Vmbo’er gespot. Desalniettemin toch een terecht punt.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ongeacht het niveau is presteren naar de top van je kunnen gewoon een prestatie. Ik ben trots op ze iig.
Voor het eerst eens met Sfancta.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:28 schreef Sfancta het volgende:
Niks mis mee, onterechte klacht. Ze hebben tenminste een diploma.
Tweetalig Nederlands/Brabants?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 11:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Tweetalig Nederlands/Brabants?
Oh en gefeliciteerd natuurlijk.
Mavo🤣quote:Op maandag 20 juni 2022 11:47 schreef Welfareboy het volgende:
Denken dat je bijzonder bent als je vwo kunt
Lul niet, een vwo diploma is een rechtstreekse stap naar de Uni.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:03 schreef HSG het volgende:
Het is maar een papiertje. Net als een hbo- vwo- of wo-diploma.
Ik heb zat mensen gesproken die hbo of universitair geschoold waren en nog onzinniger en achterlijker uitspraken uitkwamen dan de gemiddelde (v)mbo'er.
quote:Op maandag 20 juni 2022 11:47 schreef Welfareboy het volgende:
Denken dat je bijzonder bent als je vwo kunt
quote:Op maandag 20 juni 2022 09:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ongeacht het niveau is presteren naar de top van je kunnen gewoon een prestatie. Ik ben trots op ze iig.
Dat ontkent hij toch helemaal nietquote:Op maandag 20 juni 2022 12:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Lul niet, een vwo diploma is een rechtstreekse stap naar de Uni.
Dat zeggen enkel mensen zonder dat papiertje.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:19 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat ontkent hij toch helemaal niet![]()
Snap dat je trots bent op je vrucht maar hij heeft wel gelijk. Genoeg die ook VMBO hebben gedaan en doorgestudeerd hebben en ook een Master diploma op zak hebben. En het klopt dat je de grootste idioten tussen HBO’ers en WO’ers hebt rondlopenPapiertje zegt helemaal niets.
Uh nee?quote:Op maandag 20 juni 2022 12:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zeggen enkel mensen zonder dat papiertje.
Waar zeg ik dat? Ik ben trots dat mijn kind er heel hard voor heeft gewerkt en haarzelf uit heeft gedaagd om vwo-tto te doen en nu is geslaagd en rechten gaat studeren. Zelf heb ik mbo gedaan en nog altijd spijt van maar ik ben ook prima terecht gekomen en dat ziet zij ook.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Uh nee?
Kind geleerd neer te kijken op anderen vanwege papiertje
Als jij denkt dat er geen idioten rondlopen die hbo of uni hebben gedaan zijn we uitgepraat.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik ben trots dat mijn kind er heel hard voor heeft gewerkt en haarzelf uit heeft gedaagd om vwo-tto te doen en nu is geslaagd en rechten gaat studeren. Zelf heb ik mbo gedaan en nog altijd spijt van maar ik ben ook prima terecht gekomen en dat ziet zij ook.
Daar ben ik blij om.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als jij denkt dat er geen idioten rondlopen die hbo of uni hebben gedaan zijn we uitgepraat.
Met een rijbewijs mag je autorijden maar dat wil niet zeggen dat je auto kunt rijden.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Lul niet, een vwo diploma is een rechtstreekse stap naar de Uni.
Er zijn fucking veel idioten op de uni of het hbo.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als jij denkt dat er geen idioten rondlopen die hbo of uni hebben gedaan zijn we uitgepraat.
quote:Op maandag 20 juni 2022 13:08 schreef Nederturk het volgende:
Owja fun fact: Veel laagopgeleiden die ik ken verdienen meer dan hoogopgeleide loonslaven.
Op de werkvloer heb je uiteindelijk het meest aan mensen die precies weten wanneer goed genoeg goed genoeg is. Niemand zit te wachten op het allerbeste ontwerp ooit. Klanten willen gewoon iets dat voldoet aan de eisen en binnen de gestelde tijd klaar is.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:16 schreef Questular het volgende:
Het beste ergens in willen zijn
Niet gewoon overal de kantjes van aflopen en zo door het leven laveren.
Dat is allemaal te kort door de bocht. Het ligt per situatie anders en er spelen meerdere factoren in hoeverre iemand succesvol is of niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
Op de werkvloer heb je uiteindelijk het meest aan mensen die precies weten wanneer goed genoeg goed genoeg is. Niemand zit te wachten op het allerbeste ontwerp ooit. Klanten willen gewoon iets dat voldoet aan de eisen en binnen de gestelde tijd klaar is.
Vaak zijn het zzpers, maar bedragen van 5k-10k netto zijn geen uitzonderingen.quote:
Narcisme is wel een must tegenwoordig.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:15 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Vaak zijn het zzpers, maar bedragen van 5k-10k netto zijn geen uitzonderingen.
Uiteindelijk maakt het niets uit. We zijn allemaal slaven van het systeem en proberen uit onmacht tegen het systeem onszelf beter te voelen door medeslaven te schofferen.
Waar die hoogmoed dus vandaan komt? Geen idee.
Jep, maar ook een dekmantel voor eigen onzekerheden en gebrek aan geluk.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:17 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Narcisme is wel een must tegenwoordig.
quote:Op maandag 20 juni 2022 12:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een rijbewijs mag je autorijden maar dat wil niet zeggen dat je auto kunt rijden.
Jouw reactie op mijn post heeft niks met mijn opmerking te maken.
quote:Op maandag 20 juni 2022 13:16 schreef Rozevla het volgende:
TS je moeder is gisteravond nog met een cum load geslaagd voor der mondeling examen
Ja, daar prik je zo doorheen. Je hebt mensen die prettig zijn in omgang of niet. Gelukkig heb je zelf in de hand met wat voor mensen je om wilt gaanquote:Op maandag 20 juni 2022 13:22 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Jep, maar ook een dekmantel voor eigen onzekerheden en gebrek aan geluk.
Daarom probeert men zo gretig de ander onderuit te halen om zichzelf beter te voelen.
Pitiful species.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |