Meer aan het feit dat ik gelijk na de playoffs de Wiki bekeek, die zal dan niet gelijk juist ingevuld zijn. Bij de playoffs zou Nederland ook eerst anderhalf uur later spelen dan de uiteindelijke begintijd, dus iemand vult die Wiki veel te snel inquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij de wiki zat ik netjes op tijd te kijken, dus dat ligt toch echt aan jou.
Ik heb even gefactcheckt en het schijnt dus dat dat schema van het begin af aan al verkeerd was. De persoon die dat de 26e invulde heeft dat gewoon netjes gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer aan het feit dat ik gelijk na de playoffs de Wiki bekeek, die zal dan niet gelijk juist ingevuld zijn. Bij de playoffs zou Nederland ook eerst anderhalf uur later spelen dan de uiteindelijke begintijd, dus iemand vult die Wiki veel te snel in
Kutwiki.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even gefactcheckt en het schijnt dus dat dat schema van het begin af aan al verkeerd was. De persoon die dat de 26e invulde heeft dat gewoon netjes gedaan.
Het is ook echt een vreselijke kijksport, maar voor het vlaggetje kijk ik nu wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
Waterpolo live op tv
Vriendin prompt strontchagrijnig omdat ze het een waardeloze kijksport vindt
Als waterpoloër ben ik het hiermee oneens.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook echt een vreselijke kijksport, maar voor het vlaggetje kijk ik nu wel.
Wij kijken ook.quote:
Ik niet, want ik kijk vertraagd.quote:
Volgende keer zet ik ze in een spoiler.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want ik kijk vertraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |