Zijn dat niet gewoon waterschoenen?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:58 schreef Bolasie het volgende:
Nieuwe Yeezy Onyx vanochtend binnengeharkt, ik vind ze mooi dus die kunnen prima bij de collectie
https://sneakers123.com/e(...)ke%20air%20force%201quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:20 schreef Selenophilia het volgende:
Ik kan geen air forse 1 maat 39 vinden
quote:
Maat 35,5 tot 40 zijn nog volop beschikbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vriendin had geluk en kon deze via de Snkrs app kopen:
https://www.dmpkickz.com/(...)lestone-w-dv3027-001
[ afbeelding ]
Nou, kijk aan. Dan bij deze.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Maat 35,5 tot 40 zijn nog volop beschikbaar
Had ergens toch wel verwacht dat deze vrij snel uitverkocht zouden zijn. Grotere maten waren binnen 3 minuten wegquote:
Ik had ze eigenlijk in 46 moeten kopen, dan loop je samen door de stad met dezelfde Nike Air Forse.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ergens toch wel verwacht dat deze vrij snel uitverkocht zouden zijn. Grotere maten waren binnen 3 minuten weg
Ja idd, ik heb op de nike site eentje kunnen bestellen in junior maat 39. Schijnt wel anders te zitten dan gwn dames schoenen. Ik ga het gewoon even bekijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had ze eigenlijk in 46 moeten kopen, dan loop je samen door de stad met dezelfde Nike Air Forse.
Oh wacht. Air Forse zei ze. Niet Air Macs 1.
Air Mac Pro zijn wel dikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had ze eigenlijk in 46 moeten kopen, dan loop je samen door de stad met dezelfde Nike Air Forse.
Oh wacht. Air Forse zei ze. Niet Air Macs 1.
Enige x dat ik EA had was met Jordan XI Concorde :’)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:06 schreef dimmak het volgende:
Ik kreeg deze week mijn eerste early acces ooit voor de Air Force 1 x Off-White. Ik wilde dit historische moment niet voorbij laten gaan maar zit nu wel met een paartje foei lelijke schoenen.
Heb de witte versie en nu ik ze in handen heb gehad vind ik ze eigenlijk helemaal zo lelijk niet meer..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:06 schreef dimmak het volgende:
Ik kreeg deze week mijn eerste early acces ooit voor de Air Force 1 x Off-White. Ik wilde dit historische moment niet voorbij laten gaan maar zit nu wel met een paartje foei lelijke schoenen.
Bij de release grepen veel mensen (ook bij de kleine maten) mis. Ik heb het idee dat alle BOTS doorkregen dat het een flinke stock was en er toen veel orders direct gecanceld zijn, waardoor alles weer in de verkoop kwam. Resellers hebben hierdoor alleen de maten vanaf EU42 en vanwege de grote stock kan iedereen deze sneaker nu kopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ergens toch wel verwacht dat deze vrij snel uitverkocht zouden zijn. Grotere maten waren binnen 3 minuten weg
Ze zitten heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon waterschoenen?
Heel mooi paartjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:24 schreef BasNijmegen het volgende:
De Kasina x Air Max 1 - 'Won-An Grey' is ingeladen in de SNKRS App en dropt op 11 juli.
Dit is voor mij een must have!
[ afbeelding ]
Ik heb net nieuwe, maar deze moeten er wel bij. Erg tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:24 schreef BasNijmegen het volgende:
De Kasina x Air Max 1 - 'Won-An Grey' is ingeladen in de SNKRS App en dropt op 11 juli.
[ afbeelding ]
Zeker een mooi paartje die ik ook wil hebben, ......maar wat is nou die tekst op het label???quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Nein. AM90 is voor tokkies en uitkeringtrekkers.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
Normaal totaaaaaaaaaal geen fan van de am90 maar heb de am90 terrascape gekocht in Sail/Sea Glass/Zwart
Moet zeggen, toch wel verdomd vet
Ja dat vind ik dus ook eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nein. AM90 is voor tokkies en uitkeringtrekkers.
Dat zeggen alleen tokkies of uitkeringstrekkers die iets anders dragen en zich beter willen voelenquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nein. AM90 is voor tokkies en uitkeringtrekkers.
Whatever makes you sleep at night.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen tokkies of uitkeringstrekkers die iets anders dragen en zich beter willen voelen
Jaaa ik heb ze uiteindelijk alsnog kunnen scoren in maat 42,5 via Maha. Heel blij meequote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vriendin had geluk en kon deze via de Snkrs app kopen:
https://www.dmpkickz.com/(...)lestone-w-dv3027-001
[ afbeelding ]
Ja is een leuke AM90 variant.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
Normaal totaaaaaaaaaal geen fan van de am90 maar heb de am90 terrascape gekocht in Sail/Sea Glass/Zwart
Moet zeggen, toch wel verdomd vet
Koreaans voor het merk Kasina (of Nike?)quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:35 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zeker een mooi paartje die ik ook wil hebben, ......maar wat is nou die tekst op het label???
Altijd goed. Lopen heerlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:21 schreef Solotovski het volgende:
Deze binnen, wat lopen ze gvd lekker
Materialen zijn ook super. En mooie details in het leer.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef Mubassie het volgende:
Afgelopen vrijdag deze kunnen kopen via SNKRS![]()
Dacht nog even om ze te resellen maar vind ze toch te vet om weg te doen.
[ afbeelding ]
En zag 'm al meer hier, maar ook de Kasina's zijn voor mij een must have
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:52 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in forever weer eens Nikes aan m'n voeten binnenkort.Maar eens proberen, hoor veel goeds over deze 'ZoomX Invincible Run Flyknit 2'. Gasten zeggen dat Ultraboost van Adidas een trend gezet heeft maar nu zelf links en rechts wordt ingehaald door andere merken met eigen foamformules, zoals dus: Nike met ZoomX. Heb laatst ook al New Balance sneakers gehaald voor het eerst in m'n leven, die hebben dan weer 'Fresh Foam' (Fresh Foam X 1080v12):
[ afbeelding ]
Eigenlijk hardloopdinkies, maar mij gaat het om ademende & lightweight comfort die ze bieden als casual wear alledaags paar. Daardoor was ik eigenlijk fan geworden van Adidas Ultraboost/Pureboost/Senseboost & Yeezys. Maar eens tijd om ook weer eens wat anders te proberen.
Haha ik ken het.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:40 schreef M1stral het volgende:
2x Nike x Concepts, plus paartje Light Madder Root AM1’s onderweg.
De vrouw ook voorzien van Cobblestones en La Ville Lumières. Hallo bankrekening.
Mellow en Heavy. Far Out is wel erg tof maar die zie ik mezelf niet dragen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Haha ik ken het.
Welke Concepts colorway?
Hum, té groot. Wel insane squishy idd dat ZoomX (wel een beetje vaag naar een kant leunend, maar kan eraan liggen dat de maat toch niet je-van-het is). Toch maar size down dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:07 schreef shiz het volgende:
Wel jammer dat ze geen halve/derde maten tussen enkele maten hebben... (bijv. tussen 41-42, 43-44, 46-47)
[ afbeelding ]
Hopelijk past het een beetje (meestal 46 2/3. 46.5, sized up nu dus).
De terrascape is een fijn schoentjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:37 schreef synsysterstylo het volgende:
Wil weer eens een paar Nike’s halen en twijfel hard tussen deze. Welke voorkeur heeft jullie? Iemand ‘ervaring’ met beide? 🙂
https://imgur.com/a/1lggT0l
Lekker manquote:
Goftedomme, wat een lelijke schoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:58 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Die salehe bembury dingen.
En heb ook die Rotterdam BW opnieuw gekocht
Oepsquote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb de grijze versie per ongelijk geannuleerd......
Dat doet wel zeer. Ze staan wel op MP maar dan betaal je wel 30 tot 50 extra.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb de grijze versie per ongelijk geannuleerd......
Had hem ook aangevinkt in de SNKRS app, maar even genoeg gecopt afgelopen maand.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doet wel zeer. Ze staan wel op MP maar dan betaal je wel 30 tot 50 extra..
Foto graag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nu Diadora Eclipse Premiums aan. Zitten best wel okay!
Is mooie kwaliteit idd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:28 schreef Divje het volgende:
Oef, materialen van de Kasina AM1 zijn wel errug fijn
Gewoon uitkijken naar welke gelegenheden je ze aantrekt. Of ben je gewoon van mening dat je ze altijd moet kunnen rocken?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is mooie kwaliteit idd.
Ben wel benieuwd hoe lang die pony-haren mooi blijven.
quote:
De grijze colorway heeft vooral moeite met de lederen toebox en suède mudguard. Veel deuken en kreukels.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is mooie kwaliteit idd.
Ben wel benieuwd hoe lang die pony-haren mooi blijven.
Ja heb ik nu ook al idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De grijze colorway heeft vooral moeite met de lederen toebox en suède mudguard. Veel deuken en kreukels.
Bij de oranje net zoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De grijze colorway heeft vooral moeite met de lederen toebox en suède mudguard. Veel deuken en kreukels.
Lijkt op een adidas Nite Jogger.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand welk type adidas schoen dit is?
Denk dat je de samenwerking sacai x Nike bedoelt?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef synsysterstylo het volgende:
Ik zie vaak van die Nike schoenen die zo’n uitstekend stukje zool hebben op de achterkant en dubbele swoosh. Best vet.
Na even te zoeken schijnt dit onder andere de Waffle ld te zijn. Volgens mij zijn er nog meer modellen gezien ik veel variaties zie.
Iemand die de benamingen weet?
Ik kijk alleen uit naar de Turtle Dove.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:35 schreef Bolasie het volgende:
Mensen al klaar voor Yeezy Day EU morgen?
Er staat bij de Tour Yellow dat het dames sneakers zijn maar ze gaan wel tot 47,5?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Morgen weer SNKRS Day. Hopelijk dropt er nog iets tofs
Misschien om de grote maten mensen tegemoet te komenquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Er staat bij de Tour Yellow dat het dames sneakers zijn maar ze gaan wel tot 47,5?
Dat was laatst ook al een keer. Misschien luisteren ze naar de klachten tegenwoordigquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Er staat bij de Tour Yellow dat het dames sneakers zijn maar ze gaan wel tot 47,5?
Over smaak valt te twisten.quote:
In de US is de maatvoering voor mannen en vrouwen anders toch? Dus dan zou het vooral betrekking hebben op het model en niet op de maat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Beter wacht je op de twee nieuwe Patta Waves releases als je iets puur voor de resell wilquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten.
Is die Am1 de moeite waard om te resellen?
Want dan ga ik die proberen te coppen?
Ja maar de kans op die coppen is zo klein, die am1 is wel wat groter.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter wacht je op de twee nieuwe Patta Waves releases als je iets puur voor de resell wil
Denk niet dat de Tour Yellow goede resell waarde heeft though.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja maar de kans op die coppen is zo klein, die am1 is wel wat groter.
Stockx heeft het geprobeerd, maar liep toen tegen allerlei claims aanquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:14 schreef shiz het volgende:
Kunnen ze niet iets met NFTs en sneakers doen?
Bewijs van echtheid en overzicht van transacties, dan kan Nike/Adidas/Snkrs etc degenen tegenhouden die ze telkens snel flippen door ze van de platforms te kicken.
Of zoals wij op de zaak hebben met onze dienstplannen, dan kun je een bepaalde dienst vragen en daarna zak je echter in waarde voor de volgende aanvraag, tot iedereen weer wat gekregen heeft en je weer aan de beurt komt.
Het is gewoon lastig om een L te krijgen op dezequote:Op maandag 8 augustus 2022 17:23 schreef D_A het volgende:
Al drie keer gerestockt op de app die AM1 Yellow
Grote maten waren veel L's op. Dus ben blij met mijn maatje 44quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig om een L te krijgen op deze
Skip ze wel trouwens, die witte Patta Wave moet en zal ik krijgen
Da's wel waar ja hahaquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Grote maten waren veel L's op. Dus ben blij met mijn maatje 44
Die bruinequote:Die Waves moet ik ook krijgen idd. Die bruine wordt een makkie, die witte wordt lastiger
Heel tof. Ik ben benieuwd of er ook nog een EU release gaat komen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:57 schreef Kreator het volgende:
Mooi spul dit.
[ afbeelding ]
https://sneakernews.com/2(...)mon-wash-dv3050-300/
Heel dik iddquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:57 schreef Kreator het volgende:
Mooi spul dit.
[ afbeelding ]
Via websites als Stockx is dat op zich prima te doen. Alleen liggen de kosten dan vaak wat hoger.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heel dik idd![]()
Iemand ervaring met sneakers kopen welke niet in de EU uitkomen?
Je mag blij zijn als je het ooit gaat krijgen… zie reviews.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:39 schreef dimmak het volgende:
Hoe lang duurt het bij StockX voordat je als seller je geld krijgt? Je moet binnen 2 werkdagen verzenden maar inmiddels wacht ik al 2 weken op enig bericht.
Gefeliciteerd. Ik vind ze niet super maar ze zullen hun gewicht wel in goud waard zijn, want Patta.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:26 schreef Mubassie het volgende:
Vanmorgen weer eens prijs![]()
[ afbeelding ]
Deze zijn ook minder populair als de 4 vorige drops. Even in het echt zien komende week en dan beslis ik wel wat ik er mee doe. Meestal houd ik ze toch zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik vind ze niet super maar ze zullen hun gewicht wel in goud waard zijn, want Patta.
Wellicht dat ik op de lichte variant nog ga bieden maar die komen niet op de Nike app volgens mij.
Late reactie maar:quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:57 schreef Kreator het volgende:
Mooi spul dit.
[ afbeelding ]
Deze CW stond na bijna twee weken in veel maten nog gewoon op nike.patta.nl jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Deze zijn ook minder populair als de 4 vorige drops. Even in het echt zien komende week en dan beslis ik wel wat ik er mee doe. Meestal houd ik ze toch zelf.
Vandaag bericht gehad, geld is onderweg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:39 schreef dimmak het volgende:
Hoe lang duurt het bij StockX voordat je als seller je geld krijgt? Je moet binnen 2 werkdagen verzenden maar inmiddels wacht ik al 2 weken op enig bericht.
Onzin, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:44 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je het ooit gaat krijgen… zie reviews.
Tof! Komende vrijdag komt de witte variant uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:26 schreef Mubassie het volgende:
Vanmorgen weer eens prijs![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf ook geen goede ervaring met ze gehad, doe mij maar Klekt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Onzin, nooit problemen mee gehad.
Internet staat vol negatieve reviews, omdat men amper positieve reviews achterlaat. Men gaat er vanuit dat het goed moet gaan, dus als het goed gaat is dat geen review waard.
Via Patta's?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Tof! Komende vrijdag komt de witte variant uit.
Yes en morgen (vrijdag) om 13.oo uur via de website van Patta zelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:34 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Via Patta's?
Zie dat ze vanaf dinsdag via de SNKRS app uitkomen.
Die zijn wel dik ja in het wit. Proberen waard
8 minuten in de wacht gestaan.. Toen ik bij de checkout kwam was ie uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:16 schreef Xurk het volgende:
Fingers crossed dat het hier gelukt is... ik zat van tevoren klaar met drie verschillende browsers en alle benodigde informatie om snel te copy-pasten. Wachtwoord ("teach"), vakje om een grote kat getekend en toen in de wachtrij: "Less than a minute", "5 minutes" en "18 minutes". Toen die eerste me doorstuurde naar de checkout ging alles erg soepel en ik heb de confirmation screen. Nadat ik uit de tweede wachtrij kwam was mijn maat inmiddels uitverkocht. Nu nog wachten op de e-mail voordat ik echt kan juichen
Ik vind SNKRS echt verschrikkelijk, het is me daar nog nooit gelukt en niemand die ik ken heeft een (hyped) paar ooit daar gescoord. Dus al mijn hoop is op vandaag gevestigd, hier heb je tenminste semi controle overquote:
Ga er ook niet vanuit dat het lukt, al heb ik afgelopen week die Patta x Nike dark russet daar wel kunnen scoren. Inmiddels heb ik ze aan mijn voeten en vind ik het wel echt een toffe kleur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vind SNKRS echt verschrikkelijk, het is me daar nog nooit gelukt en niemand die ik ken heeft een (hyped) paar ooit daar gescoord. Dus al mijn hoop is op vandaag gevestigd, hier heb je tenminste semi controle over
Die was dan ook van alle CWs (wellicht samen met het burgundy paartje van vorig jaar maar dat heb ik zo niet paraat) veruit het minst populairquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ga er ook niet vanuit dat het lukt, al heb ik afgelopen week die Patta x Nike dark russet daar wel kunnen scoren. Inmiddels heb ik ze aan mijn voeten en vind ik het wel echt een toffe kleur.
Ik zie het idd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:28 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die was dan ook van alle CWs (wellicht samen met het burgundy paartje van vorig jaar maar dat heb ik zo niet paraat) veruit het minst populairStaat nog steeds op de normale Patta webshop in maten 40-45: https://www.patta.nl/coll(...)sset-metallic-silver
Maar nice dat het daarmee gelukt is en dat je ze mooi vindt, daar gaat het om!
Ja, zo vervelend dat het tegenwoordig zo moeilijk is om iets te kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef Kreator het volgende:
Hier niet gelukt. 18 minuten in de rij, stond de laatste drie minuten nog op available. Gezeik altijd.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:41 schreef Xurk het volgende:
Haha, silver lining
Ik heb zojuist een confirmation e-mail binnen van Patta, dus het lijkt dan nu toch officieel!
Ook een dik paar, maar waar heb je die nu al kunnen scoren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Niet kunnen bemachtigen. Tig keer dat vierkantje opnieuw moeten trekken om een vliegtuig..... grr.
Maar goed. Wel de Air Max 1 - Dirty Denim kunnen scoren.
Die komt toch pas in september¿quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Niet kunnen bemachtigen. Tig keer dat vierkantje opnieuw moeten trekken om een vliegtuig..... grr.
Maar goed. Wel de Air Max 1 - Dirty Denim kunnen scoren.
Hij is wel uitgekomen in Amerika. Via Bodega kunnen kopen. In Amerika is het kopen van AM1 super easy, want men heeft niks met dit model.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:34 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ook een dik paar, maar waar heb je die nu al kunnen scoren?
Hier nog wat winkels die 'm in maat 12/13 hebben (Ik heb niet gekeken of ze naar EU shippen)quote:
Wat ben je totaal kwijt incl invoer en shipping?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hij is wel uitgekomen in Amerika. Via Bodega kunnen kopen. In Amerika is het kopen van AM1 super easy, want men heeft niks met dit model.
https://bdgastore.com/col(...)nike-air-max-1-prm-1
Je bent wel duurder uit ivm invoerrechten, maar dat was niet meer dan ik maximaal voor resell wil betalen. Hopelijk pak ik 'm in september weer, zodat ik de resell kosten eruit heb. Nu ben ik iig zeker van een paar, want deze wil ik sowieso.
¤220 a 230quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat ben je totaal kwijt incl invoer en shipping?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hij is wel uitgekomen in Amerika. Via Bodega kunnen kopen. In Amerika is het kopen van AM1 super easy, want men heeft niks met dit model.
Je bent wel duurder uit ivm invoerrechten, maar dat was niet meer dan ik maximaal voor resell wil betalen. Hopelijk pak ik 'm in september weer, zodat ik de resell kosten eruit heb. Nu ben ik iig zeker van een paar, want deze wil ik sowieso.
We kunnen elkaar een hand geven. Druk bezig met werk en de release vergeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:19 schreef Kreator het volgende:
18 minuten te laat ontdekken dat je op je telefoon had moeten kijken.
Ik zou bijna uit principe geen nieuwe schoenen meer kopen.
Ai, jammer! Ik was de SNKRS release ook helemaal vergeten, zag een uur later pas de notificatie op mijn telefoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
We kunnen elkaar een hand geven. Druk bezig met werk en de release vergeten.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nog even en dan ga ik trouwen. Volgende week donderdag.
Maar onze dresscode is:
Chique met sneakers
Ben benieuwd waar iedereen mee aan komt
Oh wij hebben AF1 by you gemaakt voor ons bruidsfeest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Leuk idee!
Mijn vrouw had destijds ook AM1 By You gemaakt voor het bruidsfeest. Wel echt leuk
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:17 schreef Divje het volgende:
15 September de Crepe Hemp release. Ziet er goed uit
[ afbeelding ]
Wat mij betreft de AM1 release van het jaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:17 schreef Divje het volgende:
15 September de Crepe Hemp release. Ziet er goed uit
[ afbeelding ]
Marktplaats, stockx, snkrs app.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waar zijn Air Max 1's eigenlijk te koop, behalve via apps?
Ik zie zo nu en dan iemand lopen op AM1's, maar hier in Nijmegen, waar toch redelijk wat sneakerwinkels zitten, zie ik ze nooit in de winkels.
Ook op de Nike site zie ik ze nooit staan.
Ze worden (bijna) niet meer verkocht in de fysieke winkels. Vroeger had 24/7 in Nijmegen nog wel Air Max 1, maar tegenwoordig niet meer. Dat heeft met licenties te maken. Ik verwacht wel dat dit in de toekomst kan gaan veranderen, omdat Air Max 1 tegenwoordig niet meer uitverkoopt.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waar zijn Air Max 1's eigenlijk te koop, behalve via apps?
Ik zie zo nu en dan iemand lopen op AM1's, maar hier in Nijmegen, waar toch redelijk wat sneakerwinkels zitten, zie ik ze nooit in de winkels.
Ook op de Nike site zie ik ze nooit staan.
Ik heb het afgelopen halfjaar 2 paartjes AM90 gekocht (Persian Violet en de Emerald, die is zéér mooi overigens), dus ik ben voorlopig nog wel voorzienquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:23 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ze worden (bijna) niet meer verkocht in de fysieke winkels. Vroeger had 24/7 in Nijmegen nog wel Air Max 1, maar tegenwoordig niet meer. Dat heeft met licenties te maken. Ik verwacht wel dat dit in de toekomst kan gaan veranderen, omdat Air Max 1 tegenwoordig niet meer uitverkoopt.
De Air Max 1 - Tour Yellow is nog bij veel online stores te verkrijgen. Ook de Patta x Air Max 1 - Dark Russet is nog prima te krijgen. Welke maat zoek je?
Vandaag nog verkrijgbaar met 25% korting.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Maar alle maten bijna uitverkochtquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vandaag nog verkrijgbaar met 25% korting.
De mijne nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar alle maten bijna uitverkocht
Yes zijn binnen. Tof paartje hoor. Prima kwaliteit.quote:Op zondag 11 september 2022 12:25 schreef M1stral het volgende:
@:BasNijmegen: Zijn jouw Dirty Denim’s al onderweg/binnen?
Hier zojuist ook gearriveerd. Vet paartje.quote:Op zondag 11 september 2022 21:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Yes zijn binnen. Tof paartje hoor. Prima kwaliteit.
Midsole had iets minder geel mogen zijn, maar dat mag de pret niet drukken.
Die was simpel om te kopen. Een enorme drop in de EU.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Nu duimen voor de Air Max 1 - Crepe Hemp.
Vandaag al heel wat EA voorbij zien komen.
Ook tof paartje. Alleen heb ik echt een hekel aan crepe zolen. Word er statisch geladen van als ik erop loop.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:01 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die was simpel om te kopen. Een enorme drop in de EU.
Hopelijk gaat dit met de komende AM1's ook het geval zijn.
ow echt! Nooit op gelet bij de Wheat Gold. Binnenkort eens checken. Ik ben ook regelmatig statisch geladen, maar nooit bedacht dat dit door de zool kon komen.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ook tof paartje. Alleen heb ik echt een hekel aan crepe zolen. Word er statisch geladen van als ik erop loop.
Dit klopt inderdaad, vooral de combinatie vloerbedekking met rubberen zolen... op kantoor heb ik er ook weleens last van als ik vervolgens apparatuur op mijn bureau aanraak -- ZAP!quote:Op donderdag 15 september 2022 17:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ow echt! Nooit op gelet bij de Wheat Gold. Binnenkort eens checken. Ik ben ook regelmatig statisch geladen, maar nooit bedacht dat dit door de zool kon komen.
Ja, het is dé reden dat ik bijvoorbeeld geen Clarks desertboots draag. Iedere keer een opdonder als je wat aanraakt word je echt heel snel zat.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ow echt! Nooit op gelet bij de Wheat Gold. Binnenkort eens checken. Ik ben ook regelmatig statisch geladen, maar nooit bedacht dat dit door de zool kon komen.
Niet ingeloot op SNKRSquote:Op donderdag 15 september 2022 16:01 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die was simpel om te kopen. Een enorme drop in de EU.
Hopelijk gaat dit met de komende AM1's ook het geval zijn.
Ja, werkt dat zo? Leek erop alsof je gewoon kon kopen. Maat kiezen, betalen, en klaar.quote:
Mits de vraag groter is dan het aanbod..quote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja, werkt dat zo? Leek erop alsof je gewoon kon kopen. Maat kiezen, betalen, en klaar.
Ik heb vandaag geoefend () voor volgende week, voor de Dirty Denims.
Je betaald pas als je "wint" zeg maar. Je stelt alles vooraf in. Win je dan schrijven ze geld af. Bij mij gaat dat via Paypal.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:44 schreef YourCaptor het volgende:
En dan betaal je en dan storten ze daarna terug? Of kun je dan al niet eens doorgaan naar betalen?
Nee, doorgaans autoriseer je een betaling. Word je niet ingeloot dan word de betaling simpelweg niet uitgevoerd. Althans, zo gaat het met PayPal.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:44 schreef YourCaptor het volgende:
En dan betaal je en dan storten ze daarna terug? Of kun je dan al niet eens doorgaan naar betalen?
Klopt, ze waren eerst gewoon te bestellen en na een week ongeveer uitverkocht.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Trouwens wel benieuwd hoe die Dirty Denims het in Europa gaan doen. Amerika waren ze eerst goed verkrijgbaar, in de zin dat ze niet snel van de plank vlogen. Maar uiteindelijk alsnog uitverkocht volgens mij.
Ik kies meestal voor een methode waarbij ik of kopebescherming heb of zo waarbij ik achteraf kan betalen. Zeker sinds zaken als UPS en DPD bestaan.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:51 schreef YourCaptor het volgende:
I see.
Wat is de beste betaalmethode, of maakt dat geen verschil?
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik kies meestal voor een methode waarbij ik of kopebescherming heb of zo waarbij ik achteraf kan betalen. Zeker sinds zaken als UPS en DPD bestaan.
Bij SNKRS was de 'Hemp' een FCFS, dus geen raffle.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Je betaald pas als je "wint" zeg maar. Je stelt alles vooraf in. Win je dan schrijven ze geld af. Bij mij gaat dat via Paypal.
Hmm.. Ik heb 46, gelijk om 9.00u ingeschreven. Dus dat is dan vreemd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:18 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS was de 'Hemp' een FCFS, dus geen raffle.
Welke maat heb je? Alleen maat 45.5 was direct weg. De rest was het eerste kwartier 'gewoon' te koop.
Ik hoor het wel vaker. App afsluiten en opnieuw inschrijven helpt soms. Dit is een soort bug in het systeem van SNKRS App. Het kan meerdere redenen hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb 46, gelijk om 9.00u ingeschreven. Dus dat is dan vreemd.
Er zijn nog wat winkels met voorraadquote:Op woensdag 21 september 2022 09:02 schreef Kreator het volgende:
Pending.... op de Dirty Denim.
[ afbeelding ]
-edit-
[ afbeelding ]
Ze zijn nog volop te koop bij de winkels. Welke maat heb je nodig?quote:Op woensdag 21 september 2022 19:46 schreef YourCaptor het volgende:
Helaas ook misgegrepen. Nu ff zien of ik via Marktplaats 200+ wil uitgeven.
O nice! 44, US10 moet ik hebben. Is bij die eerste winkel te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:03 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ze zijn nog volop te koop bij de winkels. Welke maat heb je nodig?
Holypopstore (alle maten)
Offspring
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als Usain Bolt ze aan heeft gaan ze snel
Deze website even in de gaten houden. Hier moeten ze nog uitkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:22 schreef gers het volgende:
[..]niet geselecteerd, gelukkig staan ze al wel op marktplaats met een flinke marge
Mooie lijst!quote:Op maandag 26 september 2022 10:14 schreef mossad_agent het volgende:
pff besef net dat ik het afgelopen half jaar 11 paar air max 1 heb gekocht,... moet het echt wat rustiger aandoen.
Patta Marron
Patta Wit
Patta Zwart
Patta Dark Russet
Concepts Mellow
Madder Root
Dirty Denim
Crepe hemp
Cobblestone
Yellow Tour
Dessert Camo (2018)
quote:Op maandag 26 september 2022 10:14 schreef mossad_agent het volgende:
pff besef net dat ik het afgelopen half jaar 11 paar air max 1 heb gekocht,... moet het echt wat rustiger aandoen.
Patta Marron
Patta Wit
Patta Zwart
Patta Dark Russet
Concepts Mellow
Madder Root
Dirty Denim
Crepe hemp
Cobblestone
Yellow Tour
Dessert Camo (2018)
Jij moet echt rustiger aan doen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:14 schreef mossad_agent het volgende:
Patta Marron
Patta Wit
Patta Zwart
Patta Dark Russet
Concepts Mellow
Madder Root
Dirty Denim
Crepe hemp
Cobblestone
Yellow Tour
Dessert Camo (2018)
Super interessant.quote:Op maandag 26 september 2022 20:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb vandaag weer twee paar toddler size sneakers binnen gekregen.
De AJ1 'Starfish' en Dunk Low 'Argon'.
Mijn dochter is nog niet eens geboren en ze heeft al zes paar sneakers
Ik vind ze beide heel nice. Vooral de Ale Brown.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Liefhebbers van deze aankomende AM1s?
Lederen band rondom de midsole en materialen maakt deze colorways redelijk uniek.
[ afbeelding ]
'Ale Brown'
[ afbeelding ]
'Burgundy Crush'
Sowieso is de quality check bij Nike de laatste jaren niet super.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:14 schreef Kreator het volgende:
Het zal misschien aan de foto liggen, of aan het feit dat dit geen productie model is, maar hij ziet er nogal lelijk gemaakt uit bij de zool.
Geldt voor beide wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaat dat wel? Teveel sneakers hebben?quote:Op maandag 26 september 2022 10:14 schreef mossad_agent het volgende:
Patta Marron
Patta Wit
Patta Zwart
Patta Dark Russet
Concepts Mellow
Madder Root
Dirty Denim
Crepe hemp
Cobblestone
Yellow Tour
Dessert Camo (2018)
Die Ale Brown moet vanaf morgen te krijgen zijn maar ik kan hem nergens vinden? Iemand al wel wat gezien?quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Liefhebbers van deze aankomende AM1s?
Lederen band rondom de midsole en materialen maakt deze colorways redelijk uniek.
[ afbeelding ]
'Ale Brown'
[ afbeelding ]
'Burgundy Crush'
Uitgesteld naar waarschijnlijk 25-11quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die Ale Brown moet vanaf morgen te krijgen zijn maar ik kan hem nergens vinden? Iemand al wel wat gezien?
Ah oké.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Uitgesteld naar waarschijnlijk 25-11
Het zal mij niks verbazen als ze nog meer gaan uitstellen. Richting het eind van het jaar komen nu veel drops te dicht op elkaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Uitgesteld naar waarschijnlijk 25-11
Deze wellichtquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:03 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie weet welk model dit is? krijg ze zo niet gevonden:?
lijkt er wel veel op idd!quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze wellicht
https://sneakernews.com/2(...)ack-lime-da0824-001/
Waar haal ik baby/todler AM1's? Die lijken wel onvindbaar. Is daar ook een resell markt voor?quote:Op maandag 26 september 2022 20:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb vandaag weer twee paar toddler size sneakers binnen gekregen.
De AJ1 'Starfish' en Dunk Low 'Argon'.
Mijn dochter is nog niet eens geboren en ze heeft al zes paar sneakers
Vast wel, aangezien kleine kinderen groeien als kool.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar haal ik baby/todler AM1's? Die lijken wel onvindbaar. Is daar ook een resell markt voor?
Daar is inderdaad een markt voor. Naast het feit dat veel sneakers ook in toddler sizes releasen in de Nike of SNKRS App, heb je er ook Facebook en Whatsapp groepen voor. Ik heb ook al het een en ander 2e hands overgenomen. De meeste toddlers worden niet of nauwelijks gedragen. Zeker de maatjes onder de 22.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar haal ik baby/todler AM1's? Die lijken wel onvindbaar. Is daar ook een resell markt voor?
Gescoordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die Ale Brown moet vanaf morgen te krijgen zijn maar ik kan hem nergens vinden? Iemand al wel wat gezien?
Lekker schoentje.quote:
Gaaf! Ik heb beide wel voor mijn vrouw, maar zelf overgeslagen.quote:
Interesse als je ze verkooptquote:Op woensdag 30 november 2022 10:10 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb die Iron Stone bij END gewonnen,... nu ontving ik dus ineens 2 dozen en blijk ik een maat 45,5 'bonus' te hebben gekregen. Het label op de doos was op mijn naam maar in de doos zat een factuur voor iemand in Schotland. Zal ik de verzender contacteren, zal de originele koper een vervanger krijgen of moet ik dit als een mazzeltje beschouwen en de schoen verkopen?
Terugsturen kost je verzendkosten volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:10 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb die Iron Stone bij END gewonnen,... nu ontving ik dus ineens 2 dozen en blijk ik een maat 45,5 'bonus' te hebben gekregen. Het label op de doos was op mijn naam maar in de doos zat een factuur voor iemand in Schotland. Zal ik de verzender contacteren, zal de originele koper een vervanger krijgen of moet ik dit als een mazzeltje beschouwen en de schoen verkopen?
Zou ik ook doen. Heb keer soortgelijks gehad. Gemeld, en kreeg toen berichtje dat ik het extra paar mocht houden. Teveel gedoe om terug te sturen / door te sturen etxtquote:Op woensdag 30 november 2022 16:22 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Terugsturen kost je verzendkosten volgens mij.
Misschien END op de hoogte brengen en afwachten waar zij mee komen.
Met of zonder bijbetalen?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Heb keer soortgelijks gehad. Gemeld, en kreeg toen berichtje dat ik het extra paar mocht houden. Teveel gedoe om terug te sturen / door te sturen etxt
quote:Op maandag 5 december 2022 09:10 schreef BasNijmegen het volgende:
De Dunk Orange Lobsters komen vandaag binnen. Had ze zaterdag via EA. Ben zeer benieuwd
Netjesquote:
Het is een shitshow bij End. Al een paar weken wachten mensen op shipping of worden orders niet compleet geleverd en krijgen ze leveringen van anderen. Heel social media en Trustpilot staat er vol mee. Er wordt niet gereageerd op mails, chat en telefoon.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:10 schreef mossad_agent het volgende:
Prima steal. Mooie colorwayquote:Op donderdag 15 december 2022 10:38 schreef Xurk het volgende:
Gisteren bij Sneaker District een mooie steal -- deze waren sowieso al in de sale 50% afgeprijsd en nu met een kortingscode erbovenop (XMAS15) in totaal 65% korting
[ afbeelding ]
afbeelding
Sandy's laat ik gaan. Ik vind het verhaal achter de sneaker heel tof, maar deze komt uiteindelijk alleen op de plank en nooit aan de voet.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:47 schreef Mubassie het volgende:
Morgen inschrijven op de Travis Scott Black Phantom.
Zaterdag de Sandy's.
Kleine kans, maarja meedoen is gratis
Man er was geen doorkomen aan op de Snkrs app. Eerste keer dat er niks werkte. Volgens collega's komt dat wel vaker voor.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Prima steal. Mooie colorway
[..]
Sandy's laat ik gaan. Ik vind het verhaal achter de sneaker heel tof, maar deze komt uiteindelijk alleen op de plank en nooit aan de voet.
Travis wel geprobeerd, maar (natuurlijk) niet kunnen kopen.
Foot District en overkill hebben ze nogquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:06 schreef mrPanerai het volgende:
Heb voor dochterlief de Air Force 1 Low Billie Sequoia gehaald als kerstkadootje.
[ afbeelding ].
Eerste keer dat ik een paar van de SNKRS app haal, jammer dat een 2de paar niet mogelijk was, mijn vrouw wou ze ook.
Leuk en uniek paartje.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:06 schreef mrPanerai het volgende:
Heb voor dochterlief de Air Force 1 Low Billie Sequoia gehaald als kerstkadootje.
[ afbeelding ].
Eerste keer dat ik een paar van de SNKRS app haal, jammer dat een 2de paar niet mogelijk was, mijn vrouw wou ze ook.
Ik heb ze ook, via SNS.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:10 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Leuk en uniek paartje.
Ik heb zojuist de AM1 - Orange Magma kunnen kopen.
Nog alleen de AM1 - Honeydew en ik ben klaar voor dit jaar.....
Heb ondertussen al wat anders onder de kerstboomquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:40 schreef D_A het volgende:
[..]
Foot District en overkill hebben ze nog
Beide zijn gewoon gerenommeerde sneaker stores, dus daar zou niets mis mee moeten zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:09 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Heb ondertussen al wat anders onder de kerstboomkrijg wel berg waarschuwingen als ik die websites open
Nog steeds veel maten te krijgen op dit moment.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:05 schreef Divje het volgende:
(Bijna) De gehele size-run van de Magma Orange is nog beschikbaar op SNKRS.
Geen idee of het bij deze ook geldt, maar bij WMNS is de nummering van de maten meestal anders bij Nike. Zo is US10 bij heren EUR44, maar is bij dames US11.5 gelijk aan EUR44. Soms heb je dan zelfs 44,5 nodig voor je normale fit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:51 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nog steeds veel maten te krijgen op dit moment.
Misschien stomme vraag: ze staan als damesmodel. Maar de maat loopt wel tot 50 in dit geval. Wat is er dan "dames" aan?
Dit is al een tijdje niet meer zo volgens mij. In ieder geval vallen mijn WMNS 42,5 hetzelfde als m'n MEN 42,5quote:Op zondag 18 december 2022 09:44 schreef Xurk het volgende:
[..]
Geen idee of het bij deze ook geldt, maar bij WMNS is de nummering van de maten meestal anders bij Nike. Zo is US10 bij heren EUR44, maar is bij dames US11.5 gelijk aan EUR44. Soms heb je dan zelfs 44,5 nodig voor je normale fit.
Bij US sizes is dat nog wel. Normaal heb ik altijd US10, maar bij eens WMNS moet ik voor 11.5 gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 10:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje niet meer zo volgens mij. In ieder geval vallen mijn WMNS 42,5 hetzelfde als m'n MEN 42,5Soms iets kleiner of zelfs groter
Hoe het met de US sizes zit weet ik niet precies maar bv UK 9 is hetzelfde voor beide geslachten.
Die lopen super lekker idd.quote:Op maandag 19 december 2022 11:19 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gehaald maar die zitten een partij lekker zeg.
Wms zouden ook iets smaller zijnquote:Op zondag 18 december 2022 16:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij US sizes is dat nog wel. Normaal heb ik altijd US10, maar bij eens WMNS moet ik voor 11.5 gaan.
Trek wel een paar Nike X Concepts “Far Out” aan. Heb je geen kerstboom of verlichting meer nodig.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef eudaemonia het volgende:
Iemand nog leuke kerstsneakers op het oog?
Hier de Mellows. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Trek wel een paar Nike X Concepts “Far Out” aan. Heb je geen kerstboom of verlichting meer nodig.
Ik heb dit jaar de adidas Forum Low - Home Alone 2 en de adidas Forum Low - Grinch gekocht. Ben helemaal klaar voor de kerstquote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef eudaemonia het volgende:
Iemand nog leuke kerstsneakers op het oog?
Deep clean beetje lauw water met zeep. Borstel of microvezeldoek afhankelijk van de stof.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:59 schreef Solotovski het volgende:
Waar maken jullie je sneakers het liefst mee schoon?
Is imo niet echt veel verschil tussen al die merken?
Zoek eigenlijk specifiek iets voor kalfsleer en suède dus als iemand goede ervaringen heeft met bepaalde producten oid
Dat is natuurlijk de Coca-Cola / Nike op het gebied van sneaker cleaning dus de producten zullen vast goed zijn (en goede marketing). Maar mijns inziens vind ik het een beetje overhyped omdat je met poets-je-toet doekjes voor non-suède sneakers al een heel eind komt en ik zelf liever niet mijn suède/nubuck schoenen überhaupt nat maak en het dus houd bij mijn suede brush & eraser daarvoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:28 schreef Solotovski het volgende:
Ok, thanks. Dus om zo'n pakket van Jason Markk oid te kopen is niet echt noodzakelijk of?
Ok, duidelijk. Bedanktquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:18 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de Coca-Cola / Nike op het gebied van sneaker cleaning dus de producten zullen vast goed zijn (en goede marketing). Maar mijns inziens vind ik het een beetje overhyped omdat je met poets-je-toet doekjes voor non-suède sneakers al een heel eind komt en ik zelf liever niet mijn suède/nubuck schoenen überhaupt nat maak en het dus houd bij mijn suede brush & eraser daarvoor.
Baby wipes op waterbasis zijn ook ideaal!quote:Op maandag 23 januari 2023 22:59 schreef Solotovski het volgende:
Waar maken jullie je sneakers het liefst mee schoon?
Is imo niet echt veel verschil tussen al die merken?
Zoek eigenlijk specifiek iets voor kalfsleer en suède dus als iemand goede ervaringen heeft met bepaalde producten oid
Ik ken de website niet, maar voor die prijs kan je er van uitgaan dat het fakes zijn en kans op scam is groot.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:33 schreef Mubassie het volgende:
Even iets anders, de website sneakerdon.nl
Hele vage site met namaak Nike's en Jordans. Tenminste daar ga ik van uit aan de modellen en prijzen te zien. AM1 Elephant voor 110¤![]()
En de tekst:
"LETOP! Wegens drukte vertrekt onze tweede verzending lading op 1 februari!"
Verder weinig over te vinden als wat reviews welke vertaald lijken naar het Nederlands.
Iemand bekend mee? Neem aan dat dit zwaar verboden is?
Gemiste kans om ze niet Kwoesh te noemenquote:
De Coconut Milk lijkt op 3 maart te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
Die Coconut Milk en die blauwe zijn tof, de overige zijn niet mijn ding.
Maar ik heb nog genoeg sneakers.
Hmmmm verleidelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De Coconut Milk lijkt op 3 maart te komen.
Haha dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf.......quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmmmm verleidelijk.
Maar hopelijk ben ik verstandig en koop ik ze niet.
Dat zijn mijn 'sportschoenen' (fitness), alleen voor hardlopen heb ik Nike Miler React.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:16 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf.......
Met triple Black AF1 kan je zeker niet fout gaan.
Voor dat soort dagen draag ik vaak de AM90 'Vinyl'.
[ afbeelding ]
Als je meer richting losse gewichten en zwaardere shit gaat kan je beter een keer overstappen op de nike metcon trouwens. Of Reebok Nano, al naar gelang.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn mijn 'sportschoenen' (fitness)
Metcons heb ik ook, voor squaten, maar verzaak vaak ze mee te nemen in mijn overvolle sporttasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je meer richting losse gewichten en zwaardere shit gaat kan je beter een keer overstappen op de nike metcon trouwens. Of Reebok Nano, al naar gelang.
Doe ze aan je voeten voordat je gaat. Scheelt ruimte in je tasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Metcons heb ik ook, voor squaten, maar verzaak vaak ze mee te nemen in mijn overvolle sporttas
Ik ga meestal na het werk gelijk door, en ik draag mijn 'sportschoenen' (op de hardloopschoenen na) alleen binnenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe ze aan je voeten voordat je gaat. Scheelt ruimte in je tas
Poeh kans op uitwrijven is groot. Welke Air Max is het? Er zit nogal verschil in mesh/gewoven gedeelte.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:37 schreef D. het volgende:
Voor de poetsers hier (ik zie menig tip)
Ik heb op mijn Air Max op het 'gewoven' gedeelte bovenop een vlekje zitten wat lijkt op iets van smeer/olie.
Zou dat ook gewoon met een doekje kunnen? Ben bang dat ik het uitwrijf
Die zijn wel vet hard ouwe!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:16 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf.......
Met triple Black AF1 kan je zeker niet fout gaan.
Voor dat soort dagen draag ik vaak de AM90 'Vinyl'.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Poeh kans op uitwrijven is groot. Welke Air Max is het? Er zit nogal verschil in mesh/gewoven gedeelte.
Mooie materialen en kwaliteit.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:34 schreef eudaemonia het volgende:
Huidige schoenen zijn nog niet op, maar voor de helft van de prijs kon ik ze toch echt niet laten liggen![]()
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk ook nog de bruine variant, maar eerst eens kijken of deze goed passen.
Ai die is lastig. Mesh is nog te doen, maar als het op je mudguard komt (lichtgrijze deel) dan ben je gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |