Ik bedoelde dit meer als flauwe grap uiteraard, maar ik bedenk me ineens dat ze een keer met 0-8 van Bayern Munchen hebben verloren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:00 schreef Obiekulu het volgende:
1-6.
Pijnlijk om te zien gisteravond.
Medelijden, en dat was heel lang geleden.
Afscheidswedstrijd van Cruijff. Een wedstrijd op zich.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit meer als flauwe grap uiteraard, maar ik bedenk me ineens dat ze een keer met 0-8 van Bayern Munchen hebben verloren.
Maar dat was vriendschappelijk, geen europa cup volgens mij of niet @:tong 80?
Johnnie Hoes ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef Obiekulu het volgende:
Dan toch de tweede vraag in het duet van showbusiness-vragen:
Welke artiest speelde een voortrekkersrol bij zowel de single die Johan Cruijff opnam in 1969 als de single die in 1993 uitkwam over Romario?
Peter Koelewijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef Obiekulu het volgende:
Dan toch de tweede vraag in het duet van showbusiness-vragen:
Welke artiest speelde een voortrekkersrol bij zowel de single die Johan Cruijff opnam in 1969 als de single die in 1993 uitkwam over Romario?
Peter Koelewijn is juist!quote:
Sportpark Berg en Bos.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:55 schreef Obiekulu het volgende:
Hoe heet het prachtige sportpark van voormalig profclub AGOVV?
Nieuwe vraag ?quote:
Cruijff. Tegen? Scheidsrechter Glöckner?quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:48 schreef -XOR- het volgende:
Wie was de eerste Oranjespeler die tijdens een interland daadwerkelijk een rode kaart ontving en in welke wedstrijd was dat?
Het was niet Cruijff. Die werd er wel als eerste uitgestuurd maar toen bestonden rode kaarten nog niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff. Tegen? Scheidsrechter Glöckner?
Van Hanegem?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was niet Cruijff. Die werd er wel als eerste uitgestuurd maar toen bestonden rode kaarten nog niet.
Joegoslavië?quote:
Nee, het was wel een land achter het IJzeren Gordijnquote:
Bulgarije?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, het was wel een land achter het IJzeren Gordijn
Tjechoslowakije EK76 is goed inderdaad.quote:
Die bedoelde ik ipv Joegoslavie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tjechoslowakije EK76 is goed inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |