SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:40 schreef PS. het volgende:
Die vader van Dennis is echt een grootheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:40 schreef PS. het volgende:
LegendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Groot denker, groot spreker, groot mensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vader van Dennis is echt een grootheid.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOP. @:poepz0r
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.
Jan had die wijven door en speelde het spelletje meequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:00 schreef koemleit het volgende:
Dat Jan vreemdgaat is toch geen verassing? Ze hinten daar bijna elkaar aflevering naar ook.
sta ik ook niet van te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?
dit, veeel te veel over hunzelf, slap verhaal van Jan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |