Ja, 90s eurotrash is helemaal hip naar het schijntquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:09 schreef Z het volgende:
Een nieuwe Beyoncé? Wat best een interessante plaat is met retro-geluid. Veel jaren 90 house invloeden. Wat ik wel vaker hoor de laatste tijd.
Mijn hoogtij dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, 90s eurotrash is helemaal hip naar het schijnt
Dank, klinkt erg mooi!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Mensen hier bekend met Skullcrusher? Na een aantal EP's komt ze in oktober met haar eerste plaat. Eerste nummer daarvan is alvast, mij betreft, erg fraai. Ben heel nieuwsgierig, heb er wel vertrouwen in dat het een verstild pareltje gaat worden.
Goeie artiestennaam ook.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Mensen hier bekend met Skullcrusher? Na een aantal EP's komt ze in oktober met haar eerste plaat. Eerste nummer daarvan is alvast, mij betreft, erg fraai. Ben heel nieuwsgierig, heb er wel vertrouwen in dat het een verstild pareltje gaat worden.
Is af en toe wel beetje te Stars On 45 met alle fragmenten die langskomen. Gelukkig meeste wel obscuur, op paar "too obvious" dingen na zoals die aloude Donna Summer-ode als afsluiter.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:09 schreef Z het volgende:
Een nieuwe Beyoncé? Wat best een interessante plaat is met retro-geluid. Veel jaren 90 house invloeden. Wat ik wel vaker hoor de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |