Past perfect in het plaatje. Ze zijn bereid mensen op te offeren hiervoor. Elk boer die hieraan meedoet mogen ze van mij zwaar straffen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of gewoon met de auto, op elk boerenerf staan er daar minstens 2 van.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze en masse willen protesteren dan blijkt dit toch verdomd effectief.
En dat terwijl ze er niet echt kwaad mee doen, meer dan wat overlast is er niet van.
Wat je zegt, simpleton, is dat de vrije markteconomie niet zorgt voor minder produceren. En dat is totale kul. Want juist in een vrije markteconomie is er geen overproductie. Aanbod en vraag worden dan prima gereguleerd. En dat staat loodrecht op het werken met quota. Quota zorgen voor een verziekte markt, waarvan akte.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Dat bedoel ik met het interpretatievermogen van een amoebe. Er staat toch duidelijk dat ik voor marktingrepen ben om te voorkomen dat er een race naar de bodem ontstaat.
Een onredelijk groot aandeel in de politieke besluitvorming en tal van subsidies om ze rustig te houden?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, help me even herinneren wat ze hebben bereikt door met de trekker op de snelweg te rijden?
Nee, klopt dat is verre van onschuldig.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een groep boeren heeft tegen de rijrichting in gereden op de A7, zo meldt een woordvoerder van de politie. De politie probeerde te handhaven door een toegangsweg in de buurt van het Friese Drachten te blokkeren, maar dit werd omzeild door de trekkers. De woordvoerder spreekt van een "zeer onveilige situatie" en meldt verder dat de zware voertuigen niet meer tegen te houden waren.
De politie gaat nu in gesprek met de boeren. Er is forse vertraging in beide rijrichtingen op de weg.
Nouja, een zeer onveilige situatie is niet echt onschuldig. Er hoeven toch niet daadwerkelijk doden te vallen voordat bepaalde acties 'te ver' gaan?
Niet veel idd, alleen dat het begrip van de rest van Nederland weer verdwijnt. Hoe vaker ze dit doen hoe groter ook de kans wordt dat ze dodelijke ongevallen veroorzaken. Succes dan met goodwill creëerenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, help me even herinneren wat ze hebben bereikt door met de trekker op de snelweg te rijden?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100033931_6f77b7c4quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:12 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik er op druk, dus waar sluit je je bij aan?
Je weet dat ze spookrijden en politieblokkades doorbreken?quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze en masse willen protesteren dan blijkt dit toch verdomd effectief.
En dat terwijl ze er niet echt kwaad mee doen, meer dan wat overlast is er niet van.
Nogmaals, dat 'vermogen' zit in stenen en land. En omdat ze vaak vof zijn, wordt dat bij hun als persoon aangeduid als vermogen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:09 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, die arme boeren...
[ twitter ]
En in dit kader een overzicht van de rijkste bio-ondernemers van Nederland uit de Quote-500:
https://www.quotenet.nl/z(...)in-de-bio-industrie/
Inderdaad, die mogen dat ook niet en worden daarom allemaal voortdurend gearresteerd bij hun acties. Dat is wat je wilde zeggen toch?quote:
Die Quote-lijst bekeken? Daar gaat het wel over iets meer dan stenen en grond.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:11 schreef Red_85 het volgende:
Nogmaals, dat 'vermogen' zit in stenen en land. En omdat ze vaak vof zijn, wordt dat bij hun als persoon aangeduid als vermogen.
Staat niet cash op de rekening ofso. They would wish.
Dat is voor de rest van de bevolking toch niet anders dat het gros van hun vermogen in onroerend goed zit?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat 'vermogen' zit in stenen en land. En omdat ze vaak vof zijn, wordt dat bij hun als persoon aangeduid als vermogen.
Staat niet cash op de rekening ofso. They would wish.
Leuk lijstje inderdaad. Staat er een melkveehouder op die zonder autodealership ook een paar miljoen cash op zn lopende rekening heeft staan?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Quote-lijst bekeken? Daar gaat het wel over iets meer dan stenen en grond.
Calimero tweet. Ook mensen van Greenpeace en Extinction Rebellion worden gewoon gepakt bij dit soort zaken.quote:
Nou nou het is wat meidquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:06 schreef Kreator het volgende:
Het is wel jammer dat ze niet al die boeren gewoon permanent het rijbewijs afpakken. De politie is echt supermild met het uitdelen van boetes (380 euro? Of is het meer), maar de boeren reageren daarop met: "Ondertussen roepen boeren elkaar in appgroepen op om de kentekens van hun trekkers te halen, om zo mogelijke bekeuringen te voorkomen."
Waarschijnlijk is de tuin dan het enige stukje grond wat ze bezitten. En ook geen stalschuur.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is voor de rest van de bevolking toch niet anders dat het gros van hun vermogen in onroerend goed zit?
Want?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tuin dan het enige stukje grond wat ze bezitten. En ook geen stalschuur.
Die vergelijking gaat dus een beetje mank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |