En wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Hooggerechtshof VS maakt eind aan grondwettelijk recht op abortus
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Chipz had voor mij ook niet terug hoeven te komen
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap @:LaCatastrophe! Tof dat je ze aanbiedt en ik hoop dat iemand kan en wil.
Lief! Ik hoop dat je ze kwijt raakt en dat je je snel weer beter voelt!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:51 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Thanks!
En anders is het ook niet erg, maar wilde hier, juist op dit forum iig de tickets plaatsen.
Iedere dag weer opnieuw.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie wel eens gedacht van: Ik voel me plots weer zo oya lele?
Captain jack?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Een twijfelachtige toekomstige esf-artiest
Soms, maar dat gaat meestal snel weer overquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie wel eens gedacht van: Ik voel me plots weer zo oya lele?
Dom achterlijk kutlandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Hooggerechtshof VS maakt eind aan grondwettelijk recht op abortus
Briljant was dezequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie wel eens gedacht van: Ik ben kachel?
En daar houden?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat we OZB met Ik ben kachel niet naar het ESF kunnen sturen
Het is gewoon zo dom, oorspronkelijk was het helemaal geen politiek issue maar een religieus issue. Het is eigenlijk vrij onopgemerkt ingevoerd. Nota bene onder Nixon, en net zo goed door Republikeinen als Democraten. Maar alles is nu gelinkt aan identity politics. Je bent Republikein dus tegen abortus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is wachten op wat de Club Van White Priviledged Old Shitstains hierna gaat verbieden.
Grappig feitje. The Good Cause heeft het ook in het Engels geprobeerd maar toen was België ineens niet goed genoeg meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |