Een terugkerend probleem.quote:Op maandag 20 juni 2022 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Nederland vanavond met meer of minder dan 25 goals verschil wint (of misschien zelfs wel precies 25). Altijd spannend, die groepsfase in het vrouwenwaterpolo!
Het enige waar ik op hoop is dat Zuid-Afrika traditiegetrouw met 33 doelpunten verslagen wordtquote:Op maandag 20 juni 2022 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Nederland vanavond met meer of minder dan 25 goals verschil wint (of misschien zelfs wel precies 25). Altijd spannend, die groepsfase in het vrouwenwaterpolo!
Het werd +103, spanning en sensatiequote:Op maandag 20 juni 2022 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Hongarije - Colombia wordt ook een topshow vanavond, net als Griekenland - Thailand en VS - Zuid-Afrika.
Nederland, Hongarije, Griekenland en de VS kunnen vanavond bij elkaar opgeteld vrij realistisch een doelsaldo van +100 hebben
Het zijn er eigenlijk 9, en Canada is nu het land dat erbuiten valt. Dus wat dat betreft was dit stiekem wel een boeiende matchquote:Op zondag 26 juni 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Goed, de acht landen waar men kan waterpoloën zijn over, kunnen we volgende keer niet gewoon hier beginnen?
Ik ben pas net thuisquote:
Dankzij de wiki zat ik netjes op tijd te kijken, dus dat ligt toch echt aan jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Wiki klopt echt geen kut van zeg, daar stond 21.00 uur als starttijd.
Meer aan het feit dat ik gelijk na de playoffs de Wiki bekeek, die zal dan niet gelijk juist ingevuld zijn. Bij de playoffs zou Nederland ook eerst anderhalf uur later spelen dan de uiteindelijke begintijd, dus iemand vult die Wiki veel te snel inquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij de wiki zat ik netjes op tijd te kijken, dus dat ligt toch echt aan jou.
Ik heb even gefactcheckt en het schijnt dus dat dat schema van het begin af aan al verkeerd was. De persoon die dat de 26e invulde heeft dat gewoon netjes gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer aan het feit dat ik gelijk na de playoffs de Wiki bekeek, die zal dan niet gelijk juist ingevuld zijn. Bij de playoffs zou Nederland ook eerst anderhalf uur later spelen dan de uiteindelijke begintijd, dus iemand vult die Wiki veel te snel in
Kutwiki.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even gefactcheckt en het schijnt dus dat dat schema van het begin af aan al verkeerd was. De persoon die dat de 26e invulde heeft dat gewoon netjes gedaan.
Het is ook echt een vreselijke kijksport, maar voor het vlaggetje kijk ik nu wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
Waterpolo live op tv
Vriendin prompt strontchagrijnig omdat ze het een waardeloze kijksport vindt
Als waterpoloër ben ik het hiermee oneens.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook echt een vreselijke kijksport, maar voor het vlaggetje kijk ik nu wel.
Wij kijken ook.quote:
Ik niet, want ik kijk vertraagd.quote:
Volgende keer zet ik ze in een spoiler.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want ik kijk vertraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Ja daar heb ik ook niet zoveel aanquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik ze in een spoiler.
Een beetje van beiden.quote:
Kutboeren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Haten we op scheidsrechters? Ik sta in de file verdomme
Het valt mee. Paar momentjes maar het kan veel gekkerquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Haten we op scheidsrechters? Ook sta in de file verdomme
10-10?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het valt mee. Paar momentjes maar het kan veel gekker
Dat lijkt me wel nuttig ja.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gelijkmaker wil je liever in deze fase.
Dat was wel echt een gevalletje "Ik durf niet, doe jij het maar" tot de klok op nul stond.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:05 schreef trein2000 het volgende:
Die Sleeking had wel eerder mogen schieten in die een-na-laatste aanval.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:05 schreef trein2000 het volgende:
Ze hadden nog één kans, dan wil je die erin rammen. Dat het een corner was, was nog mazzel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:05 schreef trein2000 het volgende:
En daarna hadden ze dus nog één kans, waarin het vooral een beetje rondpielen was tot de tijd op was.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden nog één kans, dan wil je die erin rammen. Dat het een corner was, was nog mazzel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |