Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Molo het volgende:
"ah mooi dan ben ik een week vrij van school!"
"Jammer joh, we hebben een Squla account"
"Oh... Mag ik dan wel koffie als ik dat netjes doe?"
mijn kind
Klinkt wel als een redelijke deal.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Molo het volgende:
mijn kind
Heel stuk beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met de duizeligheid? @:Myraela?
Een dag of 4.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Fijn dat het beter gaat, maar nu vervelend voor @:Lonaa, hopelijk snel over.
Morgen al wel beter hoor. Vandaag gaat er gewoon een shitfuckton aan ibuprofen in.quote:
Er is lichamelijk een heleboel niet leuk aan ouder worden. Overgang ook niet. Maar dat ik daar geen last meer van heb is wel een positief puntjequote:Op woensdag 22 juni 2022 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen al wel beter hoor. Vandaag gaat er gewoon een shitfuckton aan ibuprofen in.
In een volgend leven wil ik vulkaan wordenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef Morgane89 het volgende:
Amen. In m'n volgende leven word ik zeepaardje.
Mwehehehehequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Molo het volgende:
mijn kind
Zei dat ooit eens tegen een (mannelijke) collega (vergeet ook uitstrijkjes en mammografie niet). Zijn reactie "maar wij moeten ons iedere ochtend scherenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik klaag regelmatig tegen mijn man dat er eigenlijk zo weinig realisitie is voor wat vrouwen ondergaan. Eerst een 30/40 jaar lang elke maand een paar dagen flink last hebben van ongesteld zijn (met variaties), tussendoor voor veel vrouwen nog een paar keer zwanger zijn met flinke hormoonschommelingen en eventueel een flinke aanslag op je lichaam, een kind baren en ontzwangeren met flinke hormoonschommelingen, en dan nog een keer door de menopauze gaan met wederom flinke hormoonschommelingen....
Haha nou zeg, da's ook geen vergelijking. Dat doet alleen maar pijn als je het verkeerd doetquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zei dat ooit eens tegen een (mannelijke) collega (vergeet ook uitstrijkjes en mammografie niet). Zijn reactie "maar wij moeten ons iedere ochtend scheren
Hij had het duidelijk niet helemaal begrepen en werd ook hartelijk uitgelachenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:39 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha nou zeg, da's ook geen vergelijking. Dat doet alleen maar pijn als je het verkeerd doet
quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zei dat ooit eens tegen een (mannelijke) collega (vergeet ook uitstrijkjes en mammografie niet). Zijn reactie "maar wij moeten ons iedere ochtend scheren
WIJ OOK!quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja he, ik ben man he dus had binnen twee uur last van de keel, spierpijn, hoofdpijn en had het dan weer koud en dan weer het zweet voorop m'n kopquote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik testte toen ik t had direct knalpositief op de zelftest, maar testte ook pas op zaterdag terwijl ik achteraf gezien de zondag ervoor al besmet raakte en die dinsdagavond eerste klachten kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |