quote:Op maandag 20 juni 2022 22:30 schreef pullup het volgende:
Denk dat Chuf ook een goed idee heeft waar ik woon
Zou kunnenquote:Op maandag 20 juni 2022 22:30 schreef pullup het volgende:
Denk dat Chuf ook een goed idee heeft waar ik woon
Nico_S. in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #64: Adelaide to Zanzibar los deze dan ff opquote:
Is dat die gast van The Imitation Game?quote:
Nice!!quote:Op maandag 20 juni 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nico_S. in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #64: Adelaide to Zanzibar los deze dan ff op
Dat is in ieder geval de laatste Sherlock.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat die gast van The Imitation Game?
Ja. Was wel een mooie film.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En heb het opgezocht; het antwoord is jaquote:Op maandag 20 juni 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaan we schelden?quote:
Deze weet ik wel:quote:Op maandag 20 juni 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nico_S. in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #64: Adelaide to Zanzibar los deze dan ff op
Cumberbatchquote:
Niet geldig in 40+quote:Op maandag 20 juni 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Fout das in Nederland .... dit is de Wereld editie
Laat hij nou eerst maar eens gaan oefenen hoe je pinguïn uitspreektquote:
Hint is geen geit maar eenquote:Op maandag 20 juni 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is het niet ..... het is ergens anders
En SV is er nog niet zo langquote:Op maandag 20 juni 2022 22:32 schreef pullup het volgende:
Het is ook niet alsof dat Bleiburg enorm is
Ik kijk de "The Flight Attendant"quote:Op maandag 20 juni 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
Weet 1 van jullie nog een leuke of goede serie op disney of hbo?
Oh goede, moet ik seizoen 2 nog van kijkenquote:
Ja daar ga ik binnenkort ook mee beginnenquote:Op maandag 20 juni 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh goede, moet ik seizoen 2 nog van kijken
Wel ff goed kijken wat je post .... staat wel een goede hint op .. Maar vond het al wel wat van dat land hebbenquote:
Kan ik ook maar geen zin inquote:Op dinsdag 21 juni 2022 00:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Charles Xavier van de X-Men kan iedereen locatie bepalen met gedachtekracht en Cerebrum![]()
![]()
Over drie weken hebben we weer tijd meneer. Ja sorry, dan pas ja. We zitten vol meneer.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 07:29 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie, twee weken na de ‘oplevering’:
De steiger voor mijn huis wordt nu weggehaald. Achter was hij al weg.
Ik ben benieuwd wanneer ze de voordeur gaan schilderen.
Daar komt het op neer ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over drie weken hebben we weer tijd meneer. Ja sorry, dan pas ja. We zitten vol meneer.
Hoelang zijn ze nu al bezig Domni?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 07:29 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie, twee weken na de ‘oplevering’:
De steiger voor mijn huis wordt nu weggehaald. Achter was hij al weg.
Ik ben benieuwd wanneer ze de voordeur gaan schilderen.
Ik kwam er helemaal niet op.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was wel vreemd.. sommige dingen deden het niet en andere wel ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |