Maar ik wel...quote:
Is jou bad juju al zover dat je zelfs regen tegenhoudquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier kennelijk minder en dat terwijl ik de balkondeur en het balkon open heb staan
Ik kijk nu een concert live in Madrid met een hele boel artiestenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
ja wanneer umberto tozzi nu konzert is
nu laatste song gloria
Van Patti?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
ja wanneer umberto tozzi nu konzert is
nu laatste song gloria
Ik was op cava und vodka mit bierquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
nach de kerk ben ik op en mineral zitron, en gemischte ijs
en witte spritzer met ijs geweest
Had je dames op bezoekquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
de 2 mevrouwen zijn nog gebleven
hebben wijn gedronken
Jij offert liever een paar boeren op voor nog meer flats.quote:Op zondag 26 juni 2022 07:45 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik een beetje jammer, was een echt Amsterdams clubje, ze zullen wel goed terecht komen maar dit was wel een landmark daar altijd
Oh well...meer flats
Mogguh.quote:Op zondag 26 juni 2022 07:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij offert liever een paar boeren op voor nog meer flats.
Hey heer sodequote:
Nee, gewoon neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |