Welkom terug Renequote:Op woensdag 22 juni 2022 08:55 schreef GGMM het volgende:
Woordle 368 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 164 4/6
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nice. Dank voor de tip. Worden alle (Europese) internationale transfers daar behandeld?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen! Ik geniet van alle transferperikelen, ondanks dat er geen voetbal is vind ik dit toch altijd wel een fijne periode. Voor wie dit ook doet is en wat op de hoogte wil blijven is tekengeld wel een aanrader qua podcast.
Dit is geen gesponsorde post.
Ja alles wat een DONE DEAL is (en soms wat geruchten zoals bij Yilmaz) wel met een groot oog op de Eredivisie.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Nice. Dank voor de tip. Worden alle (Europese) internationale transfers daar behandeld?
Ik kan er nog niet om glimlachen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:rambodirk is maar druk met de memes
Je bent gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom ben je dan ook een Fries, die lachen doorgaans niet in het leven.
[ afbeelding ]
zag vandaag nog een leuke: Stop je de verbrandingskachels, kun je morgen gaan bouwen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vertel jij eens een mop. Kom op! Laat ons eens lachen
Bedankt voor de info. We slaan het op.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
Door die vieze stinkboeren werk ik vandaag overigens thuis.
Dus lang leven de boeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |