Dat lijkt me onzin, de afgelopen 3 weken was er ook WK voetbal op de uitzendingstijd....quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
Herhaling idd, denk vanwege het WK voetbal
Dit was een nieuwe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef tong80 het volgende:
Leuke aflevering. Kijk voor het eerst. Geen idee of het een herhaling is. Wat een harteloze oplichtster. Totaal geen schuldgevoel.
Ongelooflijk hè ? Gewoon doorgegaan met haar praktijken. Het einde met de botsing tijdens de confrontatie was wel bizar. Dat verzin je niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit was een nieuwe.
Ik hoop op een vervolg. Wat een kuthoer.
En ook nog staan te lachen ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè ? Gewoon doorgegaan met haar praktijken. Het einde met de botsing tijdens de confrontatie was wel bizar. Dat verzin je niet.
En lekker bagataliserend lullen. Die is ziek.quote:
Zolang er geen gevolgen zijn is dat ook niet raar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
Voor de zoveelste keer wordt het weer duidelijk dat oplichters nooit, maar dan ook nooit stoppen![]()
Er zit echt een kronkel in hun kop en dat gaat niet weg.
Heel bijzonder psychologisch gezien zulk soort mensen
Makkelijk gezegd. Goeie uitzending weer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef StephanL het volgende:
Gewoon geen schulden maken en anders zelf oplossen
Ja... het zijn bijzondere dingen... ik snap het niet helemaal...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar. Zij heeft schulden, maar had wel geld.
Ze laat de financiën van haar bedrijf aan hem over. Hij is toch geen accountant
Juist.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zolang er geen gevolgen zijn is dat ook niet raar.
Tja. Bult werk weer voor niks.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:28 schreef ThijsTH het volgende:
Ik wou eigenlijk nog wat zeggen over de aflevering van gisteren, maar bij nader inzien heb ik geen commentaar.
Geen commentaar, Thijs.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:28 schreef ThijsTH het volgende:
Ik wou eigenlijk nog wat zeggen over de aflevering van gisteren, maar bij nader inzien heb ik geen commentaar.
zat ook al te zoeken..maar niks helaasquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:44 schreef ThijsTH het volgende:
Vandaag niks geweest dus....seizoen afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |