Toppers mogen blijven. Zoals ikke.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toch heb je vaccin genomen. Als je echt schaalverkleining wilde, nam je niet.
OH wacht, het is mijn eigen topicquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:12 schreef Viesdik het volgende:
Jajajjajaja
en iedereen maar roepen dat die antivaxxers complotwappies zijn
Ja. Aangezien je geposte topic header als onzin was, gelukkig is dit aangepast, want jouw conclusie was zelf niets onderzocht in het onderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:12 schreef Viesdik het volgende:
Jajajjajaja
en iedereen maar roepen dat die antivaxxers complotwappies zijn
Ach.. Dat het niet bevordelijk is voor de gezondheid van de mens is immers geen twijfelgeval meerquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:41 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ja. Aangezien je geposte topic header als onzin was, gelukkig is dit aangepast, want jouw conclusie was zelf niets onderzocht in het onderzoek.
Daarnaast is het een matig onderzoek, ofwel complot onzin.
Waar zie jij deze conclusie staan?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:17 schreef Rolfieo het volgende:
Ik lees trouwens niets over onvruchtbaarheid, dus op basis waarvan trek jij deze titel conclusie?
Je bedoelt een Covid-19 infectie? Dat is inderdaad niet erg bevordelijk voor je gezondheid. Daar is voldoende bewijs van en voor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ach.. Dat het niet bevordelijk is voor de gezondheid van de mens is immers geen twijfelgeval meer
Nee joh, de aarde is prima.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:05 schreef Rene het volgende:
Lijkt me prima. Schaalverkleining. De aarde vernietigd zichzelf toch (met wat hulp van de bewoners)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |