SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 05-09-2022 19:04:43 ]RED ONS HENNIEGOD
Naja, de hele NBA is al niet serieus te nemen. GSW heeft 4 gasten met een max contract, iedere speler die toevallig een balletje kan schieten tekent voor 2 euro bij 1 van de 3 beste teams voor een ‘gratis ring’, ook al kunnen ze ergens 5-10 miljoen per jaar krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
De NBA is niet meer serieus te nemen als ze dit door laten gaan
Groot verschil als je zelf gedraft /bird rights hebt of je gooit het allemaal bij elkaar .quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, de hele NBA is al niet serieus te nemen. GSW heeft 4 gasten met een max contract, iedere speler die toevallig een balletje kan schieten tekent voor 2 euro bij 1 van de 3 beste teams voor een ‘gratis ring’, ook al kunnen ze ergens 5-10 miljoen per jaar krijgen.
Slaat allemaal nergens op.
Eens, maar ik vind het alsnog vreemd dat je 4 max contracten uit kan delen en honderden miljoenen luxury tax kan betalen. Voor bizar rijke eigenaren maakt dat dan ook niets meer uit, die gozer die OKC heeft gekocht (samen met wat andere olie giganten) is alleen geloof ik al bijna 20 miljard waard oid.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groot verschil als je zelf gedraft /bird rights hebt of je gooit het allemaal bij elkaar .
Al die eigenaren zijn bizar rijk maar het hangt er ook vanaf hoe bereid ze zijn om er geld in te stoppen . Die van OKC bungelt trouwens ergens onderin volgens mij qua vermogen vergeleken met de rest van de eigenaren en die van GSW onderaan de middenmoot . Zal ook geen verassing zijn dat Balmer en de Allen-familie uit Portland (Microsoft) met een paar anderen stijf bovenaan staanquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het alsnog vreemd dat je 4 max contracten uit kan delen en honderden miljoenen luxury tax kan betalen. Voor bizar rijke eigenaren maakt dat dan ook niets meer uit, die gozer die OKC heeft gekocht (samen met wat andere olie giganten) is alleen geloof ik al bijna 20 miljard waard oid.
Ja Balmer en Allen kan de rest niet tegen opboksenquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al die eigenaren zijn bizar rijk maar het hangt er ook vanaf hoe bereid ze zijn om er geld in te stoppen . Die van OKC bungelt trouwens ergens onderin volgens mij qua vermogen vergeleken met de rest van de eigenaren en die van GSW onderaan de middenmoot . Zal ook geen verassing zijn dat Balmer en de Allen-familie uit Portland (Microsoft) met een paar anderen stijf bovenaan staan
Ik volg de NCAA nauwelijks, maar na wat interviews gezien te hebben en bewegende beelden lijkt het me wat voorbarig om hem nu al af te schrijven vanwege zijn postuur. Hij heeft een flinke spanwijdte, kan behoorlijk blocken, passen en scoren, en het belangrijkste van alles misschien wel...hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad. Dus ondanks dat het een wandelend skelet is, is hij in ieder geval niet blessuregevoelig, en aan dat postuur kan gewerkt worden natuurlijk, Curry was ook een sprinkhaan toen hij nog een rookie was.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eens met TT. Dat wordt helemaal niks.
Woj had de draft order ook fout. Die was zeker van 1. Jabari 2. Chet 3. Paolo. Moet zeggen dat ik niet aan zag komen dat Orlando voor Paolo zou gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 03:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de 2 voor het eerst fout in de geschiedenis
Een seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad.
De vraag is hoeveel je er aan dat postuur kan werken. Hij zal wat sterker kunnen worden, maar er moet echt wel fors wat bij om in de buurt van een KD te komen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik volg de NCAA nauwelijks, maar na wat interviews gezien te hebben en bewegende beelden lijkt het me wat voorbarig om hem nu al af te schrijven vanwege zijn postuur. Hij heeft een flinke spanwijdte, kan behoorlijk blocken, passen en scoren, en het belangrijkste van alles misschien wel...hij heeft na 3 seizoenen collegebasketbal nog geen enkele blessure gehad. Dus ondanks dat het een wandelend skelet is, is hij in ieder geval niet blessuregevoelig, en aan dat postuur kan gewerkt worden natuurlijk, Curry was ook een sprinkhaan toen hij nog een rookie was.
En nu nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |