Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man manquote:
Vooral vannacht en vanmorgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man man
Vanacht helemaal los hier van 3 tot 6quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man man
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral vannacht en vanmorgen.
Nu schijnt het zonnetje
ken er nog éénquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..veel wakker geweest
Ik ook jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..veel wakker geweest
Onweer viel hier wel mee....wel stortregen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht eerst dat de Russen kwamenwat een knallen over dat weiland hier
Gelijk maar wat thuiswerk gedaan, als je dan toch wakker bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook jaik werd echt gebroken wakker vanmorgen
![]()
Wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen......
Meestal kijk ik niet op mijn telefoon ofzo in de nacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Gelijk maar wat thuiswerk gedaan, als je dan toch wakker bent.
Mwa heb daar niet gauw last van maar nu al 3 nachten.. misschien door t weer ofz..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook jaik werd echt gebroken wakker vanmorgen
![]()
Wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen......
Ene zoon was bij een festival en is omgekeerd naar hotel weer, één modderpoelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweer viel hier wel mee....wel stortregen.
Haha.. ja soms zijn die knallen echt keihard of er een bom afgaat..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht eerst dat de Russen kwamenwat een knallen over dat weiland hier
Plaknachtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa heb daar niet gauw last van maar nu al 3 nachten.. misschien door t weer ofz..
Dat wil wel op een weilandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ene zoon was bij een festival en is omgekeerd naar hotel weer, één modderpoel
Vond ik niet zo, was ook redelijk koel in de slaapkamer..quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vond ik niet zo, was ook redelijk koel in de slaapkamer..
Ik heb geen aircoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb wel de airco aan
[..]
Je hart zit gelijk in je strot dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |