SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
Leave @lily alonequote:Op zondag 19 juni 2022 16:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je eigen tuin thermometer.
Nergens in Nederland is het 20+ https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Ik ben altijd liefquote:Op zondag 19 juni 2022 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leave @:lily alone![]()
Ik wilde m’n tuinbank in de beits zetten, maar er komen nog wellicht wat druppels vannacht dus ik wacht nog even.
Gelukkig de komende dagen weer meer zonnig.
quote:Op zondag 19 juni 2022 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief. Maar het was op dat moment echt nergens "echt" 20+. Ongetwijfeld dat er nog restwarmte van gister hing en in steden het ook nog wel warmer was, maar volgens officiele waarnemingen was het dat niet.
Komende week redelijk wat zon en elke dag weer wat warmer. Donderdag weer tropisch. Eerste paar dagen met aangename frisse nachten, dus dat slaapt wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat we voor de zomer nog even zomer gevoeld hebben. Op naar meer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja das klimaatverandering he.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:37 schreef DemonRage het volgende:
In Frankrijk ontploft het nu behoorlijk!
Ja leuk een foto van bij de Ziggo Domequote:Op zondag 19 juni 2022 23:42 schreef Viesdik het volgende:
Hier stonden eerder vandaag de klimaat terroristen
[ afbeelding ]
Leuk geprobeerd, maar die troep is van de wachtrij bij de Ziggo Dome in Amsterdam voor het concert van Billie Eilish zaterdag.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:42 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
dan ben ik ook op het verkeerde been gezet blijkbaarquote:Op maandag 20 juni 2022 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar die troep is van de wachtrij bij de Ziggo Dome in Amsterdam voor het concert van Billie Eilish zaterdag.
[ twitter ]
quote:Op zondag 19 juni 2022 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief. Maar het was op dat moment echt nergens "echt" 20+. Ongetwijfeld dat er nog restwarmte van gister hing en in steden het ook nog wel warmer was, maar volgens officiele waarnemingen was het dat niet.
Met je tuin waarneming :pquote:
HAHAHAHA prutser je bent weer in nepnieuws getraptquote:Op zondag 19 juni 2022 23:42 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik negeer nooit mensenquote:Op maandag 20 juni 2022 07:53 schreef lily het volgende:
Het is gewoon superirritant.
Ik post dan een simpel; het is hier zoveel graden en wat wind, erg lekker/niet lekker whatever, en dan kom jij bijna altijd met een; dat kan helemaal niet want het is bij jullie maar 1 graad lager![]()
En dan met een neerbuigend toontje; op je eigen thermometer misschien, ja, in de stad misschien; en dan ook nog tegen anderen alsof ik een kleuter ben die tussen de volwassenen praat.
Kap er gewoon mee.
Je hebt niet altijd de enige waarheid in pacht in dit topic en ook ik gebruik officiële bronnen en zuig het niet uit mijn duim.
Negeer me anders gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |