en als het andersom was geweest?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je zo'n Richard Witschge erbij ziet staan dan ga je toch denken... waarom hij wel en Bogarde niet?
Ook. Gaat me niet om racisme of iets dergelijks... ik kan me alleen niet voorstellen dat Witschge nu zoveel meer toevoegt dan Bogarde (en andersom).quote:
die staf is sowieso (te) groot maar ik begrijp best wel dat Schreuder ook een eigen iemand mee wilde nemen, ik meen dat Bogarde er als laatste bij kwam dus misschien daarom als eerste eruit, al zou ik dat een slecht argument vinden in een topsport ondernemingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook. Gaat me niet om racisme of iets dergelijks... ik kan me alleen niet voorstellen dat Witschge nu zoveel meer toevoegt dan Bogarde (en andersom).
absurd welquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
We gaan weer aankloten met 2 opa's
Misschien dat het schandaal rondom Bogarde een rol speelt en dat dit het moment was om hem de deur uit te zetten. Anders was hij wel naar Jong of een ander jeugdelftal gezet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
die staf is sowieso (te) groot maar ik begrijp best wel dat Schreuder ook een eigen iemand mee wilde nemen, ik meen dat Bogarde er als laatste bij kwam dus misschien daarom als eerste eruit, al zou ik dat een slecht argument vinden in een topsport onderneming
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
We gaan weer aankloten met 2 opa's
Ja, en een lichtgewicht als trainer, leuk man.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
2 lichtgewichten als TD's genot . Laat ze dat lekker bij de Graafschap doen maar niet hier.
Stel je niet aan je hebt Pasveer en steek met daarachter nog Gorter en Setford waar ik heel veel vertrouwen in heb. Nu een keeper kopen en talenten in de weg zitten is ook kansloos.quote:
in NL prima, maar Europees een risico. Is niet een kwestie van aanstellen hoor. Gorter zal vast prima zijn maar vraag me af of daqr echt vertrouwen in is vanuit Ajax gezien het debacle afgelopen 2e seizoenshelft.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je niet aan je hebt Pasveer en steek met daarachter nog Gorter en Setford waar ik heel veel vertrouwen in heb. Nu een keeper kopen en talenten in de weg zitten is ook kansloos.
Ja Pasveer was echt slecht in de CLquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
in NL prima, maar Europees een risico. Is niet een kwestie van aanstellen hoor. Gorter zal vast prima zijn maar vraag me af of daqr echt vertrouwen in is vanuit Ajax gezien het debacle afgelopen 2e seizoenshelft.
Setford komt net uit de luiers.
Richard Witschge is een enge vent, elite gast.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je zo'n Richard Witschge erbij ziet staan dan ga je toch denken... waarom hij wel en Bogarde niet?
Wat was Pasveer slecht tegen Haaland he.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
in NL prima, maar Europees een risico. Is niet een kwestie van aanstellen hoor. Gorter zal vast prima zijn maar vraag me af of daqr echt vertrouwen in is vanuit Ajax gezien het debacle afgelopen 2e seizoenshelft.
Setford komt net uit de luiers.
Jouw gebruikersnaamquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was Pasveer slecht tegen Haaland he.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was Pasveer slecht tegen Haaland he.
Dat je om de boel heen draait en door een enorme roze bril aan het kijken bent kennelijk. Prima, ik hoop vooral met je mee maar als je werkelijk denkt dat dit het beste is wat we op doel horen te zetten heb je het niet zo goed begrepen.quote:
VBL / 'Assistent-trainer Bogarde beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag'quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |