Weet iemand of er nog nieuwe ontwikkelingen in deze zaak zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:44 schreef praadje het volgende:
Eric en Yasinee proberen hun Thaise vriendin Foncy te helpen als zij niet langer verder wil in haar relatie. En dat komt hen extreem duur te staan. Vanaf het moment dat zij haar onderdak bieden, kennen ze geen rust meer. Met onder meer nachtelijke schreeuwpartijen voor hun deur, meerdere lekgestoken banden, bekraste auto's en zelf stenen door de ruiten. Nergens voelen ze zich meer veilig.
Jupp ik vond ook niets iddquote:Op maandag 16 januari 2023 19:33 schreef praadje het volgende:
Geen idee en een rondje Google levert ook niets op helaas.
Stalker kan tetten niet loslaten. Begrijpelijk. Fijne dagquote:
Denk het wel. In ieder geval op Twitter wel. Vrouwen krijgen daar legio aan berichten van onbekende mannen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Is dit een ding? Willekeurig berichten sturen naar iemand op Insta?
Zit ik dan met m'n male priviledge en m'n goeie gedragquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk het wel. In ieder geval op Twitter wel. Vrouwen krijgen daar legio aan berichten van onbekende mannen.
Laatst zag ik nog een bericht van een mooie dame 40+. Die kreeg zelfs berichten van jonge mannen die wel een milf willen.
We zijn niet allemaal Kees van der Spek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kan Thijs echt niet serieus nemen met dat stoere gedrag van hem
Nee, groetjes Thijs.quote:
Let maar op, hij klapt je zo de moederquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kan Thijs echt niet serieus nemen met dat stoere gedrag van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |