SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 05-09-2022 19:04:43 ]RED ONS HENNIEGOD
Naja, de hele NBA is al niet serieus te nemen. GSW heeft 4 gasten met een max contract, iedere speler die toevallig een balletje kan schieten tekent voor 2 euro bij 1 van de 3 beste teams voor een ‘gratis ring’, ook al kunnen ze ergens 5-10 miljoen per jaar krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
De NBA is niet meer serieus te nemen als ze dit door laten gaan
Groot verschil als je zelf gedraft /bird rights hebt of je gooit het allemaal bij elkaar .quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, de hele NBA is al niet serieus te nemen. GSW heeft 4 gasten met een max contract, iedere speler die toevallig een balletje kan schieten tekent voor 2 euro bij 1 van de 3 beste teams voor een ‘gratis ring’, ook al kunnen ze ergens 5-10 miljoen per jaar krijgen.
Slaat allemaal nergens op.
Eens, maar ik vind het alsnog vreemd dat je 4 max contracten uit kan delen en honderden miljoenen luxury tax kan betalen. Voor bizar rijke eigenaren maakt dat dan ook niets meer uit, die gozer die OKC heeft gekocht (samen met wat andere olie giganten) is alleen geloof ik al bijna 20 miljard waard oid.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groot verschil als je zelf gedraft /bird rights hebt of je gooit het allemaal bij elkaar .
Al die eigenaren zijn bizar rijk maar het hangt er ook vanaf hoe bereid ze zijn om er geld in te stoppen . Die van OKC bungelt trouwens ergens onderin volgens mij qua vermogen vergeleken met de rest van de eigenaren en die van GSW onderaan de middenmoot . Zal ook geen verassing zijn dat Balmer en de Allen-familie uit Portland (Microsoft) met een paar anderen stijf bovenaan staanquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het alsnog vreemd dat je 4 max contracten uit kan delen en honderden miljoenen luxury tax kan betalen. Voor bizar rijke eigenaren maakt dat dan ook niets meer uit, die gozer die OKC heeft gekocht (samen met wat andere olie giganten) is alleen geloof ik al bijna 20 miljard waard oid.
Ja Balmer en Allen kan de rest niet tegen opboksenquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al die eigenaren zijn bizar rijk maar het hangt er ook vanaf hoe bereid ze zijn om er geld in te stoppen . Die van OKC bungelt trouwens ergens onderin volgens mij qua vermogen vergeleken met de rest van de eigenaren en die van GSW onderaan de middenmoot . Zal ook geen verassing zijn dat Balmer en de Allen-familie uit Portland (Microsoft) met een paar anderen stijf bovenaan staan
Ik volg de NCAA nauwelijks, maar na wat interviews gezien te hebben en bewegende beelden lijkt het me wat voorbarig om hem nu al af te schrijven vanwege zijn postuur. Hij heeft een flinke spanwijdte, kan behoorlijk blocken, passen en scoren, en het belangrijkste van alles misschien wel...hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad. Dus ondanks dat het een wandelend skelet is, is hij in ieder geval niet blessuregevoelig, en aan dat postuur kan gewerkt worden natuurlijk, Curry was ook een sprinkhaan toen hij nog een rookie was.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eens met TT. Dat wordt helemaal niks.
Woj had de draft order ook fout. Die was zeker van 1. Jabari 2. Chet 3. Paolo. Moet zeggen dat ik niet aan zag komen dat Orlando voor Paolo zou gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 03:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de 2 voor het eerst fout in de geschiedenis
Een seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad.
De vraag is hoeveel je er aan dat postuur kan werken. Hij zal wat sterker kunnen worden, maar er moet echt wel fors wat bij om in de buurt van een KD te komen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik volg de NCAA nauwelijks, maar na wat interviews gezien te hebben en bewegende beelden lijkt het me wat voorbarig om hem nu al af te schrijven vanwege zijn postuur. Hij heeft een flinke spanwijdte, kan behoorlijk blocken, passen en scoren, en het belangrijkste van alles misschien wel...hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad. Dus ondanks dat het een wandelend skelet is, is hij in ieder geval niet blessuregevoelig, en aan dat postuur kan gewerkt worden natuurlijk, Curry was ook een sprinkhaan toen hij nog een rookie was.
En nu nog.quote:
quote:De Nederlandse 3x3 basketballers hebben zich op het WK in Antwerpen niet kunnen plaatsen voor de halve finale. Frankrijk bleek in de kwartfinale een maatje te groot: 18-12.
Nog even gekeken gister, ze waren mokerslecht. Zal je altijd zien na een sterke groepsfase.quote:
Live or die by the three?quote:Op zondag 26 juni 2022 08:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog even gekeken gister, ze waren mokerslecht. Zal je altijd zien na een sterke groepsfase.
Op Youtube te volgen via Fiba 3x3 voor de liefhebbers.
Nederlandse schutter deed een mooie Westbrick tribute act 10 minuten lang.quote:
Vind het niet meer leuk spelen sinds 2/3 jaar.quote:
Oke dan, Waar speel je op? Ik speel op de Switch, heerlijk in handheld wat my team doen als noobquote:
Ik, ik vind die nieuwe 2K22 vreselijk moeilijk, ik verlies zo'n 75% van alle games, maar ik denk dat het ook een beetje aan mijn controller ligt, ik heb geen opties om te dribbelen of dunken, het enige dat ik kan is de bal snel rondpassen, en dan proberen ruimte te creeeren voor een layup of een open schot. Ik, denk dat dit spel meer gericht is op console spelers, die hebben namelijk wel de optie om te gaan rennen met de bal en de ene na de andere dunk te produceren, op de PC is dat niet te doen. Tenzij er controllers zijn waarmee dat wel mogelijk is. Een andere dingetje waar ik onlangs ben achter gekomen is dat de oudere 2K versies niet meer ondersteund worden op hun servers. Dan zou je denken dat het geen probleem oplevert in single player modus, maar vergeet dat maar. Ik had een paar weken geleden 2K18 weer eens geinstalleerd die ik ooit heb gekocht in de Steam shop voor 50 euro. Meteen na het opstarten van de game, ging het spel op zoek naar updates die hij dus nooit kon vinden omdat de server die het spel ondersteunt niet meer bestaat. Doei 50 euro, spel kan nooit meer gespeeld worden, zo dwingen ze je dus eigenlijk om steeds weer de nieuwste versie te kopen, vraag me af of dat uberhaupt wel wettelijk toegestaan is. Ik heb contact opgenomen met de 2K helpdesk, maar die zeiden dat dat vermeld word in de TOS, maar die heb ik nooit gezien omdat ik de software niet heb gekocht, maar de versie heb gedownload van Steam. Als ik had geweten dat een spel van 50 euro na enkele jaren niet meer ondersteund word zodat het onspeelbaar word, had ik het nooit aangeschaft, dat vind ik pure oplichting eigenlijk.quote:
Ik speel bijna dagelijks wel een potje op de ps4. Ben vooral MyTeam offline speler. Soms voor een achievement of new card wil ik nog wel eens online spelen (Clutch, TTO) win ongeveer 55% van de gamesquote:Op maandag 27 juni 2022 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dan, Waar speel je op? Ik speel op de Switch, heerlijk in handheld wat my team doen als noob
Vaak als hij uitkomt speel ik een maandje MyPlayer en ben ik het weer snel zat. Is de afgelopen jaren niets vernieuwends.quote:
Vraag me echt af wie er nu aan gaat beginnen. Als hij onder KD al niet echt lekker gaat bij wie dan wel? Lebron ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schizofrene puinhopen van een bizar getalenteerde speler.
Ja die gaat naar LA ,voor heel weinig geld omdat Brooklyn geen zin heeft in Westbrick.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me echt af wie er nu aan gaat beginnen. Als hij onder KD al niet echt lekker gaat bij wie dan wel? Lebron ofzo?
Dat snap ik wel ja, met Westbrook en Simmons komt het niet goedquote:Op maandag 27 juni 2022 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die gaat naar LA ,voor heel weinig geld omdat Brooklyn geen zin heeft in Westbrick.
Of je moet net als Houston die 2 op de tribune pleuren en volop gaan tankenquote:Op maandag 27 juni 2022 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, met Westbrook en Simmons komt het niet goed
Danny Ainge denkt daar precies hetzelfde overquote:Op maandag 27 juni 2022 22:09 schreef Hathor het volgende:
En dus de Nets franchise voor jarenlang naar de klote, maar eigenlijk verdienen ze dat ook gewoon.
Erg jammer.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nu heb ik een lichte voorkeur voor de Lakers
Hebben ze vrij weinig aan, volgens mij zijn alle picks en pick swaps naar Houston gegaan voor Harden.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of je moet net als Houston die 2 op de tribune pleuren en volop gaan tanken
Yup, ze dachten daar letterlijk een titel te kunnen kopen. Foutje.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hebben ze vrij weinig aan, volgens mij zijn alle picks en pick swaps naar Houston gegaan voor Harden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |