Ruim 8 km volgens mijn stappentellerquote:
Mooie afstandquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ruim 8 km volgens mijn stappenteller
Wat is een autoflower?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Van het weekend weer op zoek naar plantjes voor op het balkon .
Volgend jaar ga ik maar weer pepers en autoflowers keken
Ah okquote:
Lavendelplanten. Goed voor bijenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Van het weekend weer op zoek naar plantjes voor op het balkon .
Volgend jaar ga ik maar weer pepers en autoflowers keken
Die zijn ook leuk, ik heb nu Rozemarijn en een citroenplant , en van het weekend wil ik nog andere soorten citroenplanten kopenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lavendelplanten. Goed voor bijen
Ja net lekkerquote:
Dat is wel belangrijk nuquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net lekkerEn ook veel beschut, dus niet zoveel last van die zon op mijn hoofd
Niceeeeee!! Heb je al citroenen eraan?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk, ik heb nu Rozemarijn en een citroenplant , en van het weekend wil ik nog andere soorten citroenplanten kopen
Niet zo'n plantquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niceeeeee!! Heb je al citroenen eraan?
Ook nice en ruikt lekker. Leuk hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet zo'n plantMeer de kruiden planten
Citroenmelisse
Citroengeranium
Citroenkruid
Citroentijm
Citroenverbena heb ik afgelopen weekend gekocht
Ik hou van die luchtquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook nice en ruikt lekker. Leuk hoor
Ja heerlijk zeg ik snap jequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van die luchtEn het is goed tegen muggen
Maar lavendel is ook een goeie , en zeker voor bijtjes![]()
En ik wil heel graag een Vijg , maar ik denk dat dat niet handig is op een balkon
Olijfboompje lijkt me ook leukquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heerlijk zeg ik snap je![]()
Olijfboompje is misschien een optie? Wel gaaf een vijgboompje.
Ik heb er een gekocht voor 15 euro. Bij de praxis. Word maar 95 cm hoog zoiets. Die met de dikke stam zijn vaak ouder en duur.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Olijfboompje lijkt me ook leuk![]()
Maar die zijn haske duur
Wat gaaf!!! Ik was pas geleden bij een intratuin in de omgeving van Nijmegen en zag daar prachtige olijfbomen , wel groot en vooral ook duurquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht voor 15 euro. Bij de praxis. Word maar 95 cm hoog zoiets. Die met de dikke stam zijn vaak ouder en duur.
Ja precies.. en ze kunnen de kou weerstaan tot -18. Wel bedekken in de winter de stam geloof ik. Is wel leuk hoor en geeft mediterraanse sfeer (hou ervanquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat gaaf!!! Ik was pas geleden bij een intratuin in de omgeving van Nijmegen en zag daar prachtige olijfbomen , wel groot en vooral ook duur![]()
15 euro is nog te doen.
Dat is idd wel een chille sfeerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.. en ze kunnen de kou weerstaan tot -18. Wel bedekken in de winter de stam geloof ik. Is wel leuk hoor en geeft mediterraanse sfeer (hou ervan).
Heeeeerlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:05 schreef chufi het volgende:
En dan elk jaar de oogst uit de boom schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zo hoort het, dat het nu gewoon duidelijk isWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het liever over bloemetjes en bijtjes
En niet over een hont aan het spit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Verse kapucijners met spekkies, prutje van ui/tomaat en paprika/appelmoes en mosterdquote:
Ik heb een paar posts terug een goede suggestie gedaanquote:
*Spekjes-boks heeftquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Verse kapucijners met spekkies, prutje van ui/tomaat en paprika/appelmoes en mosterd
quote:
Waarom heb jij ze dan gebeld?quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net Centraal Beheer gebeld
Komt wel dichtbij zo
Hmm okquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ze doen in verzekeringen
Zolang je ze maar niet te veel geld kostquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Maar was een hele vriendelijke dame, dus voor een leuk gesprek kun je ze ook bellen
Dat was een beetje een probleem ja, ze kon vooraf geen bedrag noemenquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet te veel geld kost
quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zo hoort het, dat het nu gewoon duidelijk isEen echte hotdog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja "we"quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
We?
Ik ga voor zuurkoolstamppot met spekjes, en rookworst
quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Verse kapucijners met spekkies, prutje van ui/tomaat en paprika/appelmoes en mosterd
Winterse maaltijdenquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
We?
Ik ga voor zuurkoolstamppot met spekjes, en rookworst
Gemist, ik ben niet de hele dag online.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts terug een goede suggestie gedaan
Dus ik eet zelf schnitzel.
Ik krijg nooit verse kapu's bij mijn groenteman in januariquote:
Je hebt gelijkquote:
Volgens mij nog nooit verse gehadquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:33 schreef pullup het volgende:
Ze waren half zo duur als vorige week. Toen was het me te gortig maar nu maar een keer genomen want dat seizoen is erg kort
Seizoen is Juni en Juli, en eigenlijk wat krapper.quote:
Ik ga even de aardappelen doppenquote:Op woensdag 22 juni 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Seizoen is Juni en Juli, en eigenlijk wat krapper.
Heb zelf net alles lopen doppen en het staat op
Juist. Geweckt in zout water.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
Zuurkool wordt het hele jaar door gegeten. Ook toen er nog geen koelkasten waren.
Geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee
ja dusDat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer wat geleerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat weet Hans Teeuwen vast wel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:24 schreef D. het volgende:
Al weet ik niet hoe lang een gesprek duurt als je niet voor een verzekering belt
Vreselijke ventquote:
Nee, eindbaas.quote:
Zag een kok op youtube er veel mee koken, dus jaquote:
Ik zag het net !! Ik had daar nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een kok op youtube er veel mee koken, dus ja
Wat een vrolijkheidquote:
T staat 6-0quote:
Zo wit was MJ nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:33 schreef maily het volgende:
Gezichtsbedrog .......
De zoon van Ruud Gullit?
[ afbeelding ]
De zus van Michael Jackson?
[ afbeelding ]
Knap wel hoorquote:
Ik ook niet ... net 1 met alleen zn armen helemaal naar bovenquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Knap wel hoor
Ik doe het ze niet na.
Je mag halverwehe beginnenquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Kan ik meedoen? Met 102 kg heb ik ook een handicap
Zag hem jaquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet ... net 1 met alleen zn armen helemaal naar boven
WTFquote:
Dit is ver boven mijn niveau.quote:
Hoe krijgen ze hem daar? Moet hoe dingetje Domni dan optakelen?quote:
Dat klimmen ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol![]()
De laatste tijd kijk ik dat ook wel op tv
Het is ook redelijk vaak te tegenwoordig... Ik vind het knap .. heb het jaren geleden 1 keer gedaan , maar vond het knap lastig ...quote:
Ik kwam toevallig een keer bij het zappen op Eurosport en toen zag ik dat , ik bleef er naar kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is ook redelijk vaak te tegenwoordig... Ik vind het knap .. heb het jaren geleden 1 keer gedaan , maar vond het knap lastig ...
Dit was nu ook op Eurosport (stream), maar dus ook live op YTquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig een keer bij het zappen op Eurosport en toen zag ik dat , ik bleef er naar kijken.
Heel erg knap
Ahh , tof om te zienquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit was nu ook op Eurosport, maar dus ook live op YT
Ik ben blij dat er van mij niets te zien isquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog ergens een video van mezelf aan de klimwand.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er van mij niets te zien is
Heb wel een foto dat ik ergens een rotswand opklim in duitslandquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog ergens een video van mezelf aan de klimwand.
Zoiets heb ik ook nog ... wel al eens geplaatst hier .,.. met een hamer in de handquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb wel een foto dat ik ergens een rotswand opklim in duitsland
volledig onveilig op allstars
Klimhamer?quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog ... wel al eens geplaatst hier .,.. met een hamer in de hand
En wat voor hamer is logisch bij jou?quote:
Geen hamer eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat voor hamer is logisch bij jou?
Ik klim helemaal niet. Als ik dat doe zinkt dat waar ik op klim de grond inquote:
Who you gonna call?quote:
Sigourney, duidelijkquote:
Geen idee meer hoe ik hem de eerste keer vond eigenlijkquote:
Ik schrok wel ...quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ik hem de eerste keer vond eigenlijk
Zal ik ook gedaan hebben ja, gok ik.quote:
Jij zult wel jonger zijn geweest , maar in een andere tijd ..quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik ook gedaan hebben ja, gok ik.
Ik gok dat ik hem niet gezien heb toen hij uitkwam. Toen was ik 5quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult wel jonger zijn geweest , maar in een andere tijd ..
79 zie ik net ... dat dusquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik hem niet gezien heb toen hij uitkwam. Toen was ik 5
Hoop dat de NS het morgenvroeg al doetquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga maar proberen te slapen, wekker gaat binnen 6 uur al weer
Staan nu iig nog geen vertragingen,quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat de NS het morgenvroeg al doet
Sterkte morgenvroegquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan nu iig nog geen vertragingen,
Truste alvast
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan nu iig nog geen vertragingen,
Truste alvast
@Prisha van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2022 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
@:Prisha van harte gefeliciteerd!
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Hey Dotquote:
Het gaat de goede kant weer op, en daar? Weet je al wanneer je weg moet?quote:
Dat is fijnquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant weer op, en daar? Weet je al wanneer je weg moet?
ahhh dank je wel!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2022 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
@:Prisha van harte gefeliciteerd!
![]()
[ afbeelding ]
dank je wel!!!quote:Op donderdag 23 juni 2022 00:38 schreef maily het volgende:
@:Prisha proficiat!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een grote meid mag worden
eyyy tonjaaaa dank je wel!!!quote:
eyy Dot dank je wel!!!quote:
thanks chuffquote:
Ook welleuk dat je dat een beetje kan volgen, maar weg zijn en als je terug komt dat het klaar is heeft ook wel watquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijn
Nee nog niks van duidelijk. Rustig wachten
Ze gaan vandaag aan m'n appartement beginnen. Als het goed is staat vanmiddag alles in de steigers als ik thuis kom.
Gefeliciteerd!quote:
Ja heb liever dat het gewoon klaar is als ik thuis kom. Maar zie wel, heb er toch geen invloed op.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook welleuk dat je dat een beetje kan volgen, maar weg zijn en als je terug komt dat het klaar is heeft ook wel wat
Nee, dat heb je ook niet. Hopelijk hoor je snel wat wanneer je weg kanquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb liever dat het gewoon klaar is als ik thuis kom. Maar zie wel, heb er toch geen invloed op.
Tot begin augustus maar als het goed is heb ik ongeveer half juli wel een nieuwe badkamer... De rest is wat minder belangrijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat heb je ook niet. Hopelijk hoor je snel wat wanneer je weg kan
Hoe lang gaat die renovatie duren?
O das een eindje, succesquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Tot begin augustus maar als het goed is heb ik ongeveer half juli wel een nieuwe badkamer... De rest is wat minder belangrijk.
heyyy thanks!quote:
D.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanksquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:42 schreef D. het volgende:
@:prisha
Van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
eyyy Shii dank je welquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:07 schreef -Shii- het volgende:
@:Prisha van harte gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
eyyy puzzieeebaybeee thanks!!quote:
eyyy Jobiiiii thanksquote:
eyyyy Dees dank je welquote:
quote:
Getsiequote:
Veel kijk plezierquote:
Zijn dat Bud Spencer en Terence Hill films?quote:
Smecklichquote:
thanks Marioquote:
Citroengras? Is dat lekker? Samen met gember?quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier staan bakjes met heet water, citroengras en gember te trekken om straks ijsthee van te maken
Ik vind van welquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Citroengras? Is dat lekker? Samen met gember?
maar hoe doe je dat?quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind van welHeb hier ook theezakjes met die smaakcombi, maar heb er nu ook wat vers bij gegooid
quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier staan bakjes met heet water, citroengras en gember te trekken om straks ijsthee van te maken
Het is jouw TTquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:06 schreef puzziepie het volgende:
Krijgt iedere jarige een taart in de TT?
Ik heb die taart niet in de TT gezetquote:
Laat Dees maar pompenquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:06 schreef puzziepie het volgende:
ik vind hem ook wel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die taart niet in de TT gezet![]()
Maar ik vind het wel leuk
Ik zie geen traaalla taartquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die taart niet in de TT gezet![]()
Maar ik vind het wel leuk
Ligt wel aan de taart maar in principe eensquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel leuk.
En taart is wel lekker
ja dat wel natuurlijk. Als ik taart eet is het alleen maar lekkere taart uiteraardquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt wel aan de taart maar in principe eens![]()
Ik doe er ook nog wel theezakjes bij, want met ijsthee vind ik het lekker als de boel wat sterker is; er gaan ook nog ijsblokjes bij, dus dan wordt de smaak al gauw wat flauwer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat?
Je koopt verse citroengras, verse gember en doet die in heet water trekken en dan koud laten worden of met ijsblokjes?
TaarTquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:06 schreef puzziepie het volgende:
Yep, had ik gegoogledquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:19 schreef mario390 het volgende:
de englische titel van trio met 4 fäusten
is RIPTIDE
bier met kip en kaasquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:19 schreef pullup het volgende:
Ik vind taart met bier niet een heel briljante combi overigens
Een hartige taart kan ookquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:19 schreef pullup het volgende:
Ik at vorige week een stukje Bumba taart van kleindochter , leuk om te zien maar niet echt watquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat wel natuurlijk. Als ik taart eet is het alleen maar lekkere taart uiteraard
Champagne met lange vingersquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:19 schreef pullup het volgende:
Schuif maar mijn kant op danquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:19 schreef pullup het volgende:
Beterquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:24 schreef mario390 het volgende:
selchwurst en sauerkraut gegeten
en nu en radler
Die snor paste dan wel weer bij wat ik in eerste instantie dacht bij de titelquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, had ik gegoogled
Die serie is uit de jaren 80 schat ik zo in, alleen al aan de snor van die ene te zien
quote:
Er is onweer voorspeldquote:
Heel even wachten met dat onweer. Ik mot eerst BBQ-tje doenquote:
Ga je vannacht om half vijf planeten turen?quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel even wachten met dat onweer. Ik mot eerst BBQ-tje doen
dan onweert hetquote:Op donderdag 23 juni 2022 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je vannacht om half vijf planeten turen?
Ah ik kraam aan alle kanten onzin uitquote:
Gefeliciteerd prishquote:Op donderdag 23 juni 2022 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op donderdag 23 juni 2022 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy koala dank je welquote:
Daarna mag het losbarstenquote:Op donderdag 23 juni 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeDaar wil je geen onweer bij nee
quote:
Alweer?quote:
Ben ik wel op tijd voor mijn werk maar ik denk dat ik maar pas.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand opstaan voor wat planeten?
https://www.hln.be/wetens(...)or-opstaan~a63abc24/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |