En vrouwen met goeie tetten.quote:
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.quote:
Beetje omslachtigquote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Uiteraard heb ik de 'pics van je tetten!' DM ook gestuurd.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neequote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neen, dan was ik er inmiddels wel één geweest.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.
waar ligt de grens?quote:
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |