Ik loop je gewoon ondersteboven hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad, ze stappen allemaal opzij
Hou maar tegoedquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:14 schreef DJMO het volgende:
Tenzij je met een broodje biefstuk mokum aan komt zetten. Dan ga ik aan de kant om hem op te eten.
Ja,. ik zal never nooit vergeten dat jullie naast me kwamen rijden en vroegen of ik een taxi nodig had. Wat was ik opgelucht en dankbaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat lukt jou niet want je heb mij gezien toen
Graag gedaan nogmaalsquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja,. ik zal never nooit vergeten dat jullie naast me kwamen rijden en vroegen of ik een taxi nodig had. Wat was ik opgelucht en dankbaar
Ja, van dat petje bestaat er maar één op de wereld, ik heb 'm zelf gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Graag gedaan nogmaalswas de weg kwijt en toen zag ik een fok petje en kon niet mis
Leuk toch. Dacht eerst dat fok! Ze verkocht toen. Dus nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, van dat petje bestaat er maar één op de wereld, ik heb 'm zelf gemaakt.
@Danny : zie hier: uitgelezen markt voor FOK! petjes en wellicht andere merchandisequote:Op woensdag 22 juni 2022 21:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Leuk toch. Dacht eerst dat fok! Ze verkocht toen. Dus niet
Denk niet dat er veel mee gaan lopen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Danny : zie hier: uitgelezen markt voor FOK! petjes en wellicht andere merchandise
Ajb nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mee gaan lopen eerlijk gezegd
Lolquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroeg het mij toen afloop je ergens hoor je bolk achter je
Runnnnnquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Of er zegt er één met een petje op, ik ben @:paul heeee
Vind je het niet grappigquote:
Slaat niet op mij, maar vond m grappig, zo van, mn man en ik waren heel gelukkig voor 20 jaar, en toen ontmoetten we elkaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Snap ik hem weer verkeerd? Ff de vertaler erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |