abonnement Unibet Coolblue
pi_205094057
pi_205094062
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dat klopt. We weten allemaal hoe het zit, maar dan nog oordelen wij op basis van aannames, niet op basis van hard bewijs. Zolang er geen opnamevideo of document is waarop staat of wordt gezegd wij gaan Wellens van zijn sokken rijden valt alleen Lampaert te bestraffen.
Dat ligt er maar net aan hoe je die regels opstelt natuurlijk. Je kunt ook redeneren van als er meer dan 'n x-aantal renners van een ploeg bij iets betrokken zijn, dan ga je er vanuit dat het de ploegstrategie is geweest.
pi_205094068
Movistar krijgt het ook nog lastig zat. De ploegen die al even verwikkeld zijn in een degradatiestrijd zijn er inmiddels al wel aan gewend om relatief goede renners naar relatief flutkoersen te sturen voor de puntjes.
pi_205094138
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij BEX en Movistar loopt het nog voor geen meter. Bij EF zijn ze wel opeens wakker geschoten.

Wie moet bij Movistar de punten gaan halen? Met alleen een ereplaats van Mas in de grote ronde(s) gaan ze er niet komen en Valverde is ook geen zekerheid meer.
Zou ook helpen als Mas een keer op z'n fiets blijft zitten, heeft dit seizoen al flink wat punten verspeeld door valpartijen..

En ze hebben Sosa voor die kleine rondjes gehaald, lijkt me, en die begon ook goed aan het seizoen, maar heeft die vorm niet echt meer.
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 18:57:42 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205094140
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:49 schreef Halcon het volgende:
Movistar krijgt het ook nog lastig zat. De ploegen die al even verwikkeld zijn in een degradatiestrijd zijn er inmiddels al wel aan gewend om relatief goede renners naar relatief flutkoersen te sturen voor de puntjes.
Bij Movistar zal er veel van Mas afhangen. Als die zijn gebruikelijke ereplaatsen haalt in Tour en Vuelta is er niet veel aan de hand, maar tot nu toe is hij dit jaar in praktisch ieder rondje gevallen en is hij daardoor al heel veel punten misgelopen.

Ik vermoed zomaar dat vooral BikeExchange heel erg in de shit zit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205094183
Ik ben trouwens WEL fan van de gouden kilometer. :@ :P
pi_205094198
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bij Movistar zal er veel van Mas afhangen. Als die zijn gebruikelijke ereplaatsen haalt in Tour en Vuelta is er niet veel aan de hand, maar tot nu toe is hij dit jaar in praktisch ieder rondje gevallen en is hij daardoor al heel veel punten misgelopen.

Ik vermoed zomaar dat vooral BikeExchange heel erg in de shit zit.
Ja. Mas heeft wel pech gehad, maar zou liever afhankelijk zijn van Mas dan van Yates voor een goed klassement en punten in een grote ronde.
pi_205094200
Movistar reed in het verleden ook flink wat Spaanse koersen waar ze als enige WT-ploeg startten, maar zoveel koersen zijn er niet meer in het Spaanse circuit, volgens mij. Of ze zitten ergens in het voorjaar waar ook veel andere WT-ploegen starten
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 19:05:53 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205094217
quote:
Lampaert zelf vond dat er maar weinig aan de hand was. “Er werd langs beide kanten behoorlijk wat geduwd en getrokken”, reageerde hij onmiddellijk na de finish. Toen wist de West-Vlaming nog niet dat hij zou uitgesloten worden. “Ik denk dat alles vrij fair is verlopen.”

“Op de beelden zag het er misschien wat spectaculair uit, maar dat is koers. Voor de eerste sprint kreeg ik zelf enkele kwakken van de renners van Lotto Soudal”, besloot de ploegmaat van Schmid.
Alleen al vanwege dit domme gelul zou ik het een prima idee vinden om Lampaert een paar maanden te schorsen, waarschijnlijk de enige manier om tot hem door te dringen.

Dat is koers.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205094229
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:04 schreef Marcoss het volgende:
Movistar reed in het verleden ook flink wat Spaanse koersen waar ze als enige WT-ploeg startten, maar zoveel koersen zijn er niet meer in het Spaanse circuit, volgens mij. Of ze zitten ergens in het voorjaar waar ook veel andere WT-ploegen starten
Sibiu Tour staan ze bv. ook niet aan de start, terwijl Israel en Lotto er wel staan en daar vast wel punten gaan pakken. BikeExchange staat er ook niet.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:07:42 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205094241
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bij Movistar zal er veel van Mas afhangen. Als die zijn gebruikelijke ereplaatsen haalt in Tour en Vuelta is er niet veel aan de hand, maar tot nu toe is hij dit jaar in praktisch ieder rondje gevallen en is hij daardoor al heel veel punten misgelopen.

Ik vermoed zomaar dat vooral BikeExchange heel erg in de shit zit.
Als je met kanonnen als Groenewegen en Bling zo weinig kleine rondjes rijdt, dan verdien je ook degradatie.
pi_205094252
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Als je met kanonnen als Groenewegen en Bling zo weinig kleine rondjes rijdt, dan verdien je ook degradatie.
Groenewegen sturen ze vaak naar rondjes waar hij maar 1 kans tot sprinten heeft.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 19:09:08 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205094258
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:08 schreef Felagund het volgende:

[..]
Groenewegen sturen ze vaak naar rondjes waar hij maar 1 kans tot sprinten heeft.
Een sprinter naar de ZLM Tour sturen? Wat een kutidee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205094259
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:08 schreef Felagund het volgende:

[..]
Groenewegen sturen ze vaak naar rondjes waar hij maar 1 kans tot sprinten heeft.
Lijkt erop dat ze daar denken dat het gaat om de hoogtemeters en niet om de punten. Als je dan ziet wat Kooy pakt in de ZLM-tour en hoe hard die punten nodig zijn voor BikeExchange.
pi_205094272
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:08 schreef Felagund het volgende:

[..]
Groenewegen sturen ze vaak naar rondjes waar hij maar 1 kans tot sprinten heeft.
Onbegrijpelijk dat ze die niet naar de ZLM gestuurd hebben. Leuk voor de punten maar ook voor de organisatie en Nederlandse publiek.
pi_205094292
Met Groenewegen was ZLM ideaal geweest ja, zoveel rondjes zijn er niet dat je als sprinter een goed klassement kan rijden
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 19:11:23 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205094296
Vorig jaar had Sobrero supercompensatie in Slovenië na de Giro, kwam er dit jaar ook niet aan te pas. Net als de eeuwig teleurstellende Lucas Hamilton. Moest het ineens weer van Mezgec komen. Draait daar niet helemaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:11:24 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205094298
quote:
86s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Lijkt erop dat ze daar denken dat het gaat om de hoogtemeters en niet om de punten. Als je dan ziet wat Kooy pakt in de ZLM-tour en hoe hard die punten nodig zijn voor BikeExchange.
De Ronde van Estland was een groot succes :')
pi_205094322
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De Ronde van Estland was een groot succes :')
Groenewegen had in de ZLM Tour normaal wel punten gepakt.
pi_205094324
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Als je met kanonnen als Groenewegen en Bling zo weinig kleine rondjes rijdt, dan verdien je ook degradatie.
Ik zat even de ploeg te bekijken. Grondahl Jansen fietst na 2019 ook achteruit zeg.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:13:11 #22
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205094328
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vorig jaar had Sobrero supercompensatie in Slovenië na de Giro, kwam er dit jaar ook niet aan te pas. Net als de eeuwig teleurstellende Lucas Hamilton. Moest het ineens weer van Mezgec komen. Draait daar niet helemaal.
Ik vraag me echt af wat ze met Jansen hebben gedaan :')

Persoonlijk vind ik O'Brien nog wel een toffe coureur. Die staat op het lijstje van de hoop.
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 19:14:20 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205094338
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af wat ze met Jansen hebben gedaan :')

Persoonlijk vind ik O'Brien nog wel een toffe coureur. Die staat op het lijstje van de hoop.
Richard Groenendaal was in z'n laatste jaar bij Jumbo ook al waardeloos, die heeft ooit een stapel brieven ontvangen van de UCI dat willen wij niet weten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205094341
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De Ronde van Estland was een groot succes :')
Als je daar al niet kan winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_205094364
Voor Lotto wordt het wel weer lastiger de komende tijd. Je hebt alleen nog de Ronde van Wallonië in de komende 7/8 weken in België. Ewan gaat ook maar een paar kansen krijgen in de Tour.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')