John Verhoek?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wie ben ik?
Ik ben 33 jaar. Mijn broer speelde ook profvoetbal. Na een mislukt avontuur in Frankrijk ben ik uiteindelijk in Duitsland beland. Na een aantal jaren in de lagere divisies ben ik in het seizoen 2020/2021 gepromoveerd met mijn club. Ik speel nu voor het 2e seizoen in de 2e Bundesliga. Een van mijn goals in augustus werd zelfs genomineerd voor doelpunt van de maand.
Indonesië dacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Was dat die jongen uit Maleisie of Indonesie ?
Correct!quote:
Eerste voetbalprof uit Singapore inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:41 schreef Obiekulu het volgende:
Hij komt uit Singapore.
Opgeleid op de pleintjes van Orchard Road.
Ja ik zie het nog steeds voor me, een hele nare bult op zijn knie. Alleen volgens mij was zijn naam zo standaard Deens dat ik er niet op kan komen. Henrik Andersen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:47 schreef Obiekulu het volgende:
Goedemorgen!
Welke Deense verdediger liep een zware knieblessure op in de halve finale van het EK 1992 tegen Nederland, na een ongelukkig duel met Van Basten?
Andersenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:47 schreef Obiekulu het volgende:
Goedemorgen!
Welke Deense verdediger liep een zware knieblessure op in de halve finale van het EK 1992 tegen Nederland, na een ongelukkig duel met Van Basten?
Helemaal goed hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja ik zie het nog steeds voor me, een hele nare bult op zijn knie. Alleen volgens mij was zijn naam zo standaard Deens dat ik er niet op kan komen. Henrik Andersen?
Wat een pech hadden we toen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:11 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor!
En ik heb hetzelfde als jij.. een gedenkwaardige wedstrijd sowieso, helaas niet met goede afloop.
Het betreft een eredivisie-club.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:07 schreef Obiekulu het volgende:
Voor welke club speelde Harry Decheiver kortstondig tussen zijn dienstverband bij Freiburg en zijn tijd bij Borussia Dortmund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |